Njohuria dhe eksperienca, këto janë dy faktorë që karakterizojnë ekspertët. Marketingu tradicional në shumë sektorë i ka lënë vend marketingut dixhital. Nga influencuesit te PPC, strategjitë e marketingut evolojnë për të përfshirë të rejat e fundit. Por çfarë këshillash kanë për të ndarë ekspertët e marketingut? Ne kërkuam online për intervista me CEO, drejtues marketingu, lidera të agjencive e specialistë dixhitalë për t’ju sjellë këshillat e tyre më të çmueshme dhe sekretet që kanë mësuar gjatë karrierës.
Mënyra më e mirë për të shitur
Ka disa mënyra të vërtetuara që funksionojnë për të shitur. Ato variojnë bazuar te industria dhe shërbimi që ofrohet. Po ekspertët çfarë propozojnë? Po fillojmë me CEO-n dhe bashkëthemeluesin e “SEOmoz”, i cili në fushën e teknologjisë para disa vitesh është shpallur një nga sipërmarrësit më të suksesshëm në botë nën 30 vjeç.
Mënyra më e mirë për të shitur diçka – mos shisni gjë. Fitoni ndërgjegjësimin, respektin dhe besimin e atyre që mund të blejnë.
Rand Fishkin, CEO i SEOmoz
Skuadra juaj
Skuadra që punësoni mund të vendosë suksesin ose dështimin tuaj. “Buzzsumo”, një nga aplikacionet më të famshme në botën e marketingut, i kushton shumë rëndësi punësimit. Kur bëni pjesë të skuadrës personat adaptë, që janë të përkushtuar për misionin e markës suaj dhe kanë me pasion marketingun dixhital, jeni në rrugën e duhur. Një kompani është aq e mirë sa punonjësit e saj.
Punësoni njerëzit më të mirë që mund të përballoni. Një punonjës vërtet i mirë vlen 10 herë më shumë se një mesatar.
Steve Rayson, Drejtues i BuzzSumo
Pozicionimi i brand-it
Çfarë strategjish duhet të përdorni për pozicionimin e agjencisë dhe markës suaj?
Mënyra më e mirë e pozicionimit të agjencive në kohën dixhitale është të kuptosh brand-in, shërbimin e ofruar, eksperiencat e kaluara me klientët dhe rezultatet.
Olivia F. Scott, Presidente e Omerge Alliances
Faqja “Rreth nesh”
“Entrepeneur”, një nga revistat më të lexuara nga sipërmarrësit, ka një skuadër eskpertësh të marketingut dixhital. Një këshillë pak ndryshe nga të tjerat, por shumë e vlefshme gjithsesi.
Ndërtoni historinë e kompanisë suaj dhe faqe rreth skuadrës. Ditët e sotme, konsumatorët duan të ndjejnë lidhje dhe të mbështesin jo thjesht një produkt, por një kompani dhe misionin pas saj. Shpesh kompanitë bëjnë një seksion “Rreth nesh” aspak përfshirës. Bizneset duhet të shpenzojnë kohë dhe resurse duke përfshirë foto që reflektojnë skuadrën e tyre dhe kulturën aty, duke formësuar “pse-në” pas një kompanie që çdokush ta konsumojë në një mënyrë të bukur.
Joanna Lord, CMO te Skyscanner
Kontenti është mbret
Një nga shprehjet më të famshme të Bill Gates është nga eseja e tij e 1996 dhe tregon rëndësinë e kontentit: Kontenti është mbret (Content is king). Kjo shprehje është përdorur me mijëra herë vitet në vijim nga marketierë në të gjithë botën. Por Marcus Sheridan, një nga autorët dhe prezantuesit e klasit botëror, ndër më të famshmit e marketingut të kontentit mendon ndryshe.
Kontenti nuk ka qenë kurrë mbret. Por komunikimi i shkëlqyeshëm dhe mësimi kanë qenë dhe do jenë gjithmonë.
Marcus Sheridan, Autor
Më pak dhe më mirë
Portali i punësimit dhe networking LinkedIn ka patur një sukses tejet të madh. Tanimë, ai është lideri global që shumë faqe përpiqen të imitojnë. Fakt interesant: reklamimi në LinkedIn ka koston më të lartë nga të gjitha rrjetet online. Çfarë parimesh ndjekin ato për marketingun e tyre?
Bëj më pak gjëra, më mirë. Nuk merrni një çmim kur klikoni “Publiko” dhe nuk është realiste të mendoni këtë, që thjesht sepse publikoni diçka një herë kjo do të thotë që e gjithë audienca juaj e ka parë. Audienca juaj është e ndryshme dhe ka një varietet preferencash të konsumit të kontentit. Do rekomandoja të shpenzonit 20% të kohës duke krijuar kontent dhe 80% duke e shpërndarë atë. Mos harroni ti riktheheni dhe të masni vlerat para se të nisni gjënë e rradhës!
Alex Rynne, Menaxher i Marketingut të Kontentit te LinkedIn
Fokusi te klienti
Meqë u përmend komunikimi, Talia Wolf, themeluesja dhe CEO e “Conversioner” dhe “GetUplift” është një avokate e përdorimit të teknikave të bindjes dhe targetimit emocional.
Heroi i historisë nuk jeni ju, është klienti juaj. Shumica e bizneseve kanë tendencën të fokusojnë të gjithë strategjinë e marketingut tek të folurit rreth produktit. shërbimit, karakteristikave që ofrojnë dhe çmimeve. Fakti qëndron që çfarëdo që të shisni, klientëve i intereson më shumë “pse” sesa “çfarë”. Nëse e bëni historinë rreth tyre, ata do dëgjojnë, do lexojnë, do konvertohen dhe do rikthehen.
Talia Wolf, Specialiste e Optimizimit të Konvertimeve
Kurioziteti
Ndoshta nuk e keni dëgjuar emrin e Hiten Shah, por ai është i përfshirë në drejtimin e 3 prej kompanive më të mëdha të marketingut dixhital në botë. Bashkëthemelues dhe CEO i mëparshëm i “Kissmetrics”, bashkëthemelues i “Crazy Egg” dhe i “Quick Sprout”, ai përmend një karakteristikë që e bën një marketier të suksesshëm.
Një kuriozitet si i një fëmije do t’ju shërbejë shumë jo vetëm në marketing, por dhe gjatë jetës në përgjithësi. Mos e humbisni, kurrë.
Hiten Shah, Sipërmarrës
Shkrimet
Ka një faqe të njohur që quhet “I Will Teach You To Be Rich” (Unë do të mësoj si të bëhesh i pasur). Emri mund t’ju bëjë kuriozë ose skeptikë, por kompania e financave dhe lifestyle është shumë e suksesshme dhe mjaft informative. Ka mijëra klientë dhe edhe më shumë lexues të përkushtuar në të gjithë botën. Lars Lofgren është drejtori senior i rritjes së kompanisë dhe ai ka një sekret për suksesin në marketing.
Nëse ka vetëm një gjë që bëni si marketierë, punoni për tu bërë një shkrimtar solid. Është aftësia themelore e të gjithë marketingut dhe ka peshën më të madhe. Do t’ju ndihmojë për çdo fushatë dhe çdo projekt. Gjithashtu ju mëson konceptet bazë të marketingut si tregun e targetuar, vlerën e propozuar, pozicionimin, bindjen, shitjet e të tjera. E meqë marketierët janë shkrimtarë të tmerrshëm, është mënyra më e shpejtë për të çuar karrierën tuaj në nivel tjetër dhe për tu diferencuar.
Lars Lofgren, Drejtori i Rritjes te IWTYTBR
Çelësi i suksesit
Nga një tjetër ekspert i marketingut dixhital, Jay Baer, autor bestseller, vjen një këshillë që sukseset mund të na bëjnë ta harrojmë ndonjëherë. Çelësi i suksesit për biznesin tuaj janë klientët.
Mjaft u përpoqët të jeni fantastikë dhe përpiquni të jeni të dobishëm… Dua të them në një mënyrë të çiltër, në një mënyrë “Si mund t’ju ndihmojmë?” të sinqertë.
Jay Baer, Autor
Ekspertët e marketingut dixhital janë shpesh të mbushur me këshilla të vlefshme dhe informacione të vyera. Këto sekrete të mësuara dhe të implementuara ndër vite janë një pjesë e konsiderueshme e suksesit të tyre.
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Të gjithë i kemi sytë e kthyer nga lajmet dhe njoftimet më të fundit në lidhje me shpërthimin e pandemisë së koronavirusit.
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]
Marketierët parashikojnë se do të përdorin më shumë kontent të natyrave dhe formateve të ndryshme në vitin 2020, sipas studimit më të fundit të World Media Group.
Thonë që për të pasur sukses duhet të jesh gjithmonë një hap përpara dhe kjo është mëse e vërtetë, sidomos kur bëhet fjalë për ata që i përkasin botës së marketingut online.
Vëmendja e konsumatorëve është zhvendosur pothuajse “totalisht” drejt mediave dixhitale dhe është pikërisht ky orientim që po vë theksin çdo ditë e më shumë te reklamat native.
Edhe pse industria po adopton mjete dhe teknologji të reja, shumë kompani i qëndrojnë strikte rregullave të tyre të çdo viti.
Në muajin Ndërkombëtar të Kancerit të Gjirit, Boost i bashkohet thirrjes ndërgjegjësuese në mbështetje të çdo gruaje që po lufton fort.
80% e kohës së një marketieri duhet shpenzuar duke shpërndarë kontentin.