Viti i ri shkollor po afron. Sipas një kërkimi të The Guardian, universitetet po shpenzojnë miliona dollarë për marketingun për të tërhequr studentë. University of Central Lancashire ka mbajtur rekordin e shpenzimeve vitin e kaluar akademik: 3.4 milion paund.¹ Të gjithë ne po përpiqemi të shijojmë verën në maksimum. Gjithsesi, kjo nuk i ndalon studentët të mendojnë për të ardhmen e tyre dhe rrjedhimisht as strategjitë e marketierëve.
Si mund të përputhni programet akademike të shkollës me kërkesën e tregut dhe dëshirat e studentëve?
Marketingu dixhital mund të gjenerojë edhe interes, edhe aplikime. Me resurset e duhura ju mund të shtoni shikueshmërinë dhe prezencën online të shkollës.
Marketingu i kontentit
Universiteti John Cabot është themeluar në 1972 dhe ka studentë nga 70 shtete. Ky universitet është ndër të shumtit që kanë provuar marketingun dixhital për të shtuar regjistrimet. Me një strategji të konsoliduar marketingu, edhe numrat tuaj mund të duken kështu:
- 101% rritje referimesh nga faqja juaj web
- 300% rritje aplikimesh te universiteti nga rrjetet sociale.²
Në rastin e shkollave dhe universiteteve, sasia e informacionit që mund të ofrohet është e bollshme. Kontenti i marketingut është mënyra më e mirë për tu “mburrur” me njohuritë tuaja.
- Një profesor ka me pasion një temë të caktuar të lëndës?
- Festë studentore?
- Kampusi i shkollës është pika juaj e fortë?
- Një student ka dëshirë të tregojë si ka zgjedhur degën e studimit?
Vlerësoni këto mundësi të arta për të treguar vlerën unike të shkollës. Sidomos nëse keni histori suksesi të ish-studentëve tuaj dhe punësimit të tyre, informacione të ngjashme janë tepër të kërkuara dhe të lexuara nga studentët potencialë.
Faktorët kyç të fushatave
Si mund të siguroheni që përpjekjet tuaja të marketingut të mos shkojnë dëm? Optimizim, optimizim, optimizim! P.sh. përsa i përket kontentit në lidhje me edukimin, kontenti në celular sjell norma më të larta klikimi. E keni parasysh shprehjen “Një pikturë vlen sa një mijë fjalë”? Epo, imazhet që përdorni mund t’ju ndihmojnë të përcillni mesazhin që dëshironi, ose t’ju pengojnë.
Kërkoni online për fjalët më të kërkuara të fushës. Disa nga keywords më të kërkuara në Shqip janë: universitetet private; universitetet e Tiranës; universitete 2 vjeçare; universitetet që njihen jashtë; shkollë verore; shkollë profesionale etj. Me anë të praktikave SEO, ju mund të rankoni të parët në klasifikimin e faqeve në Google për edukimin.
Personalizim i strategjisë
Përcaktoni audiencën tuaj dhe në cilën pikë të hinkës së marketingut ato ndodhen. Disa buyer personas mund të jenë:
- prindër që kërkojnë universitetin e duhur për fëmijët e tyre
- studente e huaj që dëshiron të studiojë në Shqipëri
- një person i punësuar që dëshiron të kryejë studimet part-time
- student i interesuar për shkencat sociale, por ende i pasigurtë çfarë dëshiron të studiojë.
Gjithashtu, këto buyer personas mund të jenë në stadin e ndërgjegjësimit, konsiderimit ose vendimit. Universitetet e mëdha kanë skuadra me shumë persona që kujdesen për marketingun. Ato mund të krijojnë diçka të veçantë për secilin nga këto grupe, në cilindo stad të hinkës ato të jenë. Ju nuk keni pse ta bëni këtë, thjesht përpiquni të bëni maksimumin me çfarë ju lejon koha dhe resurset. Ju mund të punësoni një agjenci dixhitale për t’ju ndihmuar në këtë aspekt. Lexoni artikullin e mëposhtëm për të mësuar më shumë rreth marketingut të shkollave dhe reklamave native.
Me punësimin e një agjencie dixhitale, National College of Ireland arriti 100% qëllimin e rekrutimit të studentëve. Ato patën 244% më shumë leads³ Ja si:
- Ato ofruan eksperiencë të personalizuar,
- Krijuan kontent të ri
- Aktivë në rrjete sociale
- Transformuan blogun
- Zhvilluan një guidë për karrierën e cila gjeneroi shumë interes
- Përdorën landing pages dhe CTA të zgjuara
UoP, një tjetër universitet që ka provuar fuqinë e marketingut, specifikisht reklamave native, ka arritur 56 milion impressions dhe mbi 57000 klikime në muaj!⁴
Përdorni fuqinë e targetimit, kontentit të mirë dhe edukimit cilësor për të shkëlqyer në strategjinë tuaj të marketingut!
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]