Strategjitë më të mira të marketingut për universitetet

Viti i ri shkollor po afron. Sipas një kërkimi të The Guardian, universitetet po shpenzojnë miliona dollarë për marketingun për të tërhequr studentë. University of Central Lancashire ka mbajtur rekordin e shpenzimeve vitin e kaluar akademik: 3.4 milion paund.¹ Të gjithë ne po përpiqemi të shijojmë verën në maksimum. Gjithsesi, kjo nuk i ndalon studentët të mendojnë për të ardhmen e tyre dhe rrjedhimisht as strategjitë e marketierëve.

Si mund të përputhni programet akademike të shkollës me kërkesën e tregut dhe dëshirat e studentëve?

Marketingu dixhital mund të gjenerojë edhe interes, edhe aplikime. Me resurset e duhura ju mund të shtoni shikueshmërinë dhe prezencën online të shkollës.

Marketingu i kontentit

Universiteti John Cabot është themeluar në 1972 dhe ka studentë nga 70 shtete. Ky universitet është ndër të shumtit që kanë provuar marketingun dixhital për të shtuar regjistrimet. Me një strategji të konsoliduar marketingu, edhe numrat tuaj mund të duken kështu:

  • 101% rritje referimesh nga faqja juaj web
  • 300% rritje aplikimesh te universiteti nga rrjetet sociale.²

Në rastin e shkollave dhe universiteteve, sasia e informacionit që mund të ofrohet është e bollshme. Kontenti i marketingut është mënyra më e mirë për tu “mburrur” me njohuritë tuaja.

  • Një profesor ka me pasion një temë të caktuar të lëndës?
  • Festë studentore?
  • Kampusi i shkollës është pika juaj e fortë?
  • Një student ka dëshirë të tregojë si ka zgjedhur degën e studimit?

Vlerësoni këto mundësi të arta për të treguar vlerën unike të shkollës. Sidomos nëse keni histori suksesi të ish-studentëve tuaj dhe punësimit të tyre, informacione të ngjashme janë tepër të kërkuara dhe të lexuara nga studentët potencialë.

Faktorët kyç të fushatave

Si mund të siguroheni që përpjekjet tuaja të marketingut të mos shkojnë dëm? Optimizim, optimizim, optimizim! P.sh. përsa i përket kontentit në lidhje me edukimin, kontenti në celular sjell norma më të larta klikimi. E keni parasysh shprehjen “Një pikturë vlen sa një mijë fjalë”? Epo, imazhet që përdorni mund t’ju ndihmojnë të përcillni mesazhin që dëshironi, ose t’ju pengojnë.

Kërkoni online për fjalët më të kërkuara të fushës. Disa nga keywords më të kërkuara në Shqip janë: universitetet private; universitetet e Tiranës; universitete 2 vjeçare; universitetet që njihen jashtë; shkollë verore; shkollë profesionale etj. Me anë të praktikave SEO, ju mund të rankoni të parët në klasifikimin e faqeve në Google për edukimin.

edukimi universitetet inovacion boost trends

Personalizim i strategjisë

Përcaktoni audiencën tuaj dhe në cilën pikë të hinkës së marketingut ato ndodhen. Disa buyer personas mund të jenë:

  • prindër që kërkojnë universitetin e duhur për fëmijët e tyre
  • studente e huaj që dëshiron të studiojë në Shqipëri
  • një person i punësuar që dëshiron të kryejë studimet part-time
  • student i interesuar për shkencat sociale, por ende i pasigurtë çfarë dëshiron të studiojë.

Gjithashtu, këto buyer personas mund të jenë në stadin e ndërgjegjësimit, konsiderimit ose vendimit. Universitetet e mëdha kanë skuadra me shumë persona që kujdesen për marketingun. Ato mund të krijojnë diçka të veçantë për secilin nga këto grupe, në cilindo stad të hinkës ato të jenë. Ju nuk keni pse ta bëni këtë, thjesht përpiquni të bëni maksimumin me çfarë ju lejon koha dhe resurset. Ju mund të punësoni një agjenci dixhitale për t’ju ndihmuar në këtë aspekt. Lexoni artikullin e mëposhtëm për të mësuar më shumë rreth marketingut të shkollave dhe reklamave native.

Me punësimin e një agjencie dixhitale, National College of Ireland arriti 100% qëllimin e rekrutimit të studentëve. Ato patën 244% më shumë leads³ Ja si:

  • Ato ofruan eksperiencë të personalizuar,
  • Krijuan kontent të ri
  • Aktivë në rrjete sociale
  • Transformuan blogun
  • Zhvilluan një guidë për karrierën e cila gjeneroi shumë interes
  • Përdorën landing pages dhe CTA të zgjuara

UoP, një tjetër universitet që ka provuar fuqinë e marketingut, specifikisht reklamave native, ka arritur 56 milion impressions dhe mbi 57000 klikime në muaj!

Përdorni fuqinë e targetimit, kontentit të mirë dhe edukimit cilësor për të shkëlqyer në strategjinë tuaj të marketingut!


March 24, 2020

Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.

March 19, 2020

Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?

March 13, 2020

Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]

March 11, 2020

Ndërsa jemi në tre muajt e parë të vitit, ne menduam që do të ishte një ide e shkëlqyer për të ndarë statistikat më të rëndësishme të mediave sociale për vitin 2020.

February 22, 2020

Për bizneset e vogla dhe të mesme, përdorimi i influencer-ave në rrjetet sociale është edne një fushë e re e marketingut, e cila ka nevojë për eksplorim.

February 21, 2020

Njerëzit blejnë nga njerëz që njohin, pëlqejnë dhe besojnë. Por, në epokën dixhitale, të pasurit shumë informacion online do të thotë se ne mund të arrijmë shumë gjëra bazuar në iniciativën tonë për të investiguar për informacion përpara se të takojmë dikë, të investojmë te ai apo t’i besojmë.

February 5, 2020

Përcakto çdo fazë të “gypit” dhe departamentin përgjegjës Përgatit materiale dhe oferta specifike, në bazë të statusit aktual të Lead-it Mos u demotivoni nga Lead-et e refuzuara. Rivlerësoni arsyet dhe përdorini si një mundësi për t’u përmirësuar Kujdes me Lead-et “premtuese”! Koha e kthimit është e rëndësishme Për organizatat B2C dhe B2B, procesi i gjenerimit […]

February 4, 2020

Boost Discovery ju mundëson të gjithë bizneseve në Shqipëri të reklamojnë një larmishmëri të gjerë produktesh dhe shërbimesh në të gjithë rrjetin tonë të reklamimit

January 23, 2020

Në këtë artikull ne do t’ju japim 8 këshilla për marketingun e kontentit B2C, për të gjitha ato biznese të vogla që dëshirojnë të përmirësojnë strategjitë e tyre të marketingut dhe të fitojnë më shumë konsumatorë.

October 5, 2019

Pavarësisht trendeve, disa forma reklamimi janë të konsoliduara në treg dhe nuk zhgënjejnë asnjëherë. Mësoni për 5 prej tyre.