Reklamat native janë reklama që përputhen me mjedisin ku ndodhen, duke mos ndërprerë eksperiencën e përdoruesit në një faqe. Ato shfaqen në faqet e publikuesve (mediave online), nga reklamuesit (biznese të ndryshme) me anë të platformës Boost, e para dhe e vetmja e llojit të saj në Shqipëri. Ja disa nga praktikat më të mira për reklama native të suksesshme:
Përcaktoni qëllimet
Siç kemi përmendur, çfarë nuk matet, nuk përmirësohet. Marketierët B2B (business-to-business) dhe B2C (business-to-client) mund të kenë qëllime të ndryshme pasi audiencat e tyre diferencojnë. Qëllimet specifike që mund të arrini mund të jenë rreth rritjes së ndërgjegjësimit ndaj markës (brand awareness) ose për të shtuar klikimet dhe trafikun.
Krijoni interes, jo ndërprerje
Cristian Rennella, eskpert financiar, është shprehur se eksperienca e tij i ka vërtetuar se çka funksionon te reklamat është krijimi i interesit, jo ndërprerjeve. Në kompaninë ku Rennella është CEO, ai është shprehur se reklamat native kanë funksionuar sepse i ofrojnë informacion personave që janë tashmë të interesuar. Ndryshe nga reklamat tradicionale, reklamat native krijojnë interes dhe nuk janë bezdisëse. Prandaj ato kanë parë 37.2% më shumë konvertime.¹
Përfshini trendet e fundit
Ju mund të shkruani një artikull rreth kompjuterave më të rinj në treg, ku të informoni audiencën rreth parametrave dhe risive. Më pas ju i rekomandoni një nga produktet tuaja. Natyra njerëzore është e tillë që ne duam të jemi të veçantë dhe të parët që bëjmë diçka. Ka një ekskluzivitet dhe superioritet që lidhet me të qënit i informuar rreth të rejave të fundit. Kjo vlen për çdo fushë dhe ju mund ta përdorni këtë njohuri për ta bërë të parezistueshme strategjinë tuaj native.
Përputhni strategjinë me industrinë
Ne kemi shkruar disa artikuj që shfaqin shembuj konkretë të reklamave native cilësore. Shumë nga praktikat e përmendura janë të aplikueshme në industri nga më të ndryshmet. Gjithsesi, sa më specifike dhe e targetuar të jetë fushata, aq më efektive. Lexoni artikujt mbi marketingun e:
- restoranteve: si të tërheqësh njerëz të uritur?
- produkteve elektronike: si të tërheqësh klientë?
- markave të modës: si të tërheqësh blerës?
- agjencive të udhëtimit: si të tërheqësh turistë?
- shkollave: si të tërheqësh studentë?
- klinikave estetike
- agjencive imobiliare
Thjeshtoni procesin e blerjeve
Në një dyqan fizik, ne marrim pantallonat që dëshirojmë, shkojmë te kasa, paguajmë dhe marrim produktin. Ky proces është mjaft i thjeshtë, e ngjashme duhet të jetë edhe kryerja e veprimit të dëshiruar nga audienca. Krijoni një faqe e-commerce sa më të thjeshtë me funksionalitetet e nevojshme. Nëse nuk do ofroni disa produkte me reklamën native, përfshini patjetër një buton të klikueshëm që dërgon në faqen ku produkti specifik mund të blihet. Një numër kontakti, vendndodhja e biznesit, faqja web etj. shtojnë sigurinë dhe lehtësojnë procesin e blerjes.
Jepini prioritet cilësisë
Jini të sinqertë me reklamat tuaja native, mos sugjeroni që ofroni zgjidhje që nuk i ofroni realisht. Përpiquni të gjeni fotot më cilësore që plotësojnë mesazhin e përgjithshëm, jo foton e parë që hasni në Google. E njëjta gjë me tekstin dhe shkrimin e përdorur, grafikat, produktet etj. E bukura e reklamave native është që me to mund të tregoni një histori, të sillni një vlerë në jetët e lexuesve. Vlerësoni këtë mundësi dhe risinë e reklamave native për të krijuar një reputacion pozitiv dhe serioz në treg.
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]