Si t’i shfaqni reklamat tuaja vetëm tek audienca e duhur?

A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat.

Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e parëndësishme ose e papërshtatshme për audiencën. Sidoqoftë, nga raportet e fundit, 7 në 10 persona duan reklama të personalizuara.

Kufizoni strategjinë tuaj të marketingut për të arritur personin e duhur në kohën e duhur me mesazhin e duhur. 67% e brezit të sotëm presin që reklamat nga kompanitë të personalizohen.

Nisur nga kjo, kur shikojmë se çfarë lloji të formateve të reklamave duhet të merrni parasysh për të arritur angazhimin dhe miratimin e audiencës tuaj, konsideroni Reklamat Native.

Pse?

Me vendosjen e saj në faqet e mediave, duke u përshtatur në rrjedhën e përmbajtjes së saj përreth, pamja e formateve të reklamave native është e sigurt që do t’ju ndihmojë të jepni mesazhin tuaj tek personi i duhur.

Sipas një studimi, konsumatorët i shohin reklamat native 53% më shpesh në krahasim me reklamat klasike. Kjo ndodh sepse ata e konsiderojnë atë jo shqetësuese dhe përmbajtjen e synuar të rëndësishme. Tani, si mund ta përdorni Reklamimin Nativ për të arritur target grupin e synuar dhe të realizoni goals qe doni?

1 – Përcaktoni objektivin tuaj

Para se të dilni dhe të promovoni shërbimin/produktin tuaj më të ri, sigurohuni që të përcaktoni qartë se kush është audienca juaj. Vendoseni veten në vendin e audiencës tuaj dhe përpiquni të empatizoni për atë që mund të mendojnë. A shpreh vlera përmbajtja juaj për nevojat e përdoruesit tuaj të synuar? A është përmbajtja juaj e rëndësishme në zgjidhjen e problemit aktual të përdoruesit? Kujt po ia dërgon mesazhin? Tomi, pronari i një biznesi të vogël, apo Anës, një marketere e suksesshme?

Përshtatuni me kërkesat aktuale të tregut ose nevojave të përdoruesve dhe “flitini” përmes fushatave tuaja reklamuese. Me siguri, është koha të mendojmë si një përdorues.

2 – Zbuloni përdorimin e pajisjes së tyre

Lloji i përmbajtjes që përhapni në të gjithë web-in mund të perceptohet në mënyra të ndryshme bazuar në pajisjet që përdor audienca juaj dhe në cilën kohë të ditës është. Në SH.B.A., ka rreth 260 milion përdorues të internetit të pajisjeve mobile.

3 – Studioni kanalet e audiencës tuaj

Mendoni si audienca juaj. Çfarë lloj përmbajtjeje mendoni se është e përshtatshme për të marrë dhe në cilat kanale? Në cilat kanale do të përshtatej më mirë toni dhe përmbajtja e mesazhit tuaj të fushatës? Pasi të kuptoni se ku audienca juaj kërkon informacion, do jeni një hap më afër për ti arritur ato.

4 – Planifikoni content mediumin tuaj

Cili medium do ta ilustronte më mirë mesazhin tuaj? Imazh? Video? Përmbajtja e blogut? Formatet e reklamave native suportojne imazh, tekst ose video. Përgjedhja e përmbajtjes ju sjell mundësinë e arritjes tek përdoruesit tuaj të synuar. Formatet e reklamave të Videove Native të vendosura në faqet e mediave ju japin avantazhet e angazhimit të lartë, ritmeve të larta të shikimit dhe vëmendjes së pandarë për mesazhin tuaj.

5- Vendosni formatin tuaj të reklamës

Tani që keni marrë parasysh katër këshillat e para më lart, është koha të bashkoni planin tuaj të synuar duke e ekzekutuar fushatën tuaj në formatin e duhur. Me reklamimin Nativ, keni shumë përparësi që mund t’ju ndihmojnë të arrini audiencën tuaj. Me integrimin e tij të përsosur në rrjedhën natyrore të leximit, përdoruesit konsumojnë vullnetarisht reklamat tuaja.

Sapo të hartoni strategjinë tuaj të fushatës ndërsa merrni parasysh këshillat e mësipërme, me siguri do të jeni në rrugën tuaj për tu lidhur fort me audiencën tuaj të dëshiruar. Kështu, krijoni përmbajtjen tuaj tërheqëse dhe informuese dhe shpërndajeni atë me targetimin e duhur për të lidhur dhe angazhuar përdoruesin përfundimtar.

Na kontaktoni për fushatën tuaj të ardhshme ose për informacione lidhur me fushatat Native.