Reklamat native VS reklamat tradicionale

Marketingu dixhital është një nga mënyrat më të mira për kompanitë për të rritur ndërgjegjësimin, interesin dhe konsumatorët për markën. Por me kalimin e viteve, është parë një rënie e konsiderueshme e trafikut organik në Facebook. Algoritmi e ka bërë më të vështirë arritjen e klientëve apo ndjekësve të tu. Po, edhe kur ato janë tanimë të angazhuar me faqen. Prandaj edhe më skeptikët po provojnë marketingun e paguar. Kjo shpesh nënkupton fushata në rrjete sociale, strategji, reklamim online- reklamat mund të jenë native dhe tradicionale.

Reklamat native dhe reklamat tradicionale: ku ngjajnë, ku diferencojnë dhe cilat janë më të përshtatshme për biznesin tuaj?

Reklamat tradicionale

Ke qenë duke lexuar një artikull dhe anash ose në mes të faqes ke parë një imazh që të fton të blesh X produkt? Ke hapur një faqe dhe të ka zënë ekranin një faqe që të rekomandon një makinë, bankë, krem fytyre? Këto janë reklama tradicionale. Shembulli i parë përfaqëson shumicën e reklamave që ne shohim online. Reklamat pop ups janë ato që ndërpresin navigimin, si shembulli i dytë, GIF do të ndalonte leximin duke u hapur në mes të faqes që ta klikoje.

Reklamat tradicionale që ndëpresin navigimin janë formate më të mëdha, dhe mund të marrin më shpejt vëmendjen e lexuesve. Pop-up ads performojnë më mirë te telefonat celularë. Por reklamat që shfaqen “papritur” në faqe mund të ndikojnë negativisht SEO-n. Kjo bën që faqja mos të shfaqet në rezultatet e para.

Reklamimi tradicional kushton më pak se ai nativ dhe ka qasje më agresive (hard sell), por reklamimi nativ është më angazhues vizualisht. Norma e klikimeve (CTR) e reklamave tradicionale është 0.05%, ndërsa e reklamave native 0.38% si në kompjuter ashtu edhe në celular.

Reklamat native

Ato përputhen me pamjen e faqes dhe nuk ndërpresin navigimin. Studimet kanë treguar se më shumë veta do ndanin një reklamë native me një mik apo familjar. Shembulli i mëposhtëm tregon qartësisht reklamat native, ato etiketohen si të tilla, nuk ndërpresin navigimin dhe ofrojnë informacion interesant. Duken të këndshme apo jo?

shembull per reklamat native screenshot
Reklama native në faqen e The New York Times

70% e njerëzve preferojnë të mësojnë rreth një produkti apo shërbimi me anë të kontentit, jo të reklamave tradicionale. Konsumatorët shohin reklamat native 52% më shumë sesa reklamat tradicionale.

Çfarë është e mirë për konsumatorët është e mirë për biznesin.

Nëse përdoruesit ndjejnë se ata fitojnë diçka nga reklamat, ka më shumë shanse që të angazhohen dhe të klikojnë.

Forbes beson se reklamat native janë e ardhmja e marketingut dixhital. Po ashtu Ignite Visibility, një nga agjencitë më të suksesshme në Amerikë, ka shpjeguar për bum-in e reklamimit nativ në 2018 dhe pse duhet ti përdorim. Në fakt, ky lloj marketingu është ideal, pasi:

  • Publikuesit fitojnë
  • Firmat marrin vëmendje dhe interes
  • Konsumatorët shohin kontent real, specifik për ta dhe interesat e tyre

Publikuesit duhet të gjejnë atë balancën ideale mes fitimeve dhe ofrimit të një eksperience të këndshme në faqe. Po ashtu, bizneset duhet të kujdesen për qasjen e tyre. Të dyja llojet e reklamimit kanë përfitimet e veta, por duhen përshtatur në varësi të qëllimeve, klientëve dhe shërbimeve.

April 8, 2020

Të tilla kohëra shërbejnë për të na rikujtuar se gjithçka mund të ndryshojë me një kërcitje gishtash.

April 7, 2020

Reklamat native po dominojnë faqet e para të mediave online dhe titujt kryesorë në uebsajt-et e besueshme dhe serioze. Pse?

April 1, 2020

Marketierët e gjejnë veten të mbingarkuar e të mbingopur me sasinë e platformave sociale, botuesit e përmbajtjeve dhe opsionet për të zgjedhur, saqë shpesh bëhen e vështirë.

March 30, 2020

Edhe pse viteve të fundit, trendi i “suksesit” të reklamave native është rritës, ajo që duhet të dini është se në fakt, ato e kanë zanafillën dekada më parë.

March 25, 2020

Deri tani të gjithë janë të vetëdijshëm mbi situatën, mbi rëndësinë e ruajtjes së distancës dhe larjes së duarve dhe ne do t’jua lëmë në dorë ekspertëve të shëndetit këto çështje kritike.

March 23, 2020

Gama e gjerë e ndjekësve dhe “followers-at” aktivë janë arma më e fortë e strategjisë suaj të marketingut dixhital. Mediat sociale janë “mbingarkuar” nga përdorues dhe kontent të gjeneruar po nga përdoruesit.

March 18, 2020

Është e pakuptimtë që një biznes ekzistues në jetën reale, të mos ekzistojë në rrjetet sociale, pasi aty ndodhen të gjithë klientët potencialë.

March 12, 2020

Le ta pranojmë – ka ditë në të cilat kreativiteti është në kuota të dobëta, e do të kërkonit justifikime për të bërë çdo gjë që ju del përpara, përveçse të uleshit për të përgatitur një kontent për në mediat sociale apo uebsajt-in tuaj.

March 11, 2020

Ndërsa jemi në tre muajt e parë të vitit, ne menduam që do të ishte një ide e shkëlqyer për të ndarë statistikat më të rëndësishme të mediave sociale për vitin 2020.

March 6, 2020

Të bësh ekipin e marketingut të bjerë dakord në një pikë me ekipin e shitjeve dhe anasjelltas është një gjë.