Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
1.Marketingu më i mirë është shërbimi që ju ofroni.
Kohët e fundit kemi vërejtur një ndryshim të madh në mënyrën e të bërit marketing. Marketing nuk do të thotë vetëm gjetja e mënyrave për të bindur njerëzit të blenë produktin që ju ofroni. Tashmë, bizneset kanë filluar ta kuptojnë se mënyra më e mirë e të bërit marketing është ofrimi i një shërbimi cilësor tek klientët.
73% e njerëzve thonë se përvoja e tyre është faktori kryesor në vendimet e tyre për të blerë sërisht një produkt..
2. Punonjësit janë imazhi njerëzor i markës tuaj.
Stafi me të cilët ju punoni është çelsi kyç për ofrimin e një shërbimi cilësor tek klientët. Rreth 46% e konsumatorëve e braktisin një markë nëse punonjësit e saj janë jo të mirë informuar rreth shërbimit që ofrojnë.
Një sjellje aspak miqësore është faktori numër një që ndalon konsumatorët të blenë produktet tuaja. Përmirësimi i vazhdueshëm i marëdhënjes midis punonjësve dhe klientëve tuaj duhet të jetë pikë kryesore në strategjinë tuaj të biznesit.
3. Ruani klientët besnik.
Ruajtja e klientëve të vjetër është më e rëndësishme se fitimi i klientëve të rinj. Vëmendja ndaj tyre duhet të jetë e madhe dhe e vazhdueshme. Ofroni oferta dhe shpërblime për besnikërinë e tyre të treguar. Klientët tuaj besnik ndihmojnë në rritjen e reputacionit dhe ndërgjegjësimit të markës duke ndarë ekperiencat e tyre edhe me të tjerët.
Klientët e lumtur janë ambasadorët më të mirë të brandit tuaj dhe (është falas).
4. Kujdesuni për imazhin e biznesit tuaj.
Pavarsisht prijoriteteve të sipër përmëndura nuk duhet të anashkaloni imazhin vizual të biznesit tuaj. Një imazh i kuruar në detaje është gjithmonë një plus për klientët tuaj. Këtu përfshihet si ambienti fizik i biznesit tuaj po ashtu edhe prezenca juaj online .
80% e njerëzve preferojnë të vizitojnë një ambient që është vizualisht tërheqës dhe i personalizuar.
5. Besojini marketingun tuaj atyre që dinë ta bëjnë më mirë.
Ky artikull nuk do të ishte i plotë pa përmendur teknologjinë dhe rëndësinë e saj të madhe në marketing. Qëllimet dhe objektivat e marketingut të biznesit tuaj duktet të jenë në përputhje me të rejat që teknologjia ofron. Këtu përfshihet SEO, reklamat dixhitale, rrjetet tuaja sociale, mail marketing, content marketing etj.
Pothuajse çdo kompani ka punuar me një ose më shumë agjensi marketingu dixhital. Keni eksperimentuar mjaftueshëm. Është koha të fokusoheni në një kompani që i ofron të gjitha dhe të ruani me ta mardhënje afatgjata. Për të ngritur një brend duhet të punojnë sëbashku disa departamente duke shkëmbyer përvojën e tyre. Të bërit marketing nuk është e lehtë. Jepuni atyre kohën e duhur dhe jini bashkëpunues.
6. Klientët duan informacion.
Marketingu i kontentit është një një nga mënyrat më të suksesshme të të bërit marketing vitet e fundit. Marketingu i kontentit lidhet me krijimin dhe shpërndarjen e kontentit që targeton një audiencë për të sjellë vizitorë dhe klientë të rinj për një biznes. Ai ndodhet në qendër të strategjive të shumë bizneseve inovative. Kontenti juaj mund të jetë në formë videoje, fotoje ose artikulli.
Kontenti ju jep një mundësi të mrekullueshme për të treguar aftësitë dhe sa ekspertë jeni në fushën tuaj . Kjo lidhet direkt me nivelin e besimit që klientët kanë te kompania juaj.
Nëse jeni të rinj në treg apo po ofroni një shërbim inovativ, mediat e paguara ndihmojnë të shpërndani gjërësisht kontentin tuaj duke sjellë awareness për biznesin tuaj.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]