Mësoni si të krijoni përmbajtje të mediave sociale me një plan të përmbajtjes sociale

Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në ngritjen e markës tuaj në një nivel tjetër duke arritur klientët ku ata kalojnë kohën e tyre në internet. 

Përmbajtja e mediave sociale duhet të përfshihet në strategjinë tuaj të marketingut dixhital sepse është një mjet marketingu me kosto efektive që lejon bizneset e vogla të konkurrojnë me korporatat e mëdha dhe të krijojnë marrëdhënie afatgjata me klientët. Mediat sociale lejojnë që marka juaj të shfaqë personalitetin e saj unik, por ndjekësit tuaj ende presin përmbajtje cilësore që është tërheqëse dhe mund t’i informojë dhe edukojë ata për industrinë, markën dhe produktet tuaja. 

Mediat sociale mund të rrisin trafikun që merr uebfaqja juaj dhe është një mjet thelbësor shitjesh. Sa më shumë të rrisni shikueshmërinë tuaj në internet, aq më shumë mundësi keni për të kthyer vizitorët në klientë besnikë. Çdo postim që krijoni është një mundësi e re për të reklamuar biznesin tuaj, por plani juaj i përmbajtjes duhet të përfshijë një përzierje të shëndetshme postimesh promovuese dhe edukative ose tërheqëse që mund të tërheqin më shumë klientë. 

Konsumatorët modernë bombardohen me reklama çdo ditë; ata janë të zgjuar dhe nuk duan të ndjekin bizneset që vazhdimisht përpiqen t’u shesin produkte. Në vend të kësaj, klientët tuaj duan të blejnë produkte dhe shërbime nga markat që ofrojnë vlerë, qoftë në formën e përmbajtjes argëtuese ose edukative ose promovimeve të shitjeve. 

Çfarë është një plan i përmbajtjes së mediave sociale? 

Krijimi i përmbajtjes së mirë të mediave sociale kërkon një plan. Një plan i përmbajtjes së mediave sociale është pjesë e strategjisë suaj të përgjithshme të marketingut; ju ndihmon të planifikoni në mënyrë efektive llojet e përmbajtjes që postoni në platforma të ndryshme të mediave sociale në varësi të audiencës tuaj. Një plan përmbajtjeje duhet të përbëhet nga përdorimi i llojeve të shumta të përmbajtjes, duke përfshirë videot, bloget, librat elektronikë, videot dhe përmbajtjen e zhvilluar vetëm për tregime. 

Në varësi të llojeve të platformave të mediave sociale që përdorni, duhet gjithashtu të planifikoni titrat ose të postoni kopje. Për shembull, nëse planifikoni të postoni një foto të një klienti duke përdorur produktin tuaj, do t’ju duhet t’i tregoni audiencës tuaj se çfarë po ndodh në foto për t’i ndihmuar ata të kuptojnë ërmbajtjen që po i tregoni. Titrat janë gjithashtu një mënyrë e shkëlqyer për t’u lidhur me audiencën tuaj, sepse mund t’i kërkoni të lënë komente ose t’u dërgojnë thirrje individëve në fotot tuaja. 

Planet e përmbajtjes së mediave sociale janë të nevojshme sepse ato ju ndihmojnë të shihni të gjitha llojet e përmbajtjes që po ndani gjatë një muaji. Ata gjithashtu mund t’ju ndihmojnë të planifikoni për të ardhmen. Për shembull, nëse po planifikoni një lançim produkti, mund të shikoni planin tuaj të përmbajtjes së mediave sociale për të përcaktuar llojet e përmbajtjes që duhet të krijoni për të shpallur produktin e ri. 

Si të krijoni një plan të përmbajtjes së mediave sociale në 7 hapa 

Zhvillimi i një plani për përmbajtjen e mediave sociale mund t’ju ndihmojë të kurseni kohë dhe ta bëni postimin në mediat sociale më efikas. Ja se si mund të filloni të krijoni një plan të përmbajtjes së mediave sociale: 

1. Mësoni për audiencën tuaj 

Studimi i audiencës suaj mund t’ju ndihmojë të vendosni se cilat lloje postimesh do të performojnë më mirë. Gjithashtu mund t’ju ndihmojë të zgjidhni platformat e duhura të mediave sociale për t’u përdorur. Jo të gjitha bizneset do të jenë të suksesshme në të gjitha platformat. Për shembull, bizneset B2B priren të performojnë mirë në LinkedIn dhe Facebook, ndërsa markat e e-Commerce performojnë mirë në Instagram dhe TikTok. Gjërat që duhet të identifikoni për audiencën tuaj të synuar përfshijnë: 

Mosha 

gjinia

arsimimi 

të ardhurat

interesat 

vendndodhjet gjeografike 

Mësimi për audiencën tuaj mund t’ju ndihmojë të zhvilloni personat e blerësve, duke ju lejuar të ndërtoni një plan përmbajtjeje që do të rrisë angazhimin. 

2. Vendosni qëllime 

Të gjitha iniciativat e biznesit tuaj dhe të marketingut kanë nevojë për qëllime për t’ju ndihmuar të matni performancën. Disa objektiva që mund të keni për strategjinë tuaj të mediave sociale përfshijnë 

ndërgjegjësimi i markës 

trafiku i faqes në internet 

shitjet dhe gjenerimi

3. Kryeni analiza konkurruese 

Nëse konkurrentët tuaj tashmë po përdorin me sukses mediat sociale, kontrolloni profilet e tyre për të parë se cilat lloje të përmbajtjes po funksionojnë mirë për ta. Në fund të fundit, ju keni të njëjtin audiencë të synuar, kështu që llojet e postimeve që bëjnë mirë për ta, ka të ngjarë të performojnë mirë për ju. Megjithatë, bëni gjithmonë postimet tuaja unike. Asnjëherë mos vidhni dizajne ose kopjoni nga një konkurrent. 

4. Mblidhni përmbajtje 

Marka juaj ndoshta ka disa pjesë të përmbajtjes të zhvilluara tashmë për përdorim në marketing. Merrni të gjithë përmbajtjen tuaj dhe shikoni se çfarë mund të ripërdorni për mediat sociale. Për shembull, nëse faqja juaj e internetit ka një blog, merrni parasysh llojet e blogjeve që mund të postoni në mediat sociale për të rritur trafikun e internetit dhe ndërgjegjësimin për markën. Ju mund të ripërdorni lloje të ndryshme të përmbajtjes duke krijuar përmbajtje të re prej tyre. Për shembull, postimi juaj në blog mund të shndërrohet lehtësisht në një infografik ose video. 

5. Zhvilloni një plan për krijimin e përmbajtjes 

Ju ndoshta nuk keni përmbajtje të mjaftueshme për t’u ripërdorur për postimet e përditshme, kështu që duhet të keni një plan për krijimin e përmbajtjes që ju lejon të kaloni kohë cilësore duke krijuar përmbajtje të mediave sociale. Ju nuk duhet të jeni një stilist i aftë për të krijuar postime të bukura. Në vend të kësaj, mund të përdorni një mjet për krijimin e përmbajtjes që ju lejon të krijoni përmbajtje unike pa punësuar një stilist. Lini kohë çdo muaj për të zhvilluar përmbajtje për muajin e ardhshëm që të jeni gjithmonë të përgatitur me përmbajtje në rast se ju mbarojnë. 

Ju gjithashtu mund të përdorni përmbajtjen që ndjekësit dhe klientët tuaj krijojnë për ju. Përmbajtja e krijuar nga përdoruesit (UGC) ju lejon të kërkoni nga ndjekësit dhe klientët tuaj që t’ju dërgojnë foto dhe video të tyre duke përdorur produktet. Sigurisht, disa nga ndjekësit tuaj do ta bëjnë këtë falas, por mund t’ju duhet të nxitni klientët t’ju dërgojnë foto dhe video duke u ofruar atyre zbritje në produkte. 

6. Krijo një kalendar 

Krijimi i një kalendar me përmbajtje mund t’ju ndihmojë të planifikoni postimet tuaja në mediat sociale përpara kohe, duke ju ndihmuar të kurseni kohë. Nëse planifikoni të postoni në mediat sociale çdo ditë, merrni parasysh përdorimin e një platforme të menaxhimit të mediave sociale që do t’ju lejojë të planifikoni postime në të gjitha platformat tuaja nga një vend. Këto platforma ju lejojnë të gjurmoni efektivitetin e postimeve tuaja dhe të analizoni aspekte të ndryshme të strategjisë suaj të marketingut për t’ju ndihmuar të bëni përmirësime në kohë reale. 

7. Vlerësoni përmbajtjen 

Pas postimit të përmbajtjes, mos harroni për të. Rivlerësoni rregullisht përmbajtjen tuaj për t’ju ndihmuar të përcaktoni se cilat lloje postimesh funksionojnë mirë dhe të merrni më shumë angazhim në audiencën tuaj të synuar. Ju mund të habiteni nga gjetjet tuaja, kështu që gjeni një mënyrë për të mbajtur gjurmët e pëlqimeve, komenteve dhe trafikut të internetit për t’u siguruar që po përdorni llojet më efektive të përmbajtjes në planin tuaj të përmbajtjes së mediave sociale. 

12 Llojet e përmbajtjes së mediave sociale për të prodhuar

Suksesi juaj në mediat sociale varet tërësisht nga suksesi i përmbajtjes që postoni. Megjithatë, prodhimi i përmbajtjes efektive dhe me performancë të lartë paraqet një sërë sfidash për bizneset e vogla. Është konkurrues, kërkon kohë dhe në mënyrë ideale duhet t’i shtojë vlerë përvojës suaj të klientit. 

Për të ndihmuar në kapërcimin e këtyre pengesave, strategjitë e përmbajtjes zakonisht përfshijnë një përzierje të larmishme të llojeve të përmbajtjes. Kur përfshini një shumëllojshmëri të pasur të këtyre 12 stileve të ndryshme në strategjinë tuaj të marketingut, mund të krijoni një përvojë më tërheqëse për audiencën tuaj 

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!