Marketierët parashikojnë se do të përdorin më shumë kontent të natyrave dhe formateve të ndryshme në vitin 2020, sipas studimit më të fundit të World Media Group. Afro 80% e profesionistëve të marketingut, të anketuar në tetor 2019, thanë se presin që fushatat e drejtuara në bazë të kontentit të rriten përgjatë 2 viteve të ardhshme. 19% e profesionistëve të anketuar u shprehën se presin stabilizim, ndërsa vetëm 2% e ekspertëve të marketingut, thanë se do të ketë rënie.
9 në 10 të anketuar thanë se kishin planifikuar kontentin audio/ podcasts në vitin 2020 dhe një përqindje e ngjashme u shpreh se do të përdorë teknologjinë si realitet i shtuar te kontenti i zërit. Kjo do të thotë se marketierët po eksperimentojnë përtej formateve tradicionale të mediave sociale me postime dhe kontet të edituar në stile të ndryshme.
Në një kohë që marketingu i kontentit po evoluon gjithnjë e më shumë larg të qënurit thjesht një mjet për gjenerimin e lead-ëve, një strategji gjithpërfshirëse po bëhet çelsi i brand-eve, për t’i lidhur më fort me audiencën e tyre – e cila mund të përfshijë fletë të bardha, podcasts, webinars – por gjithashtu edhe harta shpërndarëse në kanale të ndryshme, duke “joshur” audiencat në çdo etapë të “rrugëtimit” online.
Markat po kërkojnë të vendosin veten në një pozitë të besueshme si ekspertë, në mënyrë që t’ju japin klientëve të tyre motive për t’u rikthyer sërish në uebsajt-et e tyre. Kjo ju lejon markave të kthejnë më shumë klientët në lead-e. Një strategji e fortë e marketingut të udhëhequr nga kontenti përfshin krijimin e përmbajtjes, por njëkohësisht edhe një plan për shpërndarjen në shumë kanale.
Shumë drejtues pajtohen që është një strategji e rëndësishme për të investuar. Sipas një raporti të gushtit të 2019 nga The CMO Club, 86% e drejtuesve të departamentit të marketingut shprehen se marketingu i kontentit është sektori më i rëndësishëm për të investuar “paratë e marketingut”.
Nga një perspektivë më e përmbledhur, afro 50% e ekspertëve të marketingut në Shtetet e Bashkuara të Amerikës thanë se po planifikojnë rritjen e investimit në marketingun e kontentit, në një studim nga Borrell Associates në periudhën prill-korrik 2019. Megjithatë, një pjesë e konsiderueshme e tyre thanë se do të rrisnin shpenzimet e reklamave tradicionale si videot dixhitale, mediat sociale dhe fushat kërkimore.
“Kontenti, kur prodhohet në mënyrë të rregullt dhe strategjike, mund të jetë shtylla kurrizore e një plani marketingu dhe reklamimi” tha Jillian Ryan, analist kryesor në eMarketer. “Duhet të krijohet për audiencë specifike dhe të shpërndahet në të gjitha kanalet më të rëndësishme, për të targetuar audiencën e dëshiruar. Brand-et kanë filluar ta kuptojnë se strategjitë e marketingut të drejtuara nga kontenti mund të informojnë dhe furnizojnë me karburant pjesën më të madhe të marketingut të tyre, apo iniciativave të ndryshme” theksoi më tej Ryan.
Burimi: eMarketer
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]