Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! Në këtë artikull do të mësoni se si mund të reklamoni në shqip me Banner Ads, në po të njëjtat hapësira që ka edhe Google.

Çfarë janë Banner Ads?
Reklamimi në Banner i referohet përdorimit të një ekrani grafik drejtkëndor, në hapësirën e një blogu apo në një media. Banner Ads janë një nga format më të populluara të reklamimit në marketingun dixhital dhe kryesisht, në hapësirën e Banner-it dominon imazhi si element kryesor i tij dhe teksti, si element dytësor.
Reklama e parë në Banner u vendos në website- in e Wired Magazine në vitin 1994 (asokohe të quajtur hotwired.com), me një përmbajte “të goditur” që shkruante: “E keni klikuar ndonjëherë mouse- in këtu? Do ta bëni!” . Pas përgatitjes, Banner-i filloi fushatën e marketingut, e cila rezultoi mjaft e suksesshme dhe efektive.
Pse Banner Ads janë një domosdoshmëri?
Përdorimi i Banner Ads garanton jo vetëm rritje të trafikut, shitjeve dhe fitimeve nga faqja ku ju publikoni, por më së pari krijon “ndërgjegjësim” mbi kompaninë tuaj, duke fiksuar kështu emrin e brand-it që ju keni ndërtuar ose po kërkoni të krijoni, te sa më shumë konsumatorë.
Më pak të kushtueshme: Banner Ads janë një nga format më të populluara të marketing- ut online. Kjo, është tepër e leverdishme duke marrë në konsideratë që në epokën e internetit njerëzit kalojnë orë të tëra duke lundruar në smartphone-t e tyre, apo në kompjutera-t e lap top-at; thënë shkurtimisht, aksesojnë kudo nëpërmjet internetit dhe me internet kuptojmë – Reklamat me Banner-a. Nga ana tjetër, jo vetëm që Banner Ads të delegojnë shumëfish audiencë, por kanë edhe një kosto shumë më pak të kushtueshme, krahasuar me kanalet tradicionale të marketingut.
Tërheqëse për audiencën: Përveç faktit që Banner Ads janë shumë më pak të kushtueshme se format tradicionale të marketingut, ato janë më pak të kushtueshme edhe se metodat moderne të marketingut online. Dhe, për fatin e mirë, për shkak të mënyrës së koncentruar në të cilën shfaqen Banner Ads, janë shumë më tërheqëse për sytë e ndjekësve të faqeve në të cilat ju reklamoni. Dizajni tërheqës i tyre dhe “butësia” me të cilën shfaqen në website, është pikërisht arsyeja se përse janë një nga format që i reziston kaq shumë tregut, duke ruajtur të njëjtin efektivitet.
Të leverdishme: Më pak kohë, i njëjti rezultat. Banner Ads, gjithçka që kërkojnë është një dizajn joshës për sytë e konsumatorëve, e më tej, të njëjtin Banner mund ta shpërndash kudo, duke u përshtatur mediumet me Banner Ads dhe jo reklama në vetvete, me mediumet në të cilat bashkëngjitet. Leverdia e Banner Ads qëndron pikërisht te fakti se në një shoqëri që po bëhet gjithnjë e më shumë dinamike, kjo metodë e të reklamuarit jep po të njëjtin rezultat, në mënyrën më të shkurtër e të thjeshtë të mundshme.
Si të reklamoni në SHQIP në Google Ads?
Përtej avancimit dhe shkrirjes së kufijve që interneti ka krijuar, Google Ads nuk i pranon sipërmarrjet shqiptare që të reklamojnë në platformën e saj, për shkak se nuk e njeh gjuhën shqipe. Duke filluar që nga janari i vitit 2021, përtej reklamave native që Boost ka ofruar ndër vite, me një historik të gjatë bashkëpunimesh me kompani të fuqishme të Shqipërisë, ne kemi arritur të sigurojmë një shërbim të veçantë për tregun vendas – Banner Ads në gjuhën shqipe!
Nëse reklamoni në Boost, Banner Ads në gjuhën shqipe do të shfaqen në po të njëjtat hapësira që ka edhe vetë Google. Kjo do të thotë se në çdo website, aplikacion apo platformë që shfaqen reklamat e huaja të Google, nëpërmjet bashkëpunimit me Boost, do të kenë akses edhe reklamat shqiptare.
Boost ka shkurtuar maksimalisht distancat dhe barrierat bashkëpunuese, duke caktuar kështu një standard 100% të zbatueshëm si më poshtë:
1. Aprovim i reklamës brenda 60 sekondash
2. Suport dhe konsulencë falas mbi fushatën tuaj të marketingut në platformën Boost
3. Statistika në kohë reale
4. Ritargetim i audiencës suaj (personalizim i tipareve të konsumatorëve)
5. Buxheti caktohet nga JU!
Që një kompani të jetë e suksesshme, ajo duhet të adaptohet me hapat e kohës dhe mbi të gjitha të ndjekë risitë e momentit, që sa ato shfaqen në treg. Më poshtë, gjeni formularin e vënë në dispozicion nga Boost, ku mund të regjistroheni, për ta çuar kompaninë tuaj më afër se kurrë standardin ndërkombëtar!
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Marketingu i përmbajtjes (content) mbetet një nga metodat më të besueshme për të rritur leads dhe për të nxitur trafikun në faqen tuaj. Njerëzit përdorin internetin për të hulumtuar dhe për të marre informacion të ri. Reklamuesit përdorin content marketing për t’iu përgjigjur pyetjeve të lexuesve, për të ofruar guida, që plotësojne nevojat e ndryshme […]
Pas vitit të gjatë të pandemisë, i cili nuk ka qenë i lehtë, ne të gjithë kemi nevojë për pushime. Por siç e di çdo marketer, nuk ka kohë joproduktive kur bëhet fjalë për angazhimin e klientit / audiencës. Ndërsa ju të udhëtoni dhe punoni me me një ritëm më të ngadaltë, kjo nuk do […]
Ekziston një arsye kryesore pse videot native kane fituar epërsi ndaj videos së rregullt dhe ja: Videot native nuk janë ndërhyrëse, kështu që nuk e bezdisin audiencën siç bëjnë reklamat e tjera. Reklamat video native synojnë të përputhen me pamjen, ndjesinë dhe website-s në të cilën ato shfaqen. Në 2021, reklamat me video do të […]
Bukuria e vërtetë e marketingut të kontentit qëndron në sa mënyra të ndryshme mund të bëhet, por për ironi të fatit kjo është gjithashtu një nga aspektet më sfiduese të tij. Mënyrat më të mira për të bërë marketing të kontentit fillojnë të gjitha me të kuptuarit e asaj çfarë është marketingu i përmbajtjes dhe […]
Pavarësisht sa të bukura janë landing pages, është shkrimi që bën ndryshimin se me sa efektshmëri një landing page konverton vizitorët. Nga titulli tek thirrja për veprim (CTA), çdo aspekt i shkrimit është thelbësor për t’ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj për të marrë përfitime dhe shitje. Në këtë udhëzues ju do të shikoni si […]
Përveçse një institucion arsimor universitet në vetvete janë një biznes i mirfilltë dhe si të tillë duhet të ngrejnë stuktuara të veçanta dhe të ndjekin strategji të caktuara marketingu për të arritur qëllimet e tyre. Marketingu dixhital është forma më e fuqishme e marketingut që çdo organizatë përdor sot, për këtë po listojmë disa pika […]