(Studim) Marketierët parashikojnë rritje të marketingut të kontentit në 2020

Marketierët parashikojnë se do të përdorin më shumë kontent të natyrave dhe formateve të ndryshme në vitin 2020, sipas studimit më të fundit të World Media Group. Afro 80% e profesionistëve të marketingut, të anketuar në tetor 2019, thanë se presin që fushatat e drejtuara në bazë të kontentit të rriten përgjatë 2 viteve të ardhshme. 19% e profesionistëve të anketuar u shprehën se presin stabilizim, ndërsa vetëm 2% e ekspertëve të marketingut, thanë se do të ketë rënie.

9 në 10 të anketuar thanë se kishin planifikuar kontentin audio/ podcasts në vitin 2020 dhe një përqindje e ngjashme u shpreh se do të përdorë teknologjinë si realitet i shtuar te kontenti i zërit. Kjo do të thotë se marketierët po eksperimentojnë përtej formateve tradicionale të mediave sociale me postime dhe kontet të edituar në stile të ndryshme.

Në një kohë që marketingu i kontentit po evoluon gjithnjë e më shumë larg të qënurit thjesht një mjet për gjenerimin e lead-ëve, një strategji gjithpërfshirëse po bëhet çelsi i brand-eve, për t’i lidhur më fort me audiencën e tyre – e cila mund të përfshijë fletë të bardha, podcasts, webinars – por gjithashtu edhe harta shpërndarëse në kanale të ndryshme, duke “joshur” audiencat në çdo etapë të “rrugëtimit” online.

Markat po kërkojnë të vendosin veten në një pozitë të besueshme si ekspertë, në mënyrë që t’ju japin klientëve të tyre motive për t’u rikthyer sërish në uebsajt-et e tyre. Kjo ju lejon markave të kthejnë më shumë klientët në lead-e. Një strategji e fortë e marketingut të udhëhequr nga kontenti përfshin krijimin e përmbajtjes, por njëkohësisht edhe një plan për shpërndarjen në shumë kanale.

Shumë drejtues pajtohen që është një strategji e rëndësishme për të investuar. Sipas një raporti të gushtit të 2019 nga The CMO Club, 86% e drejtuesve të departamentit të marketingut shprehen se marketingu i kontentit është sektori më i rëndësishëm për të investuar “paratë e marketingut”.

Nga një perspektivë më e përmbledhur, afro 50% e ekspertëve të marketingut në Shtetet e Bashkuara të Amerikës thanë se po planifikojnë rritjen e investimit në marketingun e kontentit, në një studim nga Borrell Associates në periudhën prill-korrik 2019. Megjithatë, një pjesë e konsiderueshme e tyre thanë se do të rrisnin shpenzimet e reklamave tradicionale si videot dixhitale, mediat sociale dhe fushat kërkimore.

Kontenti, kur prodhohet në mënyrë të rregullt dhe strategjike, mund të jetë shtylla kurrizore e një plani marketingu dhe reklamimi” tha Jillian Ryan, analist kryesor në eMarketer. “Duhet të krijohet për audiencë specifike dhe të shpërndahet në të gjitha kanalet më të rëndësishme, për të targetuar audiencën e dëshiruar. Brand-et kanë filluar ta kuptojnë se strategjitë e marketingut të drejtuara nga kontenti mund të informojnë dhe furnizojnë me karburant pjesën më të madhe të marketingut të tyre, apo iniciativave të ndryshme” theksoi më tej Ryan.

Burimi: eMarketer

December 6, 2019

Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:

February 20, 2020

Gjatë dekadës së kaluar rëndësia e marketingut dixhital ka marrë dimensionë të jashtëzakonshme në çdo industri të mundshme.

February 19, 2020

Duket se nuk mund të kalojë asnjë ditë pa dëgjuar dhe pa përmendur termin”transformim” – zakonisht e shoqëruar nga “dixhital”.

February 18, 2020

Nëse jeni duke i mbajtur shpresat vetëm te uebsajt-i juaj statik në internet, atëherë jeni duke humbur miliona përdorues çdo muaj, të aplikacionit celular.

February 17, 2020

Revolucioni dixhital bën që mënyra së si marketingu funksionon, të ndryshojë jo vetëm shpesh, por edhe thellësisht.

February 15, 2020

Aftësitë e lindura janë padyshim një aset ekstra përgjatë karrierës juaj, megjithatë, thonë se puna e fortë e mund talentin.

February 13, 2020

Inteligjenca artificiale (AI) në marketing mund të jetë një pafundësi mundësish ekzaltuese, pasi aktualisht jemi në zbulim e sipër të “thesarit të arit” që Inteligjenca artificiale ka.

February 12, 2020

Drejtuesit e zyrave të marketingut pothuajse gjithnjë janë njohës të mirë të rëndësisë së përdorimit të mirë të mediave.

February 6, 2020

Kur bëhet fjala për “Food Industry”, ose Industrinë e Ushqimit, shijet dhe preferencat e konsumatorëve janë gjithmonë në ndryshim e sipër.

February 5, 2020

Përcakto çdo fazë të “gypit” dhe departamentin përgjegjës Përgatit materiale dhe oferta specifike, në bazë të statusit aktual të Lead-it Mos u demotivoni nga Lead-et e refuzuara. Rivlerësoni arsyet dhe përdorini si një mundësi për t’u përmirësuar Kujdes me Lead-et “premtuese”! Koha e kthimit është e rëndësishme Për organizatat B2C dhe B2B, procesi i gjenerimit […]

February 4, 2020

Boost Discovery ju mundëson të gjithë bizneseve në Shqipëri të reklamojnë një larmishmëri të gjerë produktesh dhe shërbimesh në të gjithë rrjetin tonë të reklamimit