Si të promovoni Instagramin tuaj: Disa mënyra që funksionojnë në të vërtetë

Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. 

Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. 

Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e më e mbushur me marka që luftojnë dhëmbë e gozhdë për më shumë klientë. 

Si rezultat, fjalë për fjalë i paguan markave që të kenë sa më shumë taktika të jetë e mundur për të promovuar Instagramin tek audienca e tyre e synuar. 

Në këtë udhëzues, ne kemi zbërthyer disa mënyra krejtësisht të zbatueshme për ta bërë pikërisht këtë. Nga optimizimi i postimeve dhe profilit tuaj deri te rimendimi i qasjes tuaj ndaj promovimit të përmbajtjes, çdo kombinim i këtyre këshillave është lojë e drejtë kur bëhet fjalë për promovimin në Instagram. 


 Disa mënyra për të promovuar faqen tuaj në Instagram 

1. Rritni prodhimin tuaj të përmbajtjes 

Nuk ka mungesë të përmbajtjes në Instagram që mund të publikoni për të mbushur furnizimin tuaj. 

Fotot e klientëve. Memet. Video me madhësi

Dhe kjo as nuk e gërvisht sipërfaqen e asaj që është në dispozicion për ju. 

Për të kuptuar se çfarë performon më mirë nga audienca juaj, do t’ju duhet të eksperimentoni. Kjo do të thotë të rrisni prodhimin e përmbajtjes tuaj dhe të postoni më shpesh. 

Publikimi në Instagram të paktën një herë në ditë është brenda praktikave më të mira të platformës

Ndërsa shpërndani më shumë përmbajtje, është thelbësore që të ndrydhni më shumë angazhim nga ndjekësit tuaj duke kuptuar kohët më të mira për të postuar në Instagram. Dhe duke folur për këtë, kjo është edhe arsyeja pse Stories në Instagram janë kaq të vlefshme. Përmbajtja jashtë prangave nëpërmjet Stories në thelb ju lejon të “kaloni linjën” dhe të shfaqeni përpara dhe në qendër në burimet e njerëzve. Jo vetëm kaq, por ju mund të postoni lirisht Story pas Story pa u shqetësuar për dërgimin e spamit të fansave tuaj. 

Gjëja kryesore këtu është se Instagrami lëviz shumë më shpejt se sa një vit ose dy më parë për sa i përket përmbajtjes. Markat duhet të rriten nëse duan të vazhdojnë. Për të krijuar përmbajtje që audienca juaj do ta pëlqejë, sigurohuni që të keni një strategji gjithëpërfshirëse në vend dhe të përdorni të dhëna për të krijuar përmbajtje më të suksesshme. Shkarkoni udhëzuesin tonë të strategjisë së marketingut në Instagram për të mësuar më shumë.

2. Promovoni postimet tuaja në Instagram nëpër rrjete të tjera 

Përpjekja që duhet për të rrëmbyer fotografinë e përsosur dhe për të krijuar një mbishkrim të zgjuar nuk është diçka që duhet të shkojë dëm. 

Postimi i tërthortë i përmbajtjes tuaj në platforma të tjera sociale është një gjë pa mend për të marrë edhe më shumë një ROI nga prania juaj në Instagram. 

Për shembull, ju mund të promovoni përmbajtjen tuaj në Instagram në të gjitha pëlqimet e Facebook dhe Twitter për të maksimizuar shtrirjen e përmbajtjes suaj. Edhe pse ndër-promovimi është një lëvizje e zgjuar, kini parasysh se çdo platformë sociale ka praktikat e veta më të mira. Për shembull, Instagram ka tendencë të rëndohet në hashtags, ndërsa ju mund të dëshironi të krijoni një përshkrim paksa të ndryshëm për imazhet e postuara në Facebook. 

Tingëllon që kërkon kohë? Nuk duhet të jetë. 

Biblioteka e Aseteve të Sprout Social ju mundëson të ruani imazhe, video dhe tekst në një vendndodhje të centralizuar për t’u përdorur nëpër rrjete të shumta sociale. Gjeni, modifikoni dhe publikoni shpejt drejtpërdrejt nga Biblioteka e Aseteve për të ofruar postime tërheqëse që janë të përshtatura për cilindo rrjet që po përdorni.

3. Përqendrohuni në përmbajtjen me në qendër njerëzit

Megjithëse Instagrami është një vend për të shënuar shitje, ai është ende para së gjithash një vend për të shkëmbyer përvoja. 

Popullariteti i selfieve në Instagram flet vetë, ashtu si edhe fotot dhe fotografitë e klientëve të njerëzve që përdorin produkte në mjedise të botës reale. Pjesa më e madhe e tërheqjes së Instagramit është se markat janë të afta të reklamojnë në një mënyrë më njerëzore pa bombarduar ndjekësit me mesazhe që bërtasin “BLE TANI!” Dhe në një shënim të lidhur, kjo është pikërisht arsyeja pse përmbajtja e krijuar nga përdoruesit, si fotot e klientëve, janë një minierë ari për markat. Jo vetëm që njerëzit në ‘gram e duan kur markat i bërtasin, por fotot e klientëve përfaqësojnë fuqinë e marketingut që dëshmon se njerëzit gërmojnë produktet tuaja. Por në mënyrë që të dalloni dhe të kuroni përmbajtjen e krijuar nga përdoruesit për furnizimin tuaj, do t’ju duhet të kuptoni se si hashtags mund t’ju ndihmojnë të promovoni Instagramin tuaj. 

Dhe kjo na çon në pikën tonë të radhës. 

4. Eksperimentoni me hashtags të markës dhe industrisë 

Markat e mëdha dhe të vogla duhet të krijojnë një hashtag për të inkurajuar ndarjen dhe promovimin në emër të ndjekësve të tyre. Të bësh këtë nuk duhet të jetë as shkencë raketore. Përtej hashtags tuaj, duhet të përpiqeni të promovoni Instagramin tuaj duke përdorur hashtags më të përgjithshëm, të komunitetit, specifikë për industrinë tuaj, si #6strings (muzikë) ose #unicornhair (bukuri). Mbajtja e etiketave shtesë në thelb i bën postimet tuaja të kërkueshme nga ndjekësit e etiketave dhe rrit menjëherë shtrirjen tuaj. 

Siç vërehet në udhëzuesin tonë që përshkruan në detaje se si të përdorni hashtags në çdo rrjet social, angazhimi arrin kulmin në afërsisht nëntë hashtags. Edhe pse sigurisht që mund të përdorni më pak (ose më shumë), gjëja kryesore këtu është se duhet të paktën të shtoni diçka. Mos harroni të përfitoni nga mjetet e analitikës së hashtagut. Sprout ju lejon të gjurmoni dhe analizoni performancën e hashtagut për të zbuluar se çfarë po rezonon me audiencën dhe për të optimizuar përdorimin. 

Dhe me Dëgjimin e Avancuar të Sprout, mund të lëvizni përtej të dhënave sasiore për të gjetur njohuri cilësore në lidhje me hashtags, duke ju lejuar të kuptoni plotësisht performancën e fushatës dhe të matni pjesën e zërit. Për më tepër, ju mund të identifikoni hashtags të lidhur për t’u zhytur më thellë në bisedat që konsumatorët kanë lidhje me markën në rrjetet sociale

5. Etiketoni markat, ndjekësit dhe vendndodhjet sa herë që mundeni

Etiketimi është një mënyrë çuditërisht efektive për të promovuar Instagramin tuaj. 

Dhe jo, nuk po flasim vetëm për hashtags. 

Për shembull, ju mund të etiketoni markat dhe llogaritë e tjera me shpresën e një thirrjeje vetë. Duke qenë se njoftimet i bëjnë ping kujtdo që i merr, etiketat përkatëse janë një mënyrë delikate për të inkurajuar promovimin. 

Po kështu, është mirësjellje dhe brenda praktikave më të mira të Instagramit të etiketoni këdo që mund të riprogramoni. Shanset janë që ata do të jenë të kënaqur që do të shfaqen në burimin tuaj dhe do të ndajnë lajmet me ndjekësit e tyre. 

Mos harroni të etiketoni edhe vendndodhjet! Për shembull, nëse keni një vendndodhje fizike për biznesin tuaj ose merrni pjesë rregullisht në ngjarje, postimet specifike për vendndodhjen ju lejojnë të eksploroni fansa dhe ndjekës të rinj të mundshëm. 

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!