Si të ndërtoni marketing efektiv për klinikat estetike?

Të qenit në biznesin e bukurisë është tepër shpërblyese. Shpesh, personat që vizitojnë klinikën tuaj kanë ëndërruar me vite të ndryshojnë një aspekt të paraqitjes së tyre, i cili i ka bërë të ndihen të pasigurtë. Marketingu i klinikave estetike është zhvilluar shumë shpejt vitet e fundit. Me rritjen e kujdesit për veten dhe për pamjen, është rritur dhe kërkesa e interesimi për shërbimet estetike. Që prej vitit 2000, procedurat kozmetike janë rritur me 200%.¹

Si mund të tërhiqni këto pacientë potencialë? Si mund ti tregoni që jeni ju të duhurit për procedurat që ata dëshirojnë të kryejnë?

Histori suksesi

Psikologjia tregon se njerëzit e mbajnë më mirë mend informacionin kur po nxiten ose argëtohen. Mundohuni të krijoni histori dhe kontent sa më përfshirës. Përfshini eksperiencat e pacientëve të kënaqur, infografika interesante dhe bëjeni sa më interaktive faqen tuaj. Rastet e suksesit janë tepër të rëndësishme për klientët potencialë. Kjo vlen sidomos në rastet e klinikave estetike ku rreziku është i konsiderueshëm. “Si do ngjaj? A do më pëlqejë? A do pendohem?” Me anë të historive dhe informacionit të bollshëm, personat e interesuar do të binden se klinika juaj është e duhura për ta.

Rrjetet sociale

Nëse nuk e keni bërë ende, krijoni profile në platformat më të mëdha: Facebook, Instagram etj. Përpiquni të jeni sa më aktivë përsa i përket postimeve si edhe përgjigjeve që i jepni personave të interesuar. Një rregull i mirë për të ndjekur përsa i përket stategjisë së marketingut është ai 80/20. 80% e kontentit tuaj duhet të informojë lexuesit, ndërsa 20% të jetë rreth shërbimeve tuaja apo ofertave të momentit. Mund të ofroni një këshillë bukurie, më pas ti tregoni audiencës rreth një promocioni që do zhvilloni së shpejti.

Shpesh, reklamat në rrjete sociale rreth procedurave mjekësore apo estetike nuk aprovohen pasi konsiderohen të papërshtatshme. Terma mjekësorë specifikë mund të shkaktojnë refuzimin e reklamës suaj. Gjithashtu ajo mund të aprovohet, por të arrijë audienca tejet të vogla pa sjellur rezultate. Bashkëpunoni me profesionistë të marketingut dixhital për të evituar fushatat e pasuksesshme.

Ndërtimi i autoritetit

Nëse jeni të përditësuar me botën dixhitale, mund të keni hasur reklamën më të fundit të BMW. Me rastin e daljes në pension të CEO-s së Mercedes Benz, një ndër rivalitetet më të fortë në botë, i krahasueshëm me “luftën” mes Coca-Cola dhe Pepsi, është paraqitur plot humor dhe ndjesi të mira. Autoriteti ka të bëjë pikërisht me pozicionimin tuaj në treg. Ai nënkupton ekspertizën dhe respektimin e një firme, nga klientët, konkurrentët, si dhe publiku i përgjithshëm.

Ndoshta ju keni kohë në treg, ndoshta jeni ende të rinj në tregun e klinikave estetike dhe ndërhyrjeve kirurgjike. Sidoqoftë ju me siguri keni një skuadër profesionistësh me disa vite eksperiencë. Njohuritë dhe ekspertiza juaj janë një aset tepër i rëndësishëm për marketingun tuaj. Një faqe e dedikuar specifikisht eksperiencës suaj është tepër ndihmuese për ti dhënë sigurinë e nevojshme pacientëve potencialë. Mund të përfshini edhe CV apo specializimet e doktorëve. Dikush nga skuadra ka kryer së fundmi një specializim për acidin hialuronik? Njëri nga ju është ekspert i trajtimeve dermologjike në shtëpi?

screen e klinikave estetike artikull nativ
Një shembull si do dukej artikulli juaj

Mund të krijoni një artikull për këto dhe ta reklamoni në platformën tonë native. Kjo siguron që do arrijë personat e duhur dhe do gjenerojë interes.

Marrëdhënia mjek-pacient

Diçka tjetër e rëndësishme është sigurisht marrëdhënia mjek-pacient. Për të arritur dhe për të ndërtuar marrëdhënie me pacientë të rinj, të pasurit një blog tuajin sjell shumë përfitime. Blogu ndihmon për:

  • ndërtimin e autoritetit
  • shtimin e relevancës dhe rëndësisë së klinikës në sy të lexuesve
  • krijimin e marrëdhënieve me klientë potencialë.

Interesi i skuadrës tuaj duhet të jetë real. Shumë njerëz arrijnë të dallojnë nëse fokusi i dikujt është thjesht të paguhet apo të mbarojë sa më shpejt. Po ashtu, është e thjeshtë të dallohet nëse kujdesi i treguar nga skuadra tuaj për mirëqënien e pacientëve është e sinqertë. Këto aspekte krijojnë marrëdhënie me pacientët të bazuara në respekt të dyanshëm.

Me ekspertizën tuaj, ju mund ti dhuroni dikujt pamjen që kanë ëndërruar prej vitesh. Me Boost Discovery, pacientët gjejnë pikërisht atë që donin, ndërsa ju garantoni suksesin e klinikës suaj. Na kontaktoni për një plan të personalizuar marketingu për klinikën tuaj!

March 24, 2020

Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.

March 19, 2020

Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?

March 13, 2020

Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]

March 11, 2020

Ndërsa jemi në tre muajt e parë të vitit, ne menduam që do të ishte një ide e shkëlqyer për të ndarë statistikat më të rëndësishme të mediave sociale për vitin 2020.

February 22, 2020

Për bizneset e vogla dhe të mesme, përdorimi i influencer-ave në rrjetet sociale është edne një fushë e re e marketingut, e cila ka nevojë për eksplorim.

February 21, 2020

Njerëzit blejnë nga njerëz që njohin, pëlqejnë dhe besojnë. Por, në epokën dixhitale, të pasurit shumë informacion online do të thotë se ne mund të arrijmë shumë gjëra bazuar në iniciativën tonë për të investiguar për informacion përpara se të takojmë dikë, të investojmë te ai apo t’i besojmë.

February 5, 2020

Përcakto çdo fazë të “gypit” dhe departamentin përgjegjës Përgatit materiale dhe oferta specifike, në bazë të statusit aktual të Lead-it Mos u demotivoni nga Lead-et e refuzuara. Rivlerësoni arsyet dhe përdorini si një mundësi për t’u përmirësuar Kujdes me Lead-et “premtuese”! Koha e kthimit është e rëndësishme Për organizatat B2C dhe B2B, procesi i gjenerimit […]

February 4, 2020

Boost Discovery ju mundëson të gjithë bizneseve në Shqipëri të reklamojnë një larmishmëri të gjerë produktesh dhe shërbimesh në të gjithë rrjetin tonë të reklamimit

January 23, 2020

Në këtë artikull ne do t’ju japim 8 këshilla për marketingun e kontentit B2C, për të gjitha ato biznese të vogla që dëshirojnë të përmirësojnë strategjitë e tyre të marketingut dhe të fitojnë më shumë konsumatorë.

October 5, 2019

Pavarësisht trendeve, disa forma reklamimi janë të konsoliduara në treg dhe nuk zhgënjejnë asnjëherë. Mësoni për 5 prej tyre.