Cilat janë qëllimet e reklamimit?

Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. 

Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të mundshëm për produktin tuaj, ka shumë qëllime të tjera për krijimin e një reklame për markën tuaj. Gjithashtu, ju duhet të dini ndryshimet midis reklamimit dhe marketingut. Nëse nuk jeni të sigurt se çfarë qëllimi duhet t’i shërbejë reklama juaj, ky artikull do t’ju ndihmojë të kuptoni plotësisht qëllimet e ndryshme të reklamimit. 

Cilat janë llojet e ndryshme të reklamave? 

Reklamimi është një formë e vjetër promovimi me rrënjë që shkojnë në kohët e lashta. Por kohët e fundit, praktika e reklamimit ka ndryshuar jashtëzakonisht falë teknologjisë së re që ka lejuar konsumatorët të shmangin kanalet tradicionale të reklamimit. Për shembull, shpikja e shërbimeve të transmetimit si Netflix, ka bërë të mundur që shikuesit të injorojnë reklamat në TV, ndërsa ende shijojnë shfaqjet dhe filmat e tyre të preferuar. 

Media e shkruar ka pësuar gjithashtu humbje të mëdha, me shumë njerëz që janë abonuar në kompanitë e mediave dixhitale në internet për përditësimet e tyre të përditshme të lajmeve, në vend që të dërgojnë një letër. Një kompani e mediave dixhitale, sipas përkufizimit, është ajo që prodhon të gjitha mediat e saj përmes hapësirës dixhitale, në vend të ndonjë produkti fizik. Sondazhet e fundit kanë zbuluar se të ardhurat nga reklamat e gazetave kanë rënë në mënyrë të vazhdueshme gjatë dy dekadave të fundit. Kjo do të thotë që si një sipërmarrës apo tregtar, ju duhet të shikoni përtej mënyrave tradicionale të reklamimit për të arritur më shumë klientë potencialë. Fatmirësisht, strategjitë e reklamimit dixhital janë dëshmuar të jenë një opsion i vlefshëm. Megjithëse peizazhi dixhital vazhdon të ndryshojë, ai është ende lloji më i mirë i reklamimit për shumicën e kompanive. 

Cilat janë qëllimet e reklamimit? 

Reklamimi ka tre objektiva kryesore: të informojë, të bindë dhe të kujtojë. Pra, sa herë që krijoni një reklamë për markën tuaj, sigurohuni që ajo t’i shërbejë këto tre qëllime.

Duke informuar 

Kur lëshoni një produkt ose shërbim të ri, duhet t’i ndërgjegjësoni klientët tuaj të synuar. Ja ku reklamimi vjen në ndihmë. Pa reklamuar produktet ose shërbimet tuaja, ju do të luftoni për të bërë shitje domethënëse sepse shumë pak konsumatorë potencialë do të jenë të vetëdijshëm për to. Do të habiteni se sa larg mund të shkojë një reklamë e thjeshtë dhe e paketuar mirë. 

Një reklamë informuese do të prezantojë markën tuaj në tregun tuaj të synuar. Përpara se të mund t’i bindni klientët tuaj se produkti ose shërbimi juaj është më i miri në treg, duhet t’u bëni të ditur se ai ekziston dhe çfarë bën në nivelin më themelor. Për më tepër, nëse kompania juaj ka zgjidhje komplekse, ju mund të përfitoni duke informuar klientët tuaj se si funksionon produkti ose shërbimi juaj dhe si do t’i ndihmojë ata. Një reklamë informative zakonisht ka disa seksione të përqendruara në shpjegimin e veçorive të një produkti ose shërbimi dhe përfitimet e tij për klientët. 

Duke bindur 

Për të mundur konkurrencën, duhet të bindni klientët tuaj të synuar se produkti ose shërbimi juaj është më i mirë se pjesa tjetër. Kjo është ajo që bën një reklamë bindëse. Pasi të keni informuar klientët tuaj të synuar për produktin ose shërbimin tuaj, duhet t’i ndihmoni ata të kuptojnë pse duhet të zgjedhin ju dhe jo ndonjë markë tjetër në treg. 

Kompani të ndryshme përdorin qasje të ndryshme, duke përfshirë një theks në cilësinë e produktit, shërbimin, veçoritë ekskluzive, sigurinë mjedisore, faktorët e mirë, teknologjinë e re dhe kostot e ulëta. Reklama juaj bindëse duhet të tërheqë emocionet e klientëve tuaj të synuar, në mënyrë që të mund të tërheqni telat e tyre të zemrës. 

Thirrja ndaj emocioneve ose ndjenjave të një klienti është një nga teknikat më efektive në reklamim. Edhe kur një klient kërkon arsye racionale për të blerë produktin ose shërbimin tuaj, aftësia juaj për të shfrytëzuar emocionet e tyre themelore është një mënyrë e shkëlqyer për të rritur shanset tuaja për të marrë një përgjigje pozitive. 

Duke kujtuar

Një reklamë e suksesshme duhet t’u kujtojë klientëve tuaj përfitimet e produktit ose shërbimit tuaj, që do të thotë se thjesht duhet të përforcojë mesazhin e markës suaj në një treg tashmë të mirë-formuar. Ideja këtu është të ruani një ndërgjegjësim të lartë në bazën tuaj të klientëve dhe ta mbroni atë kundër konkurrentëve. 

Nëse nuk vazhdoni t’u kujtoni klientëve përfitimet e produktit ose shërbimeve tuaja, konkurrentë të rinj do të vijnë dhe do t’ju vjedhin ato. Për shembull, nëse prodhoni letër higjienike, duhet të vazhdoni t’u kujtoni klientëve tuaj butësinë, qëndrueshmërinë dhe efektivitetin e kostos së letrës suaj. Ju duhet t’i kujtoni rregullisht, edhe nëse ata tashmë janë të vetëdijshëm për këtë. Kjo ndihmon për të mbajtur markën dhe mesazhin tuaj në krye të mendjes së klientit tuaj. 

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!