Aftësitë e lindura janë padyshim një aset ekstra përgjatë karrierës juaj, megjithatë, thonë se puna e fortë e mund talentin. Edhe pse ka nga ata që kanë talent fantastik për t’u shprehur, veçanërisht në “letër”, të shkruash mirë dhe të përmirësohesh nga koha në kohë është një nga aftësitë që epoka në të cilën jetojmë e kërkon medoemos.
Në rast se nuk e dinit, edhe kjo është e mundur nëpërmjet disa metodave dhe aplikacioneve! Nuk është për t’u çuditur që tanimë, ka nga një aplikacion për çdo gjë të mundshme.
Si konkretisht?! Më poshtë gjeni 5 mënyra për të përmirësuar mënyrën tuaj të të shkruarit. Metodat e mëposhte janë të dobishme si për ata që janë fillestar, si për ata që kanë eksperiencë. Pjesa më e madhe e këtyre aplikacioneve janë falas dhe të aksesueshme për të gjithë.
- Airstory
Me pak rëndësi është se për çfarë po shkruani; për një novelë, një shkrim blogu, një lajm apo një ese, një “copëz” e mirë shkrimi kërkon me patjetër shumë research (punë kërkimore). Megjithatë, puna kërkimore mund ta ngadalësojë procesin e të shkruarit, sidomos nëse në po të njejtën kohë po kërkoni edhe të “google-oni”, edhe të shkruani. Për të përshpejtuar procesin, një nga programet që mund të përdorni është Airstory.
Airstory ju ndihmon të shkruani përmbajtjen tuaj më shpejt, duke vendosur të gjithë informacionin dhe referencat tuaja në një vend. Me versionin falas, “Airstory Research”, mundeni lehtësisht të dalloni pikat kyçe të të gjitha përmbajtjeve të grumbulluara dhe tekstin që do t’ju hyjë në punë ta ruani për ta përdorur në shkrimin tuaj. Mjafton të hapni Airstory dhe të merrni shënimet e ruajtura për t’ja bashkangjitur artikullit. Airstory ju lejon edhe të kopjoni URL-të, imazhe dhe video, të cilat mund t’i etiketoni në mënyrë që t’i gjeni më kollaj atëherë kur t’ju duhen.
Airstory integrohet me një sërë programesh popullore si Google Drive, Google Docs, WordPress, etj. Ndër të tjera, e fundit por jo më pak e rëndësishme, Airstory është falas!
2. Coffitivity
Ata që shkruajnë e dinë se të krijosh, të shijon më tepër me pak nota muzikore. Sipas studimeve, një pjesë e madhe e njerëzve thonë se qetësia totale i shpërqëndron. Por nga ana tjetër, televizori në sfond apo këngët e preferuara ta vështirësojnë mundësinë që të përqëndrohesh. Coffitivity është një nga programet që mund të përdorni, i cili rrit produktivitetin.
Coffitivity është një uebsajt i cili rikrijon “zhurma” të ambienteve të ngjashme me kafenetë. Track-et e përdorura janë të përshtatura me etapa dhe vende të ndryshme, si mëngjesi, dreka apo ambientet universitare. Sipas studimeve, një nivel i moderuar i zhurmës së ambientit ndikon në rritjen e kreativitetit.
3. IsItWP Headline Analyzer
Nëse jeni duke shkruaj për blogun tuaj, atëherë e dini mirë se një titull i mirë është i domosdoshëm nëse dëshironi të tërhiqni vëmendjen e audiencës online. Dihet se një titull i mirë e tërheq lexuesin të klikojë për të parë shkrimin tuaj.
IsltWP Headline Analyzer është falas dhe është një uebsajt i bazuar në metoda që ndihmojnë në krijimin e titujve “të klikueshëm”. Mjafton të vendosni titullin tuaj apo idenë fillestare në hapësirën “title bar” dhe të klikoni “Analyze” (analizo). Ky aplikacion do t’ju japë pikët në total bazuar në balancën mes fjalëve, numrin e fjalëve, fjalët goditëse, emocionet, etj. Një titull i mirë do t’ju ndihmojë të gjeneroni më shumë trafik në sajt-in tuaj, të rrisni shpërndarjet e artikujve, si dhe të keni një rankim më të lartë në rezultatet e kërkimeve.
4. OneLook Reverse Dictionary and Thesaurus
A ju ndodh gjatë kohës që shkruani të keni një fjalë ndër mend, por thjesht nuk po ju kujtohet saktësisht se cila është, në mënyrë që të përkojë me idenë tuaj fikse? Të gjithë atyre që shkruajnë ju ndodh! OneLook Reverse Dictionary and Thesaurus ju ndihmon të gjeni fjalët që dëshironi të përdorni, në një mënyrë tejet të thjeshtë. Nëse keni një fjalë që e përdorni vazhdimisht, ky aplikacion ju ndihmon me sinonime, për të mos rënë në përsëritje. Aplikacioni ju jep një listë më sygjerime të fjalëve të ngjashme.
5. Grammarly
Dhe padyshim, askush nuk dëshiron të lexojë një artikull me gabime drejtëshkrimore! Ndërkohë që Microsoft Word dhe Google Docs do t’ju nënvizojnë fjalët e shkruara gabim, Grammarly bën edhe më tepër se kaq.
Grammarly është program falas që luan rolin e asistentit tuaj, i cili korrigjon në mënyrë direkte fjalët e shkruara gabim nga ju. Pra, gjatë kohës që ju punoni, edhe ai është duke punuar. Ndër të tjera, ai punon kudo që të jeni duke punuar ju – Google Docs, Gmail, Twitter, etj. Versioni Premium ka edhe opsione ekstra, si më poshtë:
- Kontrollon tonin e mesazheve tuaja
- Sygjeron fjalë më cilësore
- Senjalon fjalët e përsëritura
- Kontrollon stilet dhe zhanret e shkrimit tuaj
Edhe ata me shkrimin më të “hollë” të mundshëm, sërish bëjnë gabime drejtëshkrimore, kjo nga “pengesat” gramatikore të trashëguara që nga vegjëlia, apo qoftë nga shpejtësia. Kështu që pakëz ndihmë nga një apo disa programe të gatshëm, nuk do të ishte keq!
Adaptuar nga customerthink.com
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]