Marketingu i markave të modës: si të tërheqësh blerës?

“Nuk ke kurrë një mundësi të dytë për një përshtypje të parë”. Secili prej nesh i kushton sadopak rëndësi pamjes së jashtme. Ne e dimë që veshja dhe paraqitja serioze ndikojnë te formimi i opinionit. Veshja mund të duket si diçka sipërfaqësore, por kujdesi për veten nënkupton një mendësi. Shpesh herë kur dukemi mirë, ndihemi mirë. Kjo është një prej arsyeve pse moda dhe markat e veshjeve janë një industri multi-milion dollarëshe.

Studimi i parë për perceptimet rreth marketingut dixhital dhe reklamave native në fushën e modës dhe bukurisë:

  • Tregoi rritje të investimit te marketingu dixhital, deri në 60% të buxhetit të përgjithshëm.
  • Raportoi shkallë të lartë kënaqësie për reklamat native. 60% e të intervistuarve donin të paktën të dyfishonin investimet e tyre në këtë fushë të re.

Reklamat native janë e ardhmja e marketingut dixhital. Moda inkurajon inovacionin, por si mund të përdorim specifikisht reklamat native inovative për të shtuar klientët?

Ide dhuratash

Për festën e babait, Gear Patrol ka bashkëpunuar me Minnetonka në këtë artikull të këndshëm me ide dhuratash që mund ti bësh babait. Artikulli ofron 12 ide origjinale, një prej tyre këpucët Minnetonka. Shkrimi tregon çfarë i bën ato speciale dhe pse janë dhurata ideale për babain. Por a ishte ky shkrim një strategji e suksesshme marketingu? Mund të themi që po: 22% rritje konvertimesh dhe 92% rritje të ardhurash¹ 🙂

Shembuj të ndryshëm

TheOutnet.com është ndër faqet më të famshme të veshjeve online. Artikulli i tyre në një faqe mode përmend 4 trende pranverore të cilat menjëherë të ngrejnë humorin. Ndoshta po mendon: veshjet të ngrenë humorin? Por në fakt ngjyrat e hapura dhe kombinimet e propozuara duken vërtet sikur mund të të afektojnë pozitivisht humorin. Reklama native emërtohet si e sponsorizuar, por siç shohim nuk pengon navigimin dhe përshtatet me pjesën tjetër të faqes. Idealisht, duhet ti ofrosh disa opsione klientëve. Merr parasysh shije të ndryshme, stile jetese të ndryshme dhe faktorë të tjerë që mund të ndikojnë. TheOutnet ka arritur 318%² rritje në përmendjen e brand-it, dhe ka krijuar një imazh të konsoliduar me anë të fushatave të ngjashme.

Opsione luksoze

Markat high-class po kërkojnë mënyra inovative për të treguar vlerat e tyre. Atyre i duhet të kushtojnë ekstra kujdes në shpërndarjen e mesazheve, duke u siguruar të respektojnë eksperiencën e naviguesit.

Ky artikull është shkruar dhe sponsorizuar nga Ralph Lauren. Fansat e modës e njohin faqen WHO WHAT WEAR. Ata mbulojnë trendet e fundit, stilin e VIP-ave dhe ofrojnë sugjerime nga ekspertët e modës dhe bukurisë. Kjo reklamë native nga Ralph Lauren propozon rikthimin te veshjet klasike. Ajo përfshin disa shembuj veshjesh si dhe link-et ku mund të blihen.

Reklama native e mësipërme e Ralph Lauren? Rezultoi kaq e suksesshme sa është përsëritur për sezonin pranverë/verë 2019.

Platformat që përfaqësojnë dhe kujdesen për strategjinë e marketingut të markave si Dior, Chanel, Givenchy e Swarovski, p.sh. Style Coalition arrijnë deri në 1,875,233,120 lexues blogjesh me kontentin dhe influencuesit e tyre! Kjo platformë tregon më së miri se fuqia e reklamimit nativ është e pamohueshme.

Industria e modës lejon, madje inkurajon, inovacionin. Firmat më të famshme thyejnë shpesh tabu-të. Ato provokojnë ndjenja, ato kombinojnë ngjyra dhe tekstura, jashtë kornizave. Ato rrezikojnë, ato kujdesen për klientët dhe dëshirat e nevojat e tyre! Provo diçka ndryshe nëse dëshiron të jesh ndër liderat e industrisë së modës.

Referenca:
¹ How TheOutnet stole the show through content and innovation
² How lifestyle magazine Gear Patrol leads an image-based commerce-related content strategy

October 5, 2019

Pavarësisht trendeve, disa forma reklamimi janë të konsoliduara në treg dhe nuk zhgënjejnë asnjëherë. Mësoni për 5 prej tyre.

October 4, 2019

Duke mësuar ndryshimet dhe ngjashmëritë e tyre, ju mund ti ofroni një shërbim më të mirë klientëve tuaj.

October 3, 2019

Lexoni këtë artikull nëse ende nuk jeni të bindur për fuqinë e kontentit.

October 2, 2019

I ndiqni këto praktika të domosdosshme për të pasur sukses me fushatat?

October 1, 2019

80% e kohës së një marketieri duhet shpenzuar duke shpërndarë kontentin.

September 30, 2019

Reklamat native janë risia më e madhe e marketingut dixhital. Por si ka nisur dhe si ka përparuar trendi nativ gjatë viteve?

September 27, 2019

CEO, liderë dhe specialistë të fushës tregojnë sekretet dhe çfarë kanë mësuar gjatë karrierës.

September 26, 2019

Audienca juaj do e ketë të pamundur mos të klikojë për të lexuar më shumë.

September 25, 2019

I kishit hasur më parë këto fakte interesante?

September 24, 2019

SEO është një nga mënyrat më të sigurta për të sjellë vizitorë të rinj në faqen dhe në dyqanin tuaj.