Modë, turizëm, edukim, po tjetër? Nuk do ishim një agjenci e marketingut dixhital nëse nuk do përmendnim teknologjinë. Me siguri tani në një kafene në Tiranë një grup po diskuton rreth teknologjisë, aspekteve pozitive dhe negative të saj. Disa mendojnë se teknologjia na afron me njëri tjetrin. Disa argumentojnë se po na largon nga njerëzit e afërt duke na lidhur kaq shumë pas një ekrani. Teknologjia ka ndikuar edukimin, komunikimin, produktivitetin dhe perceptimin tonë në përgjithësi.
Ky ndikim sipas nesh është pozitiv. Arti më i vlerësuar në botë, shoqja e ngushtë që jeton në Amerikë, receta për lazanja… Të gjitha tashmë janë një klik larg në pajisjet tona elektronike. Ky artikull është për ju që besoni në fuqinë e teknologjisë.
Si të arrish më shumë të apasionuar pas teknologjisë?
Disa nga rezultatet e arritura me reklamat native:
- Boomerang, extension për Chrome, ka rritur konvertimet me 140%
- Flare Audio, kompani produktesh audio, kanë ulur me 79% CPA dhe kanë shitur mijëra kufje
- eSalon, sallon online, ka fituar mijëra klientë të rinj
- Boxed, që ofron ndër të tjera dërgimin e produkteve elektronike në shtëpi, kanë pasur 1496 blerje nga një kontent i vetëm
Nëse ke një dyqan me produkte elektronike, nëse ofron një shërbim teknologjik, mund të përfitosh tej mase nga reklamat native dhe bashkëpunimi me një agjenci marketingu dixhital. Shih disa ide më poshtë.
Kontent interaktiv
IBM në Business Insider, ato kanë krijuar këtë artikull rreth IA dhe si ajo po ndryshon botën e marketingut. Kontent interaktiv, shprehje nga lidera të industrisë, shkrim edukativ dhe përfshirës, ku ka më mirë? Ka, një CTA qershia mbi tortë: Mëso më shumë si mund të zbulojmë insights që të ndihmojnë të kuptosh më mirë klientët.
Risi
Blockchain, teknologjia e monedhës dixhitale, ka bashkëpunuar me Mic për të krijuar këtë projekt të quajtur Teknologjia e re e besimit. Artikulli i tyre fillon me këto fjali: Një teknologji e re po ripërkufizon mënyrën si kryejmë transaksione. Nëse kjo ngjan pak e tepruar, në fakt është. Nuk është surprizë që fjali kaq pompoze funksionojnë për të tërhequr vëmendjen, gjithsesi duhet të siguroheni që ajo që keni për të thënë ja vlen të lexohet më tej.
Ekspertizë
Crutchfields, një mini-Amazon, është një nga kompanitë më të dashura në Amerikë, pasi i kushtojnë shumë rëndësi kujdesit ndaj klientit. Ato përdorin stil artikulli në të shkruar, ku reklama të dërgon te teksti dhe ofron linkun ku mund të blesh produktin. Ata kanë zgjedhur publikues si Facebook, por edhe faqe me audienca specifikisht të apasionuara pas teknologjisë. Aktivë që në 1974, ato janë një ndër kompanitë e vjetra që implementojnë strategji moderne. TV, stereo, kufje, ato ofrojnë informacion të detajuar për to, çka i shtyn lexuesit ti besojnë dhe pse jo të zgjedhin pikërisht produktet e tyre.
Teknologjia na largon e bashkon në të njëjtën kohë, por kjo varet nga si ne zgjedhim ta përdorim atë. Çdo gjë po bëhet më dixhitale. Shumë prej nesh po mbështeten te produktet teknologjike: ato na thjeshtojnë punë, na informojnë, na kursejnë kohë dhe energji. Disa konsumatorë e dinë ç’produkt i duhet, disave i nevojitet këshilla juaj. Provo strategjinë native dhe marketingun dixhital për të arritur klientët e duhur, në kohën e duhur!
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]