Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta.
Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të maksimizoni marketingun tuaj, kryerja e një analize të konkurrencës është thelbësore. Për më tepër, kjo analizë është e nevojshme sa herë që lançoni një produkt të ri ose hyni në një hapësirë të re të tregut.
Më poshtë, do të lexoni për gjashtë elementë kryesorë të analizës së konkurrencës që do të ndihmojnë biznesin tuaj.
1.Traffic Analysis (Analiza e Trafikut)
Elementi i parë që duhet të shikoni është trafiku në internet dhe si e siguron këtë trafik konkurrenca juaj.
Ju duhet të analizoni trafikun në faqet e internetit të konkurrencës për të zbuluar se sa vizitorë kanë.
Psh.: Vizitorë unikë, kohëzgjatje vizite dhe bounce rate. Gjithashtu mund të shikoni nëse kontenti është interesant për të qëndruar në site. Përveç këtyre, nga analiza kuptoni cili kontent është më i popullarizuar.
Analiza ju tregon se si vizitorët po gjejnë rrugën e tyre në webin e konkurrentëve tuaj.
KËSHILLA: Identifikoni domain-et e burimit (domain source). Ju nevojitet për të marrë vendime se ku duhet të investoni.
Psh.: në motorë kërkimi, rrjete sociale apo tek influencer, duke u bazuar në atë që po funksionon për konkurrentët tuaj.
Një nga gjërat më të rëndësishme që mund të mësoni këtu është se cilat nga faqet e web-it të konkurrencës suaj janë më të popullarizuara.
Për më tepër, analizoni çdo landing page. Mund t’ju tregojë se cilat produkte / shërbime janë më të suksesshme dhe cilat jo. Kjo ju ndihmon të zhvilloni fushatat tuaja.
2.Backlinks
Backlinks ndihmojnë për të rritur rëndësinë e domain-it tuaj. Jo vetëm kaq, por ju përmirësoni rank-un në internet.
Gjithashtu ju mund kryeni një analizë të domain-eve që lidhen me konkurrentët tuaj.
3.Social Medias (Mediat sociale)
Analiza e rrjeteve sociale të konkurrencës suaj është një tjetër pikë kyçe. Filimisht, ju tregon se cilat kanale po përdorin për promovim. Së dyti si po i pozicionojnë produktet/shërbimet e tyre. Dhe së treti, cilat mesazhe janë pritur më të mirë nga audienca e tyre.
Për më tepër ju ndihmon të gjeni boshllëqe në strategjinë e tyre të promovimit, të cilat mund të jenë në favor për markën tuaj.
KËSHILLA: Nëse synoni të njëjtin audiencë me konkurrencën, përqendroni aktivitetet tuaja në kanale që kanë punuar mirë për ta.
4.Keywords (Fjalët kyçe)
Një nga gjërat më të rëndësishme që mund të mësoni nga konkurentët tuaj është se cilat fjalë kyçe (keywords) po përdorin.
Përmbajtja e webit dhe fushatës duhet të përqëndrohet rreth një grupi kryesor të fjalëve kyçe. Përveç të tjerave, kjo do të ndihmojë audiencën tuaj të synuar të gjejë faqen/përmbajtjen tuaj, kur kërkojnë për atë çka ofroni ju.
5.Informacioni i reklamave (Adversing Information)
Analizimi i informacionit reklamues të konkurentëve tuaj mund t’ju kursejë shumë kohë! Si pasojë, informacioni ju ndihmon të poziciononi shërbimet tuaja në mënyrë më efektive.
6.Analiza e kontentit (Content Analysis)
Kur analizoni kontentin e konkurrentëve tuaj, shikoni nëse tema të ngjashme janë një përshtatje e mirë për ju. Gjithashtu, ju mund të kuptoni gjithashtu llojet e kontentit që audienca e tyre pëlqen.
Për më tepër, mos harroni të kontrolloni kontetin e tyre me performancën më të dobët! Për më tepër, provoni dhe analizoni pse nuk rezultoi siç duhej.
KËSHILLA: Analizoni kontentin e konkurrencës për të gjetur mënyrën më të mirë për të diferencuar kontentin tuaj. Gjithsesi, bëni analiza të thella për të gjetur tendencat. Në fjalë të tjera, shikoni çfarë audienca preferon, llojin e kontentit, tipet e analizave, grafikën etj.
Përfundime
Analiza e rregullt e konkurentit tuaj është një domosdoshmëri!
Në konkluzion, është si të shikoni stategjinë e ekipit tjetër, para se të dilni në fushë. Kjo ju mundëson që të zhvilloni fushata që diferencojnë produktet dhe shërbimet. Thekson pikat tuaja të forta dhe ju pozicionon për të fituar kundër konkurrencës.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]