Marketingu i mediave sociale: Çfarë është dhe si të ndërtoni strategjinë tuaj

Çfarë është marketingu i mediave sociale? 

Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. 

Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu i mediave sociale. Nëse ndërveproni me klientët tuaj përmes komenteve, ky është marketingu i mediave sociale. Dhe nëse krijoni përmbajtje tërheqëse që shfaq vlerat dhe historinë e markës suaj, ky është gjithashtu marketingu i mediave sociale. 

Kjo formë e marketingut kërkon që ju të përdorni aftësitë dhe mjetet e menaxhimit të mediave sociale. Ashtu siç përgatitni aspekte të tjera të strategjisë suaj të marketingut, duhet të keni një plan për marketingun tuaj të mediave sociale. 

Tani që kemi përcaktuar marketingun e mediave sociale, le të shohim se si të krijojmë një plan.  

Vendosni objektiva që kanë kuptim për biznesin tuaj 

Planifikimi i strategjisë së mediave sociale fillon me qëllimet tuaja. 

Sipas Indeksit Social Sprout 2021™, qëllimet më të zakonshme për shoqërinë janë rritja e ndërgjegjësimit për markën (58%) dhe rritja e angazhimit të komunitetit (41%). Dhe këto synime janë ende shumë të rëndësishme për ekipet e mediave sociale që shkojnë në vitin 2023, veçanërisht pasi ato përballen me sfida të reja. 

2022 Sprout Social Index™ raporton se sfidat kryesore për ekipet e mediave sociale përfshijnë gjetjen e talenteve, vërtetimin e ROI, ekzekutimin social, burimet dhe përdorimin e rrjetit social si funksion biznesi. Markat tashmë po vendosin qëllime dhe korniza për të kapërcyer këto pengesa në vitin 2023. Pavarësisht nëse doni të zgjeroni ekipin tuaj, të krijoni një ndjekës më të madh ose një komunitet më aktiv, duke marrë kohë për të përcaktuar qëllimet tuaja sociale është hapi i parë për t’i arritur ato. 

Sido që të jetë, qëllimet tuaja do të përcaktojnë strategjinë tuaj të marketingut të mediave sociale dhe sa kohë dhe energji do t’ju duhet t’i kushtoni fushatave tuaja. 

1: Rritja e ndërgjegjësimit të markës 

Kjo do të thotë të nxjerrësh emrin tënd atje. Për të krijuar vetëdije autentike dhe të qëndrueshme për markën, shmangni publikimin e mesazheve vetëm promocionale. Në vend të kësaj, fokusohuni në përmbajtjen që thekson personalitetin dhe vlerat tuaja së pari.  

2: Gjeneroni drejtime dhe shitje 

Qoftë në internet, në dyqan apo drejtpërdrejt përmes profileve tuaja sociale, ndjekësit nuk bëjnë blerje rastësisht. Mediat sociale ju japin një rrugë për të gjeneruar të ardhura. Për shembull, a po i paralajmëroni klientët për produkte dhe promovime të reja? A po e integroni katalogun tuaj të produkteve në profilet tuaja sociale? A po kryeni oferta ekskluzive për ndjekësit?  

 3: Rritni audiencën e markës suaj 

Sjellja e ndjekësve të rinj në grup do të thotë të gjesh mënyra për të prezantuar markën tuaj njerëzve që nuk kanë dëgjuar më parë për ju. 

Rritja e audiencës suaj do të thotë gjithashtu të zbuloni biseda rreth biznesit dhe industrisë tuaj që kanë më shumë rëndësi. Gërmimi nëpër kanalet tuaja sociale është pothuajse i pamundur pa monitoruar ose dëgjuar për fjalë kyçe, fraza ose hashtags specifike. Duke pasur një puls në këto biseda ju ndihmon të zgjeroni audiencën tuaj kryesore (dhe të arrini audiencat ngjitur) shumë më shpejt.  

4: Nxitja e angazhimit të komunitetit 

Mediat sociale kanë të bëjnë me angazhimin, kështu që ia vlen të eksploroni mënyra të reja për të tërhequr vëmendjen e ndjekësve tuaj aktualë. 

Raporti 2022 Index™ i Sprout Social tregon se konsumatorët duan të shohin përmbajtje që nxjerr në pah produktet, shërbimet dhe personalitetin e një marke, si dhe dëshmitë e klientëve. Kjo do të thotë që kompanitë duhet të eksperimentojnë me mesazhe dhe përmbajtje. Për shembull, a promovon marka juaj përmbajtje dhe hashtags të krijuar nga përdoruesit? 

Edhe diçka aq e thjeshtë sa të bësh një pyetje mund të rrisë shkallën e angazhimit tuaj. Klientët tuaj mund të jenë nxitësit tuaj më të mirë të tifozëve, por vetëm nëse u jepni atyre një arsye për ta bërë këtë. 

5: Drejtoni trafikun në faqen tuaj 

Mjaft e thjeshtë. Nëse jeni të përqendruar në lazer në gjenerimin e drejtimeve ose trafikut në faqen tuaj të internetit, mediat sociale mund ta bëjnë këtë. Qoftë përmes postimeve promocionale apo reklamave sociale, mbajtja e syve mbi konvertimet dhe klikimet në URL mund t’ju ndihmojë të përcaktoni më mirë ROI-në tuaj nga mediat sociale. 

Çdo kombinim i këtyre qëllimeve është lojë e drejtë dhe mund t’ju ndihmojë të kuptoni më mirë se cilat rrjete duhet të trajtoni gjithashtu. Kur jeni në dyshim, mbajeni strategjinë tuaj të marketingut në mediat sociale të thjeshtë në vend që ta ndërlikoni atë me shumë objektiva që mund t’ju shpërqendrojnë. Zgjidhni një ose dy dhe mblidhni ekipin tuaj rreth tyre.

Hulumtoni audiencën tuaj të synuar dhe zgjidhni rrjetet tuaja 

Bërja e supozimeve është një lajm i keq për tregtarët. 

Rreth 60% e organizatave përdorin të dhëna sociale çdo ditë, sipas Indeksit Social Sprout ™ 2022. Si udhëheqësit ashtu edhe praktikuesit mund të përfitojnë nga njohuritë e vlefshme që ofrojnë të dhënat sociale. Pjesa më e madhe e asaj që duhet të dini për audiencën tuaj për të ndikuar në strategjinë tuaj të marketingut në mediat sociale është tashmë e disponueshme. Thjesht duhet të dini se ku të shikoni. 

 Me mjetin e duhur, tregtarët mund të hulumtojnë shpejt audiencën e tyre. Nuk ka nevojë për hulumtime formale të tregut ose shkenca të të dhënave. 

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!