Suksesi i reklamave native ndër vite

Reklamat native janë një nga risitë më të mëdha të marketingut dixhital. Ato janë një mënyrë ndryshe e shtimit të klientëve për bizneset dhe monetizimit të platformave për publikuesit. Ato përputhen me pamjen e faqes dhe nuk ndërpresin navigimin. Kjo i bën shumë më të këndshme, por edhe më efektive sesa reklamat tradicionale. Por si ka nisur reklamimi nativ dhe si ka ecur trendi nativ gjatë viteve?

Investimet e bizneseve

Popullariteti i tyre është në rritje vitet e fundit. Është provuar statistikisht që reklamat native jo vetëm funksionojnë, por ndihmojnë biznesin me shitjet më mirë se reklamat e tjera dixhitale. Kjo shfaqet në numrat e mëposhtëm. Statistikat tregojnë shpenzimet e parashikuara të marketingut dixhital në Amerikë, nga 2018 në 2023.

trendi i reklamave native ne bote boost

Çfarë është e mirë për konsumatorët është e mirë për biznesin. Nëse përdoruesit ndjejnë se ata fitojnë diçka nga reklamat, ka më shumë shanse që të angazhohen dhe të klikojnë. Reklamat native kanë pasur një rritje të pabesueshme, 600% nga viti 2014 në 2016!¹

Vetëm në U.S.A. buxheti i shpenzuar gjatë 2018 për reklamat native arriti shifrën $35 miliardë, 60% e buxhetit të shpenzuar gjithsej për marketingun dixhital.² Reklamimi tradicional kushton më pak se ai nativ dhe ka qasje më agresive (hard sell), por reklamimi nativ është më angazhues. Prandaj ai ka pasur këtë sukses dhe pritet të vazhdojë me një rritje të ngjashme.

E ardhmja e reklamave native

Sipas Forbes, reklamat native janë e ardhmja e marketingut dixhital.³Para fundit të 2019 shpenzimet dhe investimet te reklamat native priten të arrijnë $44 miliardë, pra 65% të buxhetit të përgjithshëm. Ndërkohë, rreth 2025 pritet që shpenzimet në Amerikë të arrijnë shifrën $140 miliardë. Në botë kjo shifër pritet të arrijë $400 miliardë.

trendi i reklamave native ne bote boost

Pas leximit të një reklame native të cilësisë së lartë, konsumatorit i rritet niveli i besimit te kompania. Nëse ju mësoni nga ajo kompani, sigurisht që ju duket më e besueshme. Gjithashtu ka më shumë shanse të blini dhe të formoni pëlqyeshmërinë ndaj brand-it. Është e qartë se reklamimi nativ, pavarësisht se risi për Shqipërinë, është një trend vetëm në rritje në botë dhe një investim i sigurtë, si për bizneset si për publikuesit.

October 5, 2019

Pavarësisht trendeve, disa forma reklamimi janë të konsoliduara në treg dhe nuk zhgënjejnë asnjëherë. Mësoni për 5 prej tyre.

October 4, 2019

Duke mësuar ndryshimet dhe ngjashmëritë e tyre, ju mund ti ofroni një shërbim më të mirë klientëve tuaj.

October 3, 2019

Lexoni këtë artikull nëse ende nuk jeni të bindur për fuqinë e kontentit.

October 2, 2019

I ndiqni këto praktika të domosdosshme për të pasur sukses me fushatat?

October 1, 2019

80% e kohës së një marketieri duhet shpenzuar duke shpërndarë kontentin.

September 27, 2019

CEO, liderë dhe specialistë të fushës tregojnë sekretet dhe çfarë kanë mësuar gjatë karrierës.

September 26, 2019

Audienca juaj do e ketë të pamundur mos të klikojë për të lexuar më shumë.

September 25, 2019

I kishit hasur më parë këto fakte interesante?

September 24, 2019

SEO është një nga mënyrat më të sigurta për të sjellë vizitorë të rinj në faqen dhe në dyqanin tuaj.

September 23, 2019

CTR afekton suksesin si për publikuesit, si për reklamuesit. Si mund të siguroheni që fushata juaj do arrijë një CTR të lartë?