Si të përmirësoni marketingun tuaj përgjatë vitit 2020.

Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:

1.Marketingu më i mirë është shërbimi që ju ofroni.

Kohët e fundit kemi vërejtur një ndryshim të madh në mënyrën e të bërit marketing. Marketing nuk do të thotë vetëm gjetja e mënyrave për të bindur njerëzit të blenë produktin që ju ofroni. Tashmë, bizneset kanë filluar ta kuptojnë se mënyra më e mirë e të bërit marketing është ofrimi i një shërbimi cilësor tek klientët.

73% e njerëzve thonë se përvoja e tyre është faktori kryesor në vendimet e tyre për të blerë sërisht një produkt..

2. Punonjësit janë imazhi njerëzor i markës tuaj.

Stafi me të cilët ju punoni është çelsi kyç për ofrimin e një shërbimi cilësor tek klientët. Rreth 46% e konsumatorëve e braktisin një markë nëse punonjësit e saj janë jo të mirë informuar rreth shërbimit që ofrojnë.

Një sjellje aspak miqësore është faktori numër një që ndalon konsumatorët të blenë produktet tuaja. Përmirësimi i vazhdueshëm i marëdhënjes midis punonjësve dhe klientëve tuaj duhet të jetë pikë kryesore në strategjinë tuaj të biznesit.

3. Ruani klientët besnik.

Ruajtja e klientëve të vjetër është më e rëndësishme se fitimi i klientëve të rinj. Vëmendja ndaj tyre duhet të jetë e madhe dhe e vazhdueshme. Ofroni oferta dhe shpërblime për besnikërinë e tyre të treguar. Klientët tuaj besnik ndihmojnë në rritjen e reputacionit dhe ndërgjegjësimit të markës duke ndarë ekperiencat e tyre edhe me të tjerët.
Klientët e lumtur janë ambasadorët më të mirë të brandit tuaj dhe (është falas).

4. Kujdesuni për imazhin e biznesit tuaj.

Pavarsisht prijoriteteve të sipër përmëndura nuk duhet të anashkaloni imazhin vizual të biznesit tuaj. Një imazh i kuruar në detaje është gjithmonë një plus për klientët tuaj. Këtu përfshihet si ambienti fizik i biznesit tuaj po ashtu edhe prezenca juaj online .


80% e njerëzve preferojnë të vizitojnë një ambient që është vizualisht tërheqës dhe i personalizuar.

5. Besojini marketingun tuaj atyre që dinë ta bëjnë më mirë.

Ky artikull nuk do të ishte i plotë pa përmendur teknologjinë dhe rëndësinë e saj të madhe në marketing. Qëllimet dhe objektivat e marketingut të biznesit tuaj duktet të jenë në përputhje me të rejat që teknologjia ofron. Këtu përfshihet SEO, reklamat dixhitale, rrjetet tuaja sociale, mail marketing, content marketing etj.

Pothuajse çdo kompani ka punuar me një ose më shumë agjensi marketingu dixhital. Keni eksperimentuar mjaftueshëm. Është koha të fokusoheni në një kompani që i ofron të gjitha dhe të ruani me ta mardhënje afatgjata. Për të ngritur një brend duhet të punojnë sëbashku disa departamente duke shkëmbyer përvojën e tyre. Të bërit marketing nuk është e lehtë. Jepuni atyre kohën e duhur dhe jini bashkëpunues.

6. Klientët duan informacion.

Marketingu i kontentit është një një nga mënyrat më të suksesshme të të bërit marketing vitet e fundit. Marketingu i kontentit lidhet me krijimin dhe shpërndarjen e kontentit që targeton një audiencë për të sjellë vizitorë dhe klientë të rinj për një biznes. Ai ndodhet në qendër të strategjive të shumë bizneseve inovative. Kontenti juaj mund të jetë në formë videoje, fotoje ose artikulli.

Kontenti ju jep një mundësi të mrekullueshme për të treguar aftësitë dhe sa ekspertë jeni në fushën tuaj . Kjo lidhet direkt me nivelin e besimit që klientët kanë te kompania juaj.
Nëse jeni të rinj në treg apo po ofroni një shërbim inovativ, mediat e paguara ndihmojnë të shpërndani gjërësisht kontentin tuaj duke sjellë awareness për biznesin tuaj.

April 8, 2020

Të tilla kohëra shërbejnë për të na rikujtuar se gjithçka mund të ndryshojë me një kërcitje gishtash.

April 7, 2020

Reklamat native po dominojnë faqet e para të mediave online dhe titujt kryesorë në uebsajt-et e besueshme dhe serioze. Pse?

April 6, 2020

Situatat e jashtëzakonshme, ose le ta themi ndryshe krizat, janë një mundësi fantastike për të bërë një hap pas e për të monitoruar me vëmendje sjellje të ndryshme njerëzore, profesionale, sociale, politike, kulturore, etj.

April 3, 2020

Të gjithë i kemi sytë e kthyer nga lajmet dhe njoftimet më të fundit në lidhje me shpërthimin e pandemisë së koronavirusit.

April 1, 2020

Marketierët e gjejnë veten të mbingarkuar e të mbingopur me sasinë e platformave sociale, botuesit e përmbajtjeve dhe opsionet për të zgjedhur, saqë shpesh bëhen e vështirë.

March 30, 2020

Edhe pse viteve të fundit, trendi i “suksesit” të reklamave native është rritës, ajo që duhet të dini është se në fakt, ato e kanë zanafillën dekada më parë.

March 25, 2020

Deri tani të gjithë janë të vetëdijshëm mbi situatën, mbi rëndësinë e ruajtjes së distancës dhe larjes së duarve dhe ne do t’jua lëmë në dorë ekspertëve të shëndetit këto çështje kritike.

March 24, 2020

Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.

March 23, 2020

Gama e gjerë e ndjekësve dhe “followers-at” aktivë janë arma më e fortë e strategjisë suaj të marketingut dixhital. Mediat sociale janë “mbingarkuar” nga përdorues dhe kontent të gjeneruar po nga përdoruesit.

March 19, 2020

Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?