Si të ndërtoni marketing efektiv për klinikat estetike?

Të qenit në biznesin e bukurisë është tepër shpërblyese. Shpesh, personat që vizitojnë klinikën tuaj kanë ëndërruar me vite të ndryshojnë një aspekt të paraqitjes së tyre, i cili i ka bërë të ndihen të pasigurtë. Marketingu i klinikave estetike është zhvilluar shumë shpejt vitet e fundit. Me rritjen e kujdesit për veten dhe për pamjen, është rritur dhe kërkesa e interesimi për shërbimet estetike. Që prej vitit 2000, procedurat kozmetike janë rritur me 200%.¹

Si mund të tërhiqni këto pacientë potencialë? Si mund ti tregoni që jeni ju të duhurit për procedurat që ata dëshirojnë të kryejnë?

Histori suksesi

Psikologjia tregon se njerëzit e mbajnë më mirë mend informacionin kur po nxiten ose argëtohen. Mundohuni të krijoni histori dhe kontent sa më përfshirës. Përfshini eksperiencat e pacientëve të kënaqur, infografika interesante dhe bëjeni sa më interaktive faqen tuaj. Rastet e suksesit janë tepër të rëndësishme për klientët potencialë. Kjo vlen sidomos në rastet e klinikave estetike ku rreziku është i konsiderueshëm. “Si do ngjaj? A do më pëlqejë? A do pendohem?” Me anë të historive dhe informacionit të bollshëm, personat e interesuar do të binden se klinika juaj është e duhura për ta.

Rrjetet sociale

Nëse nuk e keni bërë ende, krijoni profile në platformat më të mëdha: Facebook, Instagram etj. Përpiquni të jeni sa më aktivë përsa i përket postimeve si edhe përgjigjeve që i jepni personave të interesuar. Një rregull i mirë për të ndjekur përsa i përket stategjisë së marketingut është ai 80/20. 80% e kontentit tuaj duhet të informojë lexuesit, ndërsa 20% të jetë rreth shërbimeve tuaja apo ofertave të momentit. Mund të ofroni një këshillë bukurie, më pas ti tregoni audiencës rreth një promocioni që do zhvilloni së shpejti.

Shpesh, reklamat në rrjete sociale rreth procedurave mjekësore apo estetike nuk aprovohen pasi konsiderohen të papërshtatshme. Terma mjekësorë specifikë mund të shkaktojnë refuzimin e reklamës suaj. Gjithashtu ajo mund të aprovohet, por të arrijë audienca tejet të vogla pa sjellur rezultate. Bashkëpunoni me profesionistë të marketingut dixhital për të evituar fushatat e pasuksesshme.

Ndërtimi i autoritetit

Nëse jeni të përditësuar me botën dixhitale, mund të keni hasur reklamën më të fundit të BMW. Me rastin e daljes në pension të CEO-s së Mercedes Benz, një ndër rivalitetet më të fortë në botë, i krahasueshëm me “luftën” mes Coca-Cola dhe Pepsi, është paraqitur plot humor dhe ndjesi të mira. Autoriteti ka të bëjë pikërisht me pozicionimin tuaj në treg. Ai nënkupton ekspertizën dhe respektimin e një firme, nga klientët, konkurrentët, si dhe publiku i përgjithshëm.

Ndoshta ju keni kohë në treg, ndoshta jeni ende të rinj në tregun e klinikave estetike dhe ndërhyrjeve kirurgjike. Sidoqoftë ju me siguri keni një skuadër profesionistësh me disa vite eksperiencë. Njohuritë dhe ekspertiza juaj janë një aset tepër i rëndësishëm për marketingun tuaj. Një faqe e dedikuar specifikisht eksperiencës suaj është tepër ndihmuese për ti dhënë sigurinë e nevojshme pacientëve potencialë. Mund të përfshini edhe CV apo specializimet e doktorëve. Dikush nga skuadra ka kryer së fundmi një specializim për acidin hialuronik? Njëri nga ju është ekspert i trajtimeve dermologjike në shtëpi?

screen e klinikave estetike artikull nativ
Një shembull si do dukej artikulli juaj

Mund të krijoni një artikull për këto dhe ta reklamoni në platformën tonë native. Kjo siguron që do arrijë personat e duhur dhe do gjenerojë interes.

Marrëdhënia mjek-pacient

Diçka tjetër e rëndësishme është sigurisht marrëdhënia mjek-pacient. Për të arritur dhe për të ndërtuar marrëdhënie me pacientë të rinj, të pasurit një blog tuajin sjell shumë përfitime. Blogu ndihmon për:

  • ndërtimin e autoritetit
  • shtimin e relevancës dhe rëndësisë së klinikës në sy të lexuesve
  • krijimin e marrëdhënieve me klientë potencialë.

Interesi i skuadrës tuaj duhet të jetë real. Shumë njerëz arrijnë të dallojnë nëse fokusi i dikujt është thjesht të paguhet apo të mbarojë sa më shpejt. Po ashtu, është e thjeshtë të dallohet nëse kujdesi i treguar nga skuadra tuaj për mirëqënien e pacientëve është e sinqertë. Këto aspekte krijojnë marrëdhënie me pacientët të bazuara në respekt të dyanshëm.

Me ekspertizën tuaj, ju mund ti dhuroni dikujt pamjen që kanë ëndërruar prej vitesh. Me Boost Discovery, pacientët gjejnë pikërisht atë që donin, ndërsa ju garantoni suksesin e klinikës suaj. Na kontaktoni për një plan të personalizuar marketingu për klinikën tuaj!

September 16, 2019

Çfarë duhet të kërkoni në një agjenci për të pasur një bashkëpunim të frytshëm?

September 13, 2019

Gabimet që duhet të evitoni dhe shembujt që duhet të ndiqni për faqet prezantuese më të suksesshme.

September 11, 2019

Faqet prezantuese (landing pages) përdoren nga marketierë në të gjithë botën për të rritur shitjet dhe suksesin e bizneseve. Ja si të ktheni vizitorët në klientë besnikë.

August 31, 2019

Keni një sallon bukurie apo një klinikë estetike? Ja disa ide si mund ti reklamoni këto trajtime personave të interesuar.

August 28, 2019

90% e personave që duan të blejnë shtëpi kërkojnë online, zbuloni mënyrat më efektive të marketingut dixhital për agjencitë imobiliare.

August 27, 2019

Si të jeni më produktivë? Merrni maksimumin nga dita juaj e punës me këto këshilla të thjeshta e lehtësisht të aplikueshme.

August 14, 2019

Avantazhet për markën tuaj & tre shembuj suksesi të fushatave të brand awareness në Shqipëri

August 6, 2019

244% më shumë leads dhe rritje aplikimesh me 300%! Si të krijojmë strategjitë më efektive të marketingut për shkollat dhe universitetet?

July 27, 2019

Ja disa taktika për të rritur klientelën e restorantit tuaj.

July 12, 2019

Humori tërheq vëmendje dhe rrit pëlqyeshmërinë, edhe në fushën e marketingut, ai ka vendin dhe rëndësinë e vet.