Praktikat më të mira të reklamimit nativ

Reklamat native janë reklama që përputhen me mjedisin ku ndodhen, duke mos ndërprerë eksperiencën e përdoruesit në një faqe. Ato shfaqen në faqet e publikuesve (mediave online), nga reklamuesit (biznese të ndryshme) me anë të platformës Boost, e para dhe e vetmja e llojit të saj në Shqipëri. Ja disa nga praktikat më të mira për reklama native të suksesshme:

Përcaktoni qëllimet

Siç kemi përmendur, çfarë nuk matet, nuk përmirësohet. Marketierët B2B (business-to-business) dhe B2C (business-to-client) mund të kenë qëllime të ndryshme pasi audiencat e tyre diferencojnë. Qëllimet specifike që mund të arrini mund të jenë rreth rritjes së ndërgjegjësimit ndaj markës (brand awareness) ose për të shtuar klikimet dhe trafikun.

Krijoni interes, jo ndërprerje

Cristian Rennella, eskpert financiar, është shprehur se eksperienca e tij i ka vërtetuar se çka funksionon te reklamat është krijimi i interesit, jo ndërprerjeve. Në kompaninë ku Rennella është CEO, ai është shprehur se reklamat native kanë funksionuar sepse i ofrojnë informacion personave që janë tashmë të interesuar. Ndryshe nga reklamat tradicionale, reklamat native krijojnë interes dhe nuk janë bezdisëse. Prandaj ato kanë parë 37.2% më shumë konvertime.¹

Përfshini trendet e fundit

Ju mund të shkruani një artikull rreth kompjuterave më të rinj në treg, ku të informoni audiencën rreth parametrave dhe risive. Më pas ju i rekomandoni një nga produktet tuaja. Natyra njerëzore është e tillë që ne duam të jemi të veçantë dhe të parët që bëjmë diçka. Ka një ekskluzivitet dhe superioritet që lidhet me të qënit i informuar rreth të rejave të fundit. Kjo vlen për çdo fushë dhe ju mund ta përdorni këtë njohuri për ta bërë të parezistueshme strategjinë tuaj native.

ide per reklamat native
Jini kreativë me strategjinë tuaj teksa ndiqni këto praktika

Përputhni strategjinë me industrinë

Ne kemi shkruar disa artikuj që shfaqin shembuj konkretë të reklamave native cilësore. Shumë nga praktikat e përmendura janë të aplikueshme në industri nga më të ndryshmet. Gjithsesi, sa më specifike dhe e targetuar të jetë fushata, aq më efektive. Lexoni artikujt mbi marketingun e:

Thjeshtoni procesin e blerjeve

Në një dyqan fizik, ne marrim pantallonat që dëshirojmë, shkojmë te kasa, paguajmë dhe marrim produktin. Ky proces është mjaft i thjeshtë, e ngjashme duhet të jetë edhe kryerja e veprimit të dëshiruar nga audienca. Krijoni një faqe e-commerce sa më të thjeshtë me funksionalitetet e nevojshme. Nëse nuk do ofroni disa produkte me reklamën native, përfshini patjetër një buton të klikueshëm që dërgon në faqen ku produkti specifik mund të blihet. Një numër kontakti, vendndodhja e biznesit, faqja web etj. shtojnë sigurinë dhe lehtësojnë procesin e blerjes.

Jepini prioritet cilësisë

Jini të sinqertë me reklamat tuaja native, mos sugjeroni që ofroni zgjidhje që nuk i ofroni realisht. Përpiquni të gjeni fotot më cilësore që plotësojnë mesazhin e përgjithshëm, jo foton e parë që hasni në Google. E njëjta gjë me tekstin dhe shkrimin e përdorur, grafikat, produktet etj. E bukura e reklamave native është që me to mund të tregoni një histori, të sillni një vlerë në jetët e lexuesve. Vlerësoni këtë mundësi dhe risinë e reklamave native për të krijuar një reputacion pozitiv dhe serioz në treg.

February 20, 2020

Gjatë dekadës së kaluar rëndësia e marketingut dixhital ka marrë dimensionë të jashtëzakonshme në çdo industri të mundshme.

February 19, 2020

Duket se nuk mund të kalojë asnjë ditë pa dëgjuar dhe pa përmendur termin”transformim” – zakonisht e shoqëruar nga “dixhital”.

February 18, 2020

Nëse jeni duke i mbajtur shpresat vetëm te uebsajt-i juaj statik në internet, atëherë jeni duke humbur miliona përdorues çdo muaj, të aplikacionit celular.

February 17, 2020

Revolucioni dixhital bën që mënyra së si marketingu funksionon, të ndryshojë jo vetëm shpesh, por edhe thellësisht.

February 15, 2020

Aftësitë e lindura janë padyshim një aset ekstra përgjatë karrierës juaj, megjithatë, thonë se puna e fortë e mund talentin.

February 13, 2020

Inteligjenca artificiale (AI) në marketing mund të jetë një pafundësi mundësish ekzaltuese, pasi aktualisht jemi në zbulim e sipër të “thesarit të arit” që Inteligjenca artificiale ka.

February 12, 2020

Drejtuesit e zyrave të marketingut pothuajse gjithnjë janë njohës të mirë të rëndësisë së përdorimit të mirë të mediave.

February 6, 2020

Kur bëhet fjala për “Food Industry”, ose Industrinë e Ushqimit, shijet dhe preferencat e konsumatorëve janë gjithmonë në ndryshim e sipër.

February 3, 2020

Reklamuesit e dinë se sa e rëndësishme është të përfitosh nga kalendari i festave dhe Shën Valentini, nuk është përjashtim.

January 31, 2020

Nëse po kërkoni një mënyrë të vetme për uebsajt-in tuaj, që të rrisni interaktivitetin dhe marketingu të funksionojë më mirë, atëherë formula është krijimi i një Landing page.