Strategjitë më të mira të marketingut për universitetet

Viti i ri shkollor po afron. Sipas një kërkimi të The Guardian, universitetet po shpenzojnë miliona dollarë për marketingun për të tërhequr studentë. University of Central Lancashire ka mbajtur rekordin e shpenzimeve vitin e kaluar akademik: 3.4 milion paund.¹ Të gjithë ne po përpiqemi të shijojmë verën në maksimum. Gjithsesi, kjo nuk i ndalon studentët të mendojnë për të ardhmen e tyre dhe rrjedhimisht as strategjitë e marketierëve.

Si mund të përputhni programet akademike të shkollës me kërkesën e tregut dhe dëshirat e studentëve?

Marketingu dixhital mund të gjenerojë edhe interes, edhe aplikime. Me resurset e duhura ju mund të shtoni shikueshmërinë dhe prezencën online të shkollës.

Marketingu i kontentit

Universiteti John Cabot është themeluar në 1972 dhe ka studentë nga 70 shtete. Ky universitet është ndër të shumtit që kanë provuar marketingun dixhital për të shtuar regjistrimet. Me një strategji të konsoliduar marketingu, edhe numrat tuaj mund të duken kështu:

  • 101% rritje referimesh nga faqja juaj web
  • 300% rritje aplikimesh te universiteti nga rrjetet sociale.²

Në rastin e shkollave dhe universiteteve, sasia e informacionit që mund të ofrohet është e bollshme. Kontenti i marketingut është mënyra më e mirë për tu “mburrur” me njohuritë tuaja.

  • Një profesor ka me pasion një temë të caktuar të lëndës?
  • Festë studentore?
  • Kampusi i shkollës është pika juaj e fortë?
  • Një student ka dëshirë të tregojë si ka zgjedhur degën e studimit?

Vlerësoni këto mundësi të arta për të treguar vlerën unike të shkollës. Sidomos nëse keni histori suksesi të ish-studentëve tuaj dhe punësimit të tyre, informacione të ngjashme janë tepër të kërkuara dhe të lexuara nga studentët potencialë.

Faktorët kyç të fushatave

Si mund të siguroheni që përpjekjet tuaja të marketingut të mos shkojnë dëm? Optimizim, optimizim, optimizim! P.sh. përsa i përket kontentit në lidhje me edukimin, kontenti në celular sjell norma më të larta klikimi. E keni parasysh shprehjen “Një pikturë vlen sa një mijë fjalë”? Epo, imazhet që përdorni mund t’ju ndihmojnë të përcillni mesazhin që dëshironi, ose t’ju pengojnë.

Kërkoni online për fjalët më të kërkuara të fushës. Disa nga keywords më të kërkuara në Shqip janë: universitetet private; universitetet e Tiranës; universitete 2 vjeçare; universitetet që njihen jashtë; shkollë verore; shkollë profesionale etj. Me anë të praktikave SEO, ju mund të rankoni të parët në klasifikimin e faqeve në Google për edukimin.

edukimi universitetet inovacion boost trends

Personalizim i strategjisë

Përcaktoni audiencën tuaj dhe në cilën pikë të hinkës së marketingut ato ndodhen. Disa buyer personas mund të jenë:

  • prindër që kërkojnë universitetin e duhur për fëmijët e tyre
  • studente e huaj që dëshiron të studiojë në Shqipëri
  • një person i punësuar që dëshiron të kryejë studimet part-time
  • student i interesuar për shkencat sociale, por ende i pasigurtë çfarë dëshiron të studiojë.

Gjithashtu, këto buyer personas mund të jenë në stadin e ndërgjegjësimit, konsiderimit ose vendimit. Universitetet e mëdha kanë skuadra me shumë persona që kujdesen për marketingun. Ato mund të krijojnë diçka të veçantë për secilin nga këto grupe, në cilindo stad të hinkës ato të jenë. Ju nuk keni pse ta bëni këtë, thjesht përpiquni të bëni maksimumin me çfarë ju lejon koha dhe resurset. Ju mund të punësoni një agjenci dixhitale për t’ju ndihmuar në këtë aspekt. Lexoni artikullin e mëposhtëm për të mësuar më shumë rreth marketingut të shkollave dhe reklamave native.

Me punësimin e një agjencie dixhitale, National College of Ireland arriti 100% qëllimin e rekrutimit të studentëve. Ato patën 244% më shumë leads³ Ja si:

  • Ato ofruan eksperiencë të personalizuar,
  • Krijuan kontent të ri
  • Aktivë në rrjete sociale
  • Transformuan blogun
  • Zhvilluan një guidë për karrierën e cila gjeneroi shumë interes
  • Përdorën landing pages dhe CTA të zgjuara

UoP, një tjetër universitet që ka provuar fuqinë e marketingut, specifikisht reklamave native, ka arritur 56 milion impressions dhe mbi 57000 klikime në muaj!

Përdorni fuqinë e targetimit, kontentit të mirë dhe edukimit cilësor për të shkëlqyer në strategjinë tuaj të marketingut!


August 14, 2019

Avantazhet për markën tuaj & tre shembuj suksesi të fushatave të brand awareness në Shqipëri

July 27, 2019

Ja disa taktika për të rritur klientelën e restorantit tuaj.

July 12, 2019

Humori tërheq vëmendje dhe rrit pëlqyeshmërinë, edhe në fushën e marketingut, ai ka vendin dhe rëndësinë e vet.

July 8, 2019

Nga rritja e brand awareness te konvertimi, është treguar se reklamat native performojnë mirë dhe janë efektive. Si mund të reklamoni biznesin tuaj me to?

July 6, 2019

Arti më i vlerësuar në botë, shoqja e ngushtë që jeton në Amerikë, receta për lazanja… Të gjitha tashmë janë një klik larg në pajisjet tona elektronike. Ky artikull është për ju që besoni në fuqinë e teknologjisë dhe doni të shtoni shitjet e produkteve tuaja.

June 26, 2019

Klasike apo moderne? Reklamat tradicionale dhe ato native- ku ngjajnë, ku diferencojnë dhe cilat janë më të përshtatshme për biznesin tuaj?

June 21, 2019

Reklamat native janë e ardhmja e marketingut dixhital. Moda inkurajon inovacionin, por si mund të përdorim specifikisht reklamat native inovative për të shtuar klientët?

June 12, 2019

Me reklamat native, San Francico Travel pati 1600% më shumë udhëtime. Pse agjencitë kanë rezultate kaq impresive me këtë lloj marketingu?


Fjala kyçe degë shkolle (degree) në Google është ndër më të shtrenjtat, pasi kjo industri ka shumë konkurrencë. Si mundet një shkollë të dallojë në këtë treg kaq të madh?

June 11, 2019

Ndonjëherë historitë me fund të lumtur nuk janë të mundura, por në rastin e reklamave native, shpesh janë. 53% më shumë klientë. Zbulo si.