Përveç festave të fundvitit, periudha e pushimeve verore është padyshim ndër më të preferuarat. Në këtë artikull kemi studiuar planifikimin dhe ekzekutimin e strategjive të marketingut dixhital në industrinë e udhëtimeve. Shih më poshtë këshillat tona për të ndërtuar fushatat më të mira.
Nga reklamat me video te kontenti i sponsorizuar, ne shohim strategji që performojnë mirë pavarësisht kategorisë. Për fushatat video, fokusohu te veprimet specifike, ndërsa për përmbajtje të sponsorizuara dhe reklama në rrjete sociale, ngjyrat e fotot janë më të rëndësishme për performancë të lartë.
Fushatat e videove: subjekt në lëvizje
Aktivitetet fizike sjellin performancë më të mirë në fushatat me video. Ky është një lajm shumë i mirë për marketierët e udhëtimeve, që e kanë të thjeshtë ti mbajnë subjektet e videove në lëvizje në vende të bukura. Ne analizuam 2000 fushatat më të mira në web bazuar te shikueshmëria dhe norma e përmbushjes (completion rate). Përtej kreativitetit, ja mënyrat sesi një video mund të shkëlqejë:
- Realizo video të gjata nga 15 sekonda-1 minutë.
- Përfshij logon e kompanisë/agjencisë.
- Shto titra- 85% e videove në Facebook shihen pa zë, prandaj sigurohu që të shtosh tekst.
- Vendos CTA (thirrje për veprim) të fuqishme.
Kontenti i sponsorizuar: përdor imazhe me cilësi të lartë dhe me ngjyra të ndezura
Imazhet që kanë normën më të lartë të klikimit (CTR) për markat e udhëtimit janë ato me shumë ngjyra, jo ato bardh e zi. Fotot nga afër performojnë më mirë se ato nga larg. Gjithashtu, preferohen imazhet me ilustrime në krahasim me fotot.
Po fjalët kyçe? Në kontentin e sponsorizuar dhe kreativ: “e rrezikshme”, “destinacion”, dhe “bota” mund ta rrisin normën e CTR-së me më shumë se 101%!
Targetimi: konsumatorët duan kontent rreth udhëtimeve të martave dhe të enjteve
Përdor platforma si Booking dhe Airbnb për të parë opsionet që ofrohen. Gjithashtu fokusohu të gjesh kohën më të mirë kur klientët janë online “gati për pushime”. Çuditërisht, ka më shumë prej tyre në ditën e martë dhe të enjte. Edhe pse po flasim për verën, duhet patur parasysh që muaji dhjetor të jetë fokus i madh për marketierët e udhëtimeve. Shpesh pushimet verore prenotohen muaj më parë.
Së fundmi, pak frymëzim
Adaptuar nga Taboola
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Të gjithë i kemi sytë e kthyer nga lajmet dhe njoftimet më të fundit në lidhje me shpërthimin e pandemisë së koronavirusit.
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]
Marketierët parashikojnë se do të përdorin më shumë kontent të natyrave dhe formateve të ndryshme në vitin 2020, sipas studimit më të fundit të World Media Group.
Thonë që për të pasur sukses duhet të jesh gjithmonë një hap përpara dhe kjo është mëse e vërtetë, sidomos kur bëhet fjalë për ata që i përkasin botës së marketingut online.
Vëmendja e konsumatorëve është zhvendosur pothuajse “totalisht” drejt mediave dixhitale dhe është pikërisht ky orientim që po vë theksin çdo ditë e më shumë te reklamat native.
Edhe pse industria po adopton mjete dhe teknologji të reja, shumë kompani i qëndrojnë strikte rregullave të tyre të çdo viti.
Në muajin Ndërkombëtar të Kancerit të Gjirit, Boost i bashkohet thirrjes ndërgjegjësuese në mbështetje të çdo gruaje që po lufton fort.
80% e kohës së një marketieri duhet shpenzuar duke shpërndarë kontentin.