Reklamat native VS reklamat tradicionale

Marketingu dixhital është një nga mënyrat më të mira për kompanitë për të rritur ndërgjegjësimin, interesin dhe konsumatorët për markën. Por me kalimin e viteve, është parë një rënie e konsiderueshme e trafikut organik në Facebook. Algoritmi e ka bërë më të vështirë arritjen e klientëve apo ndjekësve të tu. Po, edhe kur ato janë tanimë të angazhuar me faqen. Prandaj edhe më skeptikët po provojnë marketingun e paguar. Kjo shpesh nënkupton fushata në rrjete sociale, strategji, reklamim online- reklamat mund të jenë native dhe tradicionale.

Reklamat native dhe reklamat tradicionale: ku ngjajnë, ku diferencojnë dhe cilat janë më të përshtatshme për biznesin tuaj?

Reklamat tradicionale

Ke qenë duke lexuar një artikull dhe anash ose në mes të faqes ke parë një imazh që të fton të blesh X produkt? Ke hapur një faqe dhe të ka zënë ekranin një faqe që të rekomandon një makinë, bankë, krem fytyre? Këto janë reklama tradicionale. Shembulli i parë përfaqëson shumicën e reklamave që ne shohim online. Reklamat pop ups janë ato që ndërpresin navigimin, si shembulli i dytë, GIF do të ndalonte leximin duke u hapur në mes të faqes që ta klikoje.

Reklamat tradicionale që ndëpresin navigimin janë formate më të mëdha, dhe mund të marrin më shpejt vëmendjen e lexuesve. Pop-up ads performojnë më mirë te telefonat celularë. Por reklamat që shfaqen “papritur” në faqe mund të ndikojnë negativisht SEO-n. Kjo bën që faqja mos të shfaqet në rezultatet e para.

Reklamimi tradicional kushton më pak se ai nativ dhe ka qasje më agresive (hard sell), por reklamimi nativ është më angazhues vizualisht. Norma e klikimeve (CTR) e reklamave tradicionale është 0.05%, ndërsa e reklamave native 0.38% si në kompjuter ashtu edhe në celular.

Reklamat native

Ato përputhen me pamjen e faqes dhe nuk ndërpresin navigimin. Studimet kanë treguar se më shumë veta do ndanin një reklamë native me një mik apo familjar. Shembulli i mëposhtëm tregon qartësisht reklamat native, ato etiketohen si të tilla, nuk ndërpresin navigimin dhe ofrojnë informacion interesant. Duken të këndshme apo jo?

shembull per reklamat native screenshot
Reklama native në faqen e The New York Times

70% e njerëzve preferojnë të mësojnë rreth një produkti apo shërbimi me anë të kontentit, jo të reklamave tradicionale. Konsumatorët shohin reklamat native 52% më shumë sesa reklamat tradicionale.

Çfarë është e mirë për konsumatorët është e mirë për biznesin.

Nëse përdoruesit ndjejnë se ata fitojnë diçka nga reklamat, ka më shumë shanse që të angazhohen dhe të klikojnë.

Forbes beson se reklamat native janë e ardhmja e marketingut dixhital. Po ashtu Ignite Visibility, një nga agjencitë më të suksesshme në Amerikë, ka shpjeguar për bum-in e reklamimit nativ në 2018 dhe pse duhet ti përdorim. Në fakt, ky lloj marketingu është ideal, pasi:

  • Publikuesit fitojnë
  • Firmat marrin vëmendje dhe interes
  • Konsumatorët shohin kontent real, specifik për ta dhe interesat e tyre

Publikuesit duhet të gjejnë atë balancën ideale mes fitimeve dhe ofrimit të një eksperience të këndshme në faqe. Po ashtu, bizneset duhet të kujdesen për qasjen e tyre. Të dyja llojet e reklamimit kanë përfitimet e veta, por duhen përshtatur në varësi të qëllimeve, klientëve dhe shërbimeve.

October 5, 2019

Pavarësisht trendeve, disa forma reklamimi janë të konsoliduara në treg dhe nuk zhgënjejnë asnjëherë. Mësoni për 5 prej tyre.

October 4, 2019

Duke mësuar ndryshimet dhe ngjashmëritë e tyre, ju mund ti ofroni një shërbim më të mirë klientëve tuaj.

October 3, 2019

Lexoni këtë artikull nëse ende nuk jeni të bindur për fuqinë e kontentit.

October 2, 2019

I ndiqni këto praktika të domosdosshme për të pasur sukses me fushatat?

October 1, 2019

80% e kohës së një marketieri duhet shpenzuar duke shpërndarë kontentin.

September 30, 2019

Reklamat native janë risia më e madhe e marketingut dixhital. Por si ka nisur dhe si ka përparuar trendi nativ gjatë viteve?

September 27, 2019

CEO, liderë dhe specialistë të fushës tregojnë sekretet dhe çfarë kanë mësuar gjatë karrierës.

September 26, 2019

Audienca juaj do e ketë të pamundur mos të klikojë për të lexuar më shumë.

September 25, 2019

I kishit hasur më parë këto fakte interesante?

September 24, 2019

SEO është një nga mënyrat më të sigurta për të sjellë vizitorë të rinj në faqen dhe në dyqanin tuaj.