Marketingu i restoranteve: si të tërheqësh njerëz të uritur?

Ushqimi, pjesë e përditshme dhe e pandashme e jetës sonë. Ne ndajmë ushqimin me të njerëzit tanë të dashur, ne flasim rreth pjatave tona të preferuara dhe teknikave të reja të gatimit. Pavarësisht se ushqimi na duhet për të mbijetuar, ne kemi një marrëdhënie komplekse me të përtej nevojës. Ne dalim për darkë për të festuar një lajm të mirë. Çlirojmë stresin duke ngrënë, hamë për tu socializuar, hamë për shije etj. Ushqimi është art më vete, e kush e ka perfeksionuar më mirë sesa një shef kuzhine?!

Nga njëra anë, ushqimi nuk ka nevojë për shumë argumente mbrojtëse. A të është shfaqur ndonjëherë një ëmbëlsirë në Instagram dhe veç aq është dashur që stomaku të fillonte protestat? Pikërisht! Nga ana tjetër, restorantet dhe ushqimet vazhdojnë të shtohen dhe të rafinohen. Shpesh, është e vështirë të zgjedh6ësh se ku do të hash.

Ke një piceri klasike dhe dëshiron të tërheqësh personat që preferojnë picat italiane? Do të gjesh dashuruesit e çokollatës? Ofron ushqime pa gluten? Për të shtuar klientelën tuaj, ja disa taktika për marketingun e restoranteve dhe ushqimeve sipas AdEspresso:

  • Inkurajo vlerësimet në Google, Facebook apo Trip Advisor. Gjithashtu inkurajo kontentin e gjeneruar nga klientët, p.sh. fotot, i cili ka konvertim më të lartë 4.5%
  • Thjeshto procesin e porositjes sa më shumë të jetë e mundur
  • Përdor përshkrime dhe foto me cilësi të lartë që ngjallin uri për pjatat që ofron
  • Ndaj ushqime sezonale dhe oferta të limituara për të krijuar një sens urgjence
  • Trego kontent prapa skenave- çfarë ndodh në kuzhinë, histori të stafit etj.
  • Përpiqu të përgjigjesh në kohë rreth pyetjeve apo sqarimeve që të kërkohen nga klientët online
  • Krijo video native, perfomojnë jashtëzakonisht mirë në platformat sociale

Mundësitë që dikush të vizitojë adresën fizike të një dyqani, restoranti në këtë rast, rriten me 21% kur ato ekspozohen ndaj një reklame native.

ushqimi pizza reklame ne facebook


“Ke punuar fort sot, shpërble veten me Happy Hour- 50% më lirë për antipasta dhe pica.” Bën sens që kompanitë shprehen se rritja e fitimeve në dyqan (in-store lift) është 300% më e lartë nga reklamat native sesa nga reklamat standarte!¹ Nuk ndërpret eksperiencën online, fotoja shkakton neps, vlera e ofertës dhe CTA janë të qarta dhe kjo e bën të suksesshme reklamën.

Ushqimet më të postuara në Instagram? Pica, sushi dhe biftek! Në Facebook mund të targetizoni personat që pëlqejnë një ushqim të caktuar.

Ju shtoni klientët, ato hanë sushi, të gjithë fitojnë!

Wu Tang Clan, një nga grupet më të famshëm të hip-hop në Amerikë dhe Impossible Burgers kanë bashkëpunuar për këtë reklamë. Impossible Burgers ofrojnë hamburgera vegjetarianë, ato kanë thyer rekorde me shitjet. Një prej komenteve e quante partneritetin “gjënë më të paparë në Youtube për momentin”. Episodi i mëposhtëm i vendosur në hapësirë bashkon kontentin e mirë, reklamat native dhe marketingun me influencues. Nëse produkti është inovativ, mos ki frikë të dalësh nga kornizat dhe të diferencosh restorantin dhe strategjinë e marketingut nga pjesa tjetër e tregut.

ushqimi vegan ne hapesire

Me çfarë shkon ushqimi? Me pije sigurisht! Ja një tjetër shembull bashkëpunimi, mes publikimit të famshëm rreth ushqimit dhe pijeve Eater, me pijen alkoolike gin The Botanist. Artikulli tregon vendet më të mira në New York për të pirë një gin tonik. Kontenti është krijuar nga skuadra kreative e publikuesit (Eater) dhe shkrimi, fotot dhe stili janë tepër cilësorë dhe të sofistikuar.

ushqimi dhe pije eater

Ushqimi është art më vete. Emisione, seriale, piktura, tatuazhe, libra, poema, i janë dedikuar këtij arti. Restorantet janë ndërtuar si bashkim i profesionalizmit, guximit dhe pasionit për ushqimin. Reklamat native mund tju diferencojnë dhe të vënë në pah vlerën e restorantit juaj si një eksperiencë kulinare që nuk duhet humbur.

¹Study: Native ads beat display for driving visits to physical stores

March 24, 2020

Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.

March 19, 2020

Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?

March 13, 2020

Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]

March 11, 2020

Ndërsa jemi në tre muajt e parë të vitit, ne menduam që do të ishte një ide e shkëlqyer për të ndarë statistikat më të rëndësishme të mediave sociale për vitin 2020.

February 22, 2020

Për bizneset e vogla dhe të mesme, përdorimi i influencer-ave në rrjetet sociale është edne një fushë e re e marketingut, e cila ka nevojë për eksplorim.

February 21, 2020

Njerëzit blejnë nga njerëz që njohin, pëlqejnë dhe besojnë. Por, në epokën dixhitale, të pasurit shumë informacion online do të thotë se ne mund të arrijmë shumë gjëra bazuar në iniciativën tonë për të investiguar për informacion përpara se të takojmë dikë, të investojmë te ai apo t’i besojmë.

February 5, 2020

Përcakto çdo fazë të “gypit” dhe departamentin përgjegjës Përgatit materiale dhe oferta specifike, në bazë të statusit aktual të Lead-it Mos u demotivoni nga Lead-et e refuzuara. Rivlerësoni arsyet dhe përdorini si një mundësi për t’u përmirësuar Kujdes me Lead-et “premtuese”! Koha e kthimit është e rëndësishme Për organizatat B2C dhe B2B, procesi i gjenerimit […]

February 4, 2020

Boost Discovery ju mundëson të gjithë bizneseve në Shqipëri të reklamojnë një larmishmëri të gjerë produktesh dhe shërbimesh në të gjithë rrjetin tonë të reklamimit

January 23, 2020

Në këtë artikull ne do t’ju japim 8 këshilla për marketingun e kontentit B2C, për të gjitha ato biznese të vogla që dëshirojnë të përmirësojnë strategjitë e tyre të marketingut dhe të fitojnë më shumë konsumatorë.

October 5, 2019

Pavarësisht trendeve, disa forma reklamimi janë të konsoliduara në treg dhe nuk zhgënjejnë asnjëherë. Mësoni për 5 prej tyre.