Praktikat më të mira të reklamimit nativ

Reklamat native janë reklama që përputhen me mjedisin ku ndodhen, duke mos ndërprerë eksperiencën e përdoruesit në një faqe. Ato shfaqen në faqet e publikuesve (mediave online), nga reklamuesit (biznese të ndryshme) me anë të platformës Boost, e para dhe e vetmja e llojit të saj në Shqipëri. Ja disa nga praktikat më të mira për reklama native të suksesshme:

Përcaktoni qëllimet

Siç kemi përmendur, çfarë nuk matet, nuk përmirësohet. Marketierët B2B (business-to-business) dhe B2C (business-to-client) mund të kenë qëllime të ndryshme pasi audiencat e tyre diferencojnë. Qëllimet specifike që mund të arrini mund të jenë rreth rritjes së ndërgjegjësimit ndaj markës (brand awareness) ose për të shtuar klikimet dhe trafikun.

Krijoni interes, jo ndërprerje

Cristian Rennella, eskpert financiar, është shprehur se eksperienca e tij i ka vërtetuar se çka funksionon te reklamat është krijimi i interesit, jo ndërprerjeve. Në kompaninë ku Rennella është CEO, ai është shprehur se reklamat native kanë funksionuar sepse i ofrojnë informacion personave që janë tashmë të interesuar. Ndryshe nga reklamat tradicionale, reklamat native krijojnë interes dhe nuk janë bezdisëse. Prandaj ato kanë parë 37.2% më shumë konvertime.¹

Përfshini trendet e fundit

Ju mund të shkruani një artikull rreth kompjuterave më të rinj në treg, ku të informoni audiencën rreth parametrave dhe risive. Më pas ju i rekomandoni një nga produktet tuaja. Natyra njerëzore është e tillë që ne duam të jemi të veçantë dhe të parët që bëjmë diçka. Ka një ekskluzivitet dhe superioritet që lidhet me të qënit i informuar rreth të rejave të fundit. Kjo vlen për çdo fushë dhe ju mund ta përdorni këtë njohuri për ta bërë të parezistueshme strategjinë tuaj native.

ide per reklamat native
Jini kreativë me strategjinë tuaj teksa ndiqni këto praktika

Përputhni strategjinë me industrinë

Ne kemi shkruar disa artikuj që shfaqin shembuj konkretë të reklamave native cilësore. Shumë nga praktikat e përmendura janë të aplikueshme në industri nga më të ndryshmet. Gjithsesi, sa më specifike dhe e targetuar të jetë fushata, aq më efektive. Lexoni artikujt mbi marketingun e:

Thjeshtoni procesin e blerjeve

Në një dyqan fizik, ne marrim pantallonat që dëshirojmë, shkojmë te kasa, paguajmë dhe marrim produktin. Ky proces është mjaft i thjeshtë, e ngjashme duhet të jetë edhe kryerja e veprimit të dëshiruar nga audienca. Krijoni një faqe e-commerce sa më të thjeshtë me funksionalitetet e nevojshme. Nëse nuk do ofroni disa produkte me reklamën native, përfshini patjetër një buton të klikueshëm që dërgon në faqen ku produkti specifik mund të blihet. Një numër kontakti, vendndodhja e biznesit, faqja web etj. shtojnë sigurinë dhe lehtësojnë procesin e blerjes.

Jepini prioritet cilësisë

Jini të sinqertë me reklamat tuaja native, mos sugjeroni që ofroni zgjidhje që nuk i ofroni realisht. Përpiquni të gjeni fotot më cilësore që plotësojnë mesazhin e përgjithshëm, jo foton e parë që hasni në Google. E njëjta gjë me tekstin dhe shkrimin e përdorur, grafikat, produktet etj. E bukura e reklamave native është që me to mund të tregoni një histori, të sillni një vlerë në jetët e lexuesve. Vlerësoni këtë mundësi dhe risinë e reklamave native për të krijuar një reputacion pozitiv dhe serioz në treg.

April 8, 2020

Të tilla kohëra shërbejnë për të na rikujtuar se gjithçka mund të ndryshojë me një kërcitje gishtash.

April 7, 2020

Reklamat native po dominojnë faqet e para të mediave online dhe titujt kryesorë në uebsajt-et e besueshme dhe serioze. Pse?

April 1, 2020

Marketierët e gjejnë veten të mbingarkuar e të mbingopur me sasinë e platformave sociale, botuesit e përmbajtjeve dhe opsionet për të zgjedhur, saqë shpesh bëhen e vështirë.

March 30, 2020

Edhe pse viteve të fundit, trendi i “suksesit” të reklamave native është rritës, ajo që duhet të dini është se në fakt, ato e kanë zanafillën dekada më parë.

March 25, 2020

Deri tani të gjithë janë të vetëdijshëm mbi situatën, mbi rëndësinë e ruajtjes së distancës dhe larjes së duarve dhe ne do t’jua lëmë në dorë ekspertëve të shëndetit këto çështje kritike.

March 23, 2020

Gama e gjerë e ndjekësve dhe “followers-at” aktivë janë arma më e fortë e strategjisë suaj të marketingut dixhital. Mediat sociale janë “mbingarkuar” nga përdorues dhe kontent të gjeneruar po nga përdoruesit.

March 18, 2020

Është e pakuptimtë që një biznes ekzistues në jetën reale, të mos ekzistojë në rrjetet sociale, pasi aty ndodhen të gjithë klientët potencialë.

March 12, 2020

Le ta pranojmë – ka ditë në të cilat kreativiteti është në kuota të dobëta, e do të kërkonit justifikime për të bërë çdo gjë që ju del përpara, përveçse të uleshit për të përgatitur një kontent për në mediat sociale apo uebsajt-in tuaj.

March 11, 2020

Ndërsa jemi në tre muajt e parë të vitit, ne menduam që do të ishte një ide e shkëlqyer për të ndarë statistikat më të rëndësishme të mediave sociale për vitin 2020.

March 6, 2020

Të bësh ekipin e marketingut të bjerë dakord në një pikë me ekipin e shitjeve dhe anasjelltas është një gjë.