Studim/ Si ndikoi Covid-19 tek publikuesit?

Të gjithë i kemi sytë e kthyer nga lajmet dhe njoftimet më të fundit në lidhje me shpërthimin e pandemisë së koronavirusit – madje edhe ata i prodhojnë lajmet, shpesh lexojnë artikujt e tyre sikur të mos i kishin shkruar me dorën e vet! Kjo për të treguar interesin dhe kërshërinë me të cilën lexohen lajmet në këtë periudhë delikate në të gjithë globin.

Nëse mjekët dhe infermierët janë në vijën e parë të luftës, botuesit e ndryshëm të mediave online janë në vijën e parë të luftës për informacion – atë të saktin! Për shkak të pandemisë së COVID – 19, lexueshmëria e lajmeve në lidhje me situatën aktuale është rritur me afro 90%, në vetëm një muaj.

Por, COVID – 19 ka depërtuar përtej lajmeve rreth pandemisë, duke “infektuar” për herë të parë në një formë pozitive…
COVID – 19 ka sjellë rritje të përgjithshme të angazhimeve nga lexuesit
Me pak rëndësi nëse artikujt kanë qenë të lidhur me koronavirusin apo jo, ka rezultuar se trafiku i gjeneruar dhe angazhimet nga ana e lexuesve kanë marrë një kthesë pozitive. Kjo, sipas një studimi të uebsajt-eve në Shtetet e Bashkuara:

Fluksi i interesit nga ana e lexuesve ka rezultuar me rritje si më poshtë:
• 8% rritje të lexuesve unikë
• 14% rritje të shikueshmërisë së uebfaqes
• 25% rritje të kohës së qëndrimit në uebfaqe
Edhe pse shumica e këtyre përqindjeve mund t’i atribuohet lajmeve dhe artikujve rreth koronavirusit, të tjera kategori lajmesh kanë përfituar po ashtu nga vizita “e rastësishme” lidhur me COVID – 19.
Është vënë re një rritje e interesit për lajmet lokale, lajmet mbi biznesin dhe lajmet për qeveritarët.Siç e përmendëm edhe më lart, lajmet për COVID – 19 kanë sjellë përfitime edhe për disa kategori specifike lajmesh.

Sipas studimit, në Shtetet e Bashkuara ka pasur një interesim të madh lidhur me qeveritë lokale, por kjo në fakt, është një e vërtetë që duhet pranuar për çdo vend, pasi nëpërmjet tyre bëhen komunikimet lidhur me masat e reja të ndërmarra, numrin e të infektuarve, etj. Përsa i përket biznesit, njerëzit janë të interesuar të shohin mbarëvajtjen e bursave.
Nga ana tjetër, dukeqenë se njerëzit po adaptohen me të jetuarit brenda katër mureve, kanë filluar t’i kushtojnë pak kohë edhe vetes, duke rritur kështu lexueshmërinë edhe për lajmet mbi stilin e jetesës apo teknologjinë dhe inovacionin.

Më poshtë, si ka ndikuar kjo pandemi pozitivisht për të rritur lexueshmërinë në këto kategori:
• Lajmet mbi biznesin: 69% rritje
• Lajmet lokale: 53% rritje
• Lajmet politike: 49% rritje
• Lajmet e përgjithshme (të pakategorizuara): 12% rritje
• Lajmet lifestyle: 4% rritje
• Lajmet mbi teknologjinë dhe informacionin: 1% rritje

Duhet thënë se disa kategori lajmesh kanë mbetur pakëz në hije, si arti, sporti, financat personale, të cilave në këtë periudhë duket se ju ka munguar vëmendja. Megjithatë, për momentin do të përqendrohemi në shifrat e mësipërme, të cilat, për botën e online-it, duken pozitive!

December 6, 2019

Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:

June 2, 2020

Ju keni punuar shumë për të ndërtuar një faqe prezantuese tërheqëse, funksionale, të shpejtë në navigim dhe me CTA të qarta. Tani është koha për të drejtuar aty trafik.

May 22, 2020

Më poshtë do të gjeni një listë me shtatë pika “evergreen” të cilat do tju ndihmojnë të krijoni më lehtë një përmbajtje të suksesshme.

May 6, 2020

Me përhapjen e pandemisë, ekonomia globale po njeh rënie çdo ditë e më shumë, duke çuar miliona biznese në një krizë të thellë.

May 4, 2020

Në këtë artikull, ne eksplorojmë shkencën që qëndron pas marketingut emocional dhe shikojmë shembujt kryesorë të markave që përdorin emocionin për të përcjellë një mesazh.

April 29, 2020

Në këtë artikull ne kemi veçuar 7 praktika për tju ndihmuar të rrisni audencën tuaj potenciale dhe të zotëroni suksesin e plotë të markës tuaj në fushën e ”shëndetit dhe mirëqenies” .

April 25, 2020

Më poshtë po rëndisim 6 këshilla të rëndësishme se si të rrisni angazhimin kur reklamoni me anë të rekamave native në Boost Discovery.

April 20, 2020

Reklamat native ofrojnë jo vetëm opsione por edhe mundësi të jeni krijues dhe paraqisni produktin tuaj në formën më të mirë.

April 13, 2020

Kohët janë të vështira – të paktën krahasuar me deri përpara shpërthimit të pandemisë së koronavirusit.

April 10, 2020

Të gjithë përdoruesit e telefonave smart dhe rrjeteve sociale janë të familjarizuar me “stories”.

April 8, 2020

Të tilla kohëra shërbejnë për të na rikujtuar se gjithçka mund të ndryshojë me një kërcitje gishtash.