Strategjitë e promovimit të marketingut

Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju.

Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të jenë vendimtare për shumë klientë të mundshëm. 

Në këtë artikull, ne do të zhytemi në ndërtimin e një strategjie marketingu të mirë-përpunuar, afatgjatë të promovimit hyrës, që do të gjenerojë drejtime të vazhdueshme për një kohë të gjatë.

Çfarë është një strategji promovimi? 

strategjia e promovimit të marketingut 

Një strategji promovimi përcaktohet nga plani dhe taktikat që zbatoni në planin tuaj të marketingut për të rritur kërkesën për produktin ose shërbimin tuaj. Strategjitë promovuese luajnë një rol jetik në përzierjen e marketingut (produkt, çmim, vendosje dhe promovim), dhe ato rrotullohen rreth: 

Audienca e synuar. Për kë po shisni dhe cilat janë interesat e tyre; 

Buxheti. Sa jeni të gatshëm të investoni në promovim; 

Plani i veprimit. Çfarë strategjie po adoptoni për të arritur objektivat tuaja dhe për të bërë shitje. Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju

Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të jenë vendimtare për shumë klientë të mundshëm. 

Në këtë artikull, ne do të zhytemi në ndërtimin e një strategjie marketingu të mirë-përpunuar, afatgjatë të promovimit hyrës, që do të gjenerojë drejtime të pandërprera për një kohë të gjatë.

Çfarë është një strategji promovimi? 

Pra, çfarë është një strategji marketingu? 

Përkufizimi i strategjisë së marketingut i referohet planifikimit strategjik dhe veprimeve afatgjata të çdo organizate me qëllim të arritjes së qëllimeve të përcaktuara. 

Këto strategji mund të jenë hyrëse (marketing tërheqës) ose të jashtme (marketing shtytës). 

Cilët janë shembujt më të mirë të strategjive të marketingut? 

1. Marketingu i përmbajtjes 

2. Marketingu i mediave sociale 

3. Marketingu me email 

4. Marketingu i referimit 

5. Sponsorizimi i ngjarjeve 

6. Marketingu me ndikim 

7. Promovimet 

8. Ofrimi i rimbursimeve

Cili është ndryshimi midis marketingut hyrës dhe atij të jashtëm? 

Marketingu hyrës është procesi strategjik që përdor marketingun tërheqës – marketingun e përmbajtjes, bloget, ngjarjet, SEO, mediat sociale – për të krijuar ndërgjegjësim për markën dhe për të tërhequr klientë të rinj. 

Ky proces shpesh ndodh edhe para se klientët potencialë të vendosin të bëjnë një blerje. Hapi i parë është njohja dhe lidhja me markën në të cilën ata do të kthehen përfundimisht për të ndërmarrë veprime. 

Duke qenë një formë e marketingut vendas, marketingu përbrenda mbështetet shumë në drejtimet organike, duke e bërë markën tuaj të duket më njerëzore sepse metodat e përdorura në këtë lloj strategjie marketingu nuk duken tepër promocionale. Ato janë disi edukative dhe argëtuese. Sapo klientët tuaj t’ju zbulojnë përmes një përmbajtjeje të mirë, informative, ata menjëherë do t’ju besojnë më shumë. 

Marketingu i jashtëm ose shtytës i referohet çdo strategjie ku një kompani kryen një formë më tradicionale të marketingut, të tilla si reklamat televizive, reklamat në radio, reklamat e shtypura ose thirrjet e shitjeve (të njohura si thirrje të ftohta). Mund të thuash se është një formë më agresive e marketingut, e cila mund të sjellë shitje në vend, por ka një ROI më të ulët se marketingu i brendshëm. Çfarë rolesh luajnë strategjitë e promovimit të marketingut? 

Strategjitë e promovimit të marketingut luajnë katër role të ndryshme që duken si një gyp që çon në blerje: 

Ndërtoni ndërgjegjësimin 

Filloni të ndërgjegjësoni audiencën tuaj të synuar për markën tuaj. Për ta ndërtuar atë, së pari duhet të identifikoni profilin e njerëzve që dëshironi të arrini. 

Bëni njerëzit të interesuar 

Pasi të keni nxjerrë produktin/shërbimin tuaj atje, krijoni interes rreth tij dhe bëni njerëzit të intrigohen dhe të interesuar duke dalluar markën tuaj nga konkurrenca. 

Krijoni kërkesë për produkt/shërbim 

Në këtë hap të gypit, njerëzit do të fillojnë të lidhen emocionalisht me produktin/shërbimin tuaj duke parë diçka që mund t’u sjellë dobi. 

Bëjini ata të ndërmarrin veprime 

Krijoni një mënyrë që audienca juaj e synuar të angazhohet me produktin/shërbimin tuaj. Vendosni një buton thirrje për veprim në faqen tuaj të internetit, email-et, reklamat, profilet e mediave sociale ose joshni ata me një ofertë të parezistueshme. 

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!