8 Këshilla të shkëlqyera për marketingun e kontentit

Bukuria e vërtetë e marketingut të kontentit qëndron në sa mënyra të ndryshme mund të bëhet, por për ironi të fatit kjo është gjithashtu një nga aspektet më sfiduese të tij.

Mënyrat më të mira për të bërë marketing të kontentit fillojnë të gjitha me të kuptuarit e asaj çfarë është marketingu i përmbajtjes dhe çfarë është një strategji e marketingut të përmbajtjes.

Si mund të shkruani përmbajtje të mirë për marketingun e kontentit?

Ju mund të shkruani përmbajtje të mirë të marketingut duke folur drejtpërdrejt me audiencën tuaj dhe mund të keni sukses në marketingun e kontentit duke u siguruar që përmbajtja juaj ofron vlerë.

Praktikat dhe këshillat më të mira për marketingun e kontentit

Tetë këshillat tona më të mira për marketingun e përmbajtjes janë: të mos shesim, të shtojmë gjithmonë vlerë, të bëhemi personalë, tu përgjigjemi pyetjeve të audiencës, të përdorim llojet më të efektshme të përmbajtjes, të konsiderojmë optimizimet e SEO, të publikojmë shpesh përmbajtje dhe gjithmonë të matim performancën.

Këto tetë këshilla, kur përdoren së bashku me njëra-tjetrën janë përbërësit e fshehtë të një strategjie të suksesshme të marketingut të kontentit.

Këshilla për shkrimin e marketingut të kontentit

1. Mos shisni

Në marketingun e kontentit është shumë e rëndësishme të mos përdorni me audiencën tuaj marketing agresiv. Marketingu agresiv shet në vend që të vendosë audiencën në modalitetin e konsumit të përmbajtjes dhe kjo e fundit është vendi ku dëshiron të jetë audienca juaj.

Tani, unë dua të shtoj një mohim se, sigurisht, ju duhet të shisni në mënyrë që të keni sukses si një biznes dhe ju do të shisni – thjesht jo në të njëjtën mënyrë të drejtpërdrejtë që mund ta bëni në llojet e tjera të marketingut.

2. Shto vlerën

Marketingu i përmbajtjes funksionon vetëm kur përmbajtja që po krijohet shton diçka me vlerë për personin që e konsumon atë. Ndoshta zgjidh një nevojë ose ndoshta ndan informacione krejt të reja, ose madje mund të shtojë thjesht një dozë humori në ditën e dikujt.

Pavarësisht se çfarë, përmbajtja duhet të shtojë vlerë dhe ju gjithmonë duhet të përcaktoni se cila është ajo vlerë.

3. Provoni Personalizimin

Nëse qëllimi i marketingut të përmbajtjes është që dikush të jetë anëtar juaji para se të fillojnë të shpenzojnë me ju, a nuk ka natyrshëm kuptim që të personalizoni përvojën e tij?

Mbi të gjitha, kur takojmë dikë të ri gjithmonë ndihemi mirë kur ai bën pyetje se kush jemi ose çfarë na pëlqen dhe kjo përvojë nuk duhet të jetë ndryshe nga njohja me një kompani apo markë të re.

4. Përgjigjuni pyetjeve të audiencës suaj

Para se të flasim për përgjigjen në pyetjet e audiencës tuaj, unë dua të trajtoj se si mund të përcaktoni se cilat mund të jenë pyetjet e audiencës suaj.

Ju mund të krijoni hartat e personave, në mënyrë që të keni një kuptim të thellë të audiencës tuaj dhe të parashikoni llojet e pyetjeve që ata mund të kenë.

Ju gjithashtu duhet të bisedoni me ekipet e shërbimit të klientit për këtë. Çfarë lloje pyetjesh marrin nga audienca juaj? Ku duket se njerëzit hasin në konfuzion ose kundërshtime? Duke marrë një kuptim më të mirë të asaj që audienca juaj nuk di ende, ju mund të gjeni boshllëqet dhe t’i rregulloni ato.

Praktikat dhe këshillat më të mira për marketing efektiv të përmbajtjes

5. Përdorni llojet efektive të përmbajtjes

Ju mund të krijoni një marketing efektiv të kontentit duke identifikuar llojet e përmbajtjes që mund të funksionojnë më mirë për ju. Sigurisht që ka disa prova dhe gabime në këtë proces, por ne kemi identifikuar 15 lloje të marketingut të përmbajtjes që priren të funksionojnë më mirë dhe ato variojnë nga postimet në blog, te eBooks, në podcast.

Gjithashtu një praktikë e mirë është të përdorni lloje të shumta të përmbajtjes efektive në bashkëpunim me njëra-tjetrën. Për shembull, nëse keni një podcast krijoni një buletin elektronik përkatës për të njoftuar audiencën tuaj se çfarë mund të presin të shohin nga ju ose për të përmbledhur temat që keni mbuluar në të kaluarën.

6. Optimizoni motorrët e kërkimit

Ju mund të krijoni përmbajtjen më të mirë në botë, por nëse askush nuk e gjen puna juaj do të shkojë dëm. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të merrni kohë për të optimizuar përmbajtjen tuaj.

Për SEO, ka një larmi burimesh në dispozicionin tuaj. Ju mund të zgjidhni të punoni me një profesionist SEO, të punoni me një agjenci SEO ose të njiheni me praktikat më të mira të SEO dhe të punoni vetë në varësi të madhësisë së kompanisë tuaj dhe burimeve që keni në dispozicion.

Në çdo rast, një strategji SEO është kritike për suksesin e përgjithshëm të marketingut të përmbajtjes dhe nuk duhet të neglizhohet.

7. Publikoni shpesh përmbajtje

Kjo këshillë është ajo që tingëllon lehtë në teori, por mund të jetë vërtet e vështirë për tu praktikuar. Të botoni vazhdimisht përmbajtje cilësore nuk është diçka e vogël, por është e rëndësishme.

Ju nuk keni pse të kaloni vetëm në procesin e ideimit. Frymëzohuni nga të tjerët. Ka kaq shumë shembuj të shkëlqyer të marketingut të përmbajtjes për të marrë frymëzim – nuk duhet të rishpikni timonin.

Sapo këto ide dhe shembuj t’iu frymëzojnë, përdorni këshillat dhe strategjitë e mësipërme për të gjetur mënyra për t’i bërë ato tuajën.

8. Mat performancën

Ju kurrë nuk do të kishit zhvilluar një fushatë tipike të marketingut dhe të injoronit performancën e saj, apo jo? E njëjta gjë është e vërtetë për marketingun e kontentit.

Marketingu i kontentit mund të jetë efektiv në çdo fazë, që do të thotë se është e rëndësishme të përcaktoni KPI dhe të hartoni përmbajtje me vlerë.

Referuar nga Taboola.

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!