Nëse norma e fitimit të konsumatorëve nuk është në nivelet që dëshiron, mund të jetë koha për një ndryshim. Një ndër shprehjet e preferuara të menaxherëve të marketingut në agjenci të klasit botëror është: “You don’t have to reinvent the wheel.” Rrota është shpikja që ka avancuar më shumë njerëzimin, por nuk ke pse të përpiqesh ta “rishpikësh” sa herë të jepet një detyrë. Mund të përdorësh strategji që janë provuar tashmë si të suksesshme. Ne folëm për 7 strategji për të rifreskuar marketingun dhe për të shtuar klientët:
- Mundësitë për Co-Marketing
- Optimizimi i CTA-së
- Ridërgimi i fushatave të email të pahapur
- Reklamat native
- Fushatat me influencues
- Përdorimi i CPC në reklamat e Facebook
- Ripublikimi në Medium
Por si mund të dimë cila nga këto strategji është ajo që duhet të testojmë për kompaninë tonë?
- Merr frymëzim nga markat e mëdha. Nëse një strategji e përdorur të inspiron, aplikoje atë tek audienca jote. Duhet treguar kujdes që strategjia të ndryshohet në varësi të produkteve, kanaleve ku do përdoret, etj.
- Ke buxhet të limituar? Nëse po, duhet të përpiqesh të mbash të ulëta kostot e fitimit të konsumatorëve. Këtë mund ta bësh duke implementuar strategji që nuk kushtojnë para dhe kohë. Ato mund të jenë ridërgimi i fushatave të email-eve apo testimet A/B të CTA-ve.
- Mos qëndro vetëm! Në artikullin mbi strategjitë e rifreskimit të marketingut, ne folëm për suksesin e bashkëpunimit të Airbnb me Flipboard. 39,000,000 përshtypje dhe 29000 ndjekës të rinj për to! Bashkëpunimi me kompani të tjera ndihmon të arrish audienca më të mëdha, thjeshton punën si dhe është më kosto-efektive.
- Ekperimento me strategji të paguara. Provo postimet e errëta të Facebook apo fushatat me influencues, fillimisht me norma të vogla. Nëse sheh rezultate, rrit normat.
- Gjithmonë ndiq rezultatet. Nëse ke të dhëna historike ku të mbështetesh, kjo do të ndihmojë të masësh strategjitë, cilat kanë qenë më të suksesshmet dhe duhen përsëritur.
Konsumatorët po presin t’i gjeni dhe t’i joshni nëpërmjet fushatave të mira. Përdorni kreativitetin dhe testoni disa nga këto strategji sa më shpejt për të rritur biznesin tuaj!
Adaptuar nga Taboola
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Të gjithë i kemi sytë e kthyer nga lajmet dhe njoftimet më të fundit në lidhje me shpërthimin e pandemisë së koronavirusit.
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]
Marketierët parashikojnë se do të përdorin më shumë kontent të natyrave dhe formateve të ndryshme në vitin 2020, sipas studimit më të fundit të World Media Group.
Thonë që për të pasur sukses duhet të jesh gjithmonë një hap përpara dhe kjo është mëse e vërtetë, sidomos kur bëhet fjalë për ata që i përkasin botës së marketingut online.
Vëmendja e konsumatorëve është zhvendosur pothuajse “totalisht” drejt mediave dixhitale dhe është pikërisht ky orientim që po vë theksin çdo ditë e më shumë te reklamat native.
Edhe pse industria po adopton mjete dhe teknologji të reja, shumë kompani i qëndrojnë strikte rregullave të tyre të çdo viti.
Në muajin Ndërkombëtar të Kancerit të Gjirit, Boost i bashkohet thirrjes ndërgjegjësuese në mbështetje të çdo gruaje që po lufton fort.
80% e kohës së një marketieri duhet shpenzuar duke shpërndarë kontentin.