Në muajin Ndërkombëtar të Kancerit të Gjirit, Boost i bashkohet thirrjes ndërgjegjësuese në mbështetje të çdo gruaje që po lufton fort. Kjo fushatë ndërmerret prej vitesh për të rritur informimin e publikut ndaj kauzës. Çdo tetor vende nga e gjithë bota ofrojnë mamografi falas, sesione informuese etj. Ky lloj kanceri është më i përhapuri te gratë. Brenda një viti diagnostikohen rreth 1.38 milionë raste të kësaj sëmundjeje.¹
Fatkeqësisht shkaqet nuk janë ende të qarta (përveç faktorëve gjenetikë). Prandaj shumë rëndësi i jepet diagnostikimit të hershëm. Me një diagnozë në kohë dhe marrjen e trajtimit të nevojshëm, shanset rriten për kurimin e gruas së prekur. Por ka disa fakte që na bëjnë të shpresojmë:
- Gratë që bëjnë mamografi në mënyrë të rregullt ulin me 47% shanset e ndërrimit jetë nga sëmundja.²
- Numri i personave që ndërrojnë jetë si pasojë e kësaj sëmundjeje është ulur shumë (dhe vazhdon të ulet) që nga 1990.³ Një nga arsyet është pikërisht ndërgjegjësimi.
- Plakja paraqet risk për kancerin e gjirit, por në gratë 50+ është vënë re minimizim i shfaqjes së sëmundjes.⁴
Në Shqipëri 4800 gra janë shëruar nga kjo sëmundje. Kontrollet periodike sidomos pas moshës 40-vjeçare janë rritur edhe në Shqipëri. Ky artikull nga Ministria e Shëndetësisë tregon në mënyrë më të detajuar rreth zvogëlimit të rrezikut.
Fjongot ngjyrë rozë përgjithësisht vendosen në veshje gjatë “Tetorit Rozë” për të treguar solidaritet. Kompanitë më të mëdha botërore ofrojnë donacione bujare gjatë këtij muaji. Gjithashtu ato investojnë në shëndetin e përgjithshëm të punonjësve, duke ofruar dhe mamografi falas apo shërbime të tjera ndihmuese.
Ndërgjegjësimi është aspekt shumë i rëndësishëm i kauzës. Boost ka nisur bashkëpunimin me disa organizata për gruan dhe të rritjes së ndërgjegjësimit për sëmundje të tilla, duke shpresuar se mund të ndihmojmë sadopak. Në mbështetje të grave të forta!
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Të gjithë i kemi sytë e kthyer nga lajmet dhe njoftimet më të fundit në lidhje me shpërthimin e pandemisë së koronavirusit.
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]
Marketierët parashikojnë se do të përdorin më shumë kontent të natyrave dhe formateve të ndryshme në vitin 2020, sipas studimit më të fundit të World Media Group.
Thonë që për të pasur sukses duhet të jesh gjithmonë një hap përpara dhe kjo është mëse e vërtetë, sidomos kur bëhet fjalë për ata që i përkasin botës së marketingut online.
Vëmendja e konsumatorëve është zhvendosur pothuajse “totalisht” drejt mediave dixhitale dhe është pikërisht ky orientim që po vë theksin çdo ditë e më shumë te reklamat native.
Edhe pse industria po adopton mjete dhe teknologji të reja, shumë kompani i qëndrojnë strikte rregullave të tyre të çdo viti.
80% e kohës së një marketieri duhet shpenzuar duke shpërndarë kontentin.
CEO, liderë dhe specialistë të fushës tregojnë sekretet dhe çfarë kanë mësuar gjatë karrierës.