Edhe nëse bëhet fjalë për një sajt të rrjeteve sociale, edhe nëse bëhet fjalë për review-të e produkteve të një platforme që shet produkte, sasia dhe cilësia e review-ve online është dëshmuar se ka një impakt të rëndësishëm në momentin që klientët marrin vendimin për të blerë ose jo një produkt. Ajo që duhet të dini patjetër është se klientët janë në dijeni për review-të fallco, sidomos për sajt-e si Amazon, Google Reviews apo TripAdvisor, e po ashtu, janë nuhatës të mirë të komenteve fallco. Në një kohë që nuk mund të bëni asgjë kundrejt konkurentëve tuaj që paguajnë për reviews fake, ajo që mund të bëni është të rrisni sasinë dhe cilësinë e review-ve nga vetë klientët tuaj.
Nxirrni zëra nga klientët tuaj tipikë
Ju duhet t’i kërkoni klientëve tuaj të japin feedback në review-të në sajt dhe në mediat sociale, pasi ata që do ta bëjnë me vullnetin e tyre të plotë nuk do të jenë klientët tuaj të zakonshëm. Studimet kanë treguar se vetëm 1.5% e njerëzve lënë review klientësh dhe ata që e bëjnë, janë të prirur të kenë një blerje të pazakontë, çka do të thotë se i bën ata klientë jo tipikë. Duke inkurajuar të gjithë klientët të lënë reviews, ju do të grumbulloni një numër të lartë komentesh nga klientë tuaj tipikë ose jo, në vend të atyre që do të linin komente me mendjen e tyre. Në këtë mënyrë, ju do të keni një rritje të ndjeshme të cilësisë së review-ve, e cila do të sjellë benefite për klientët tuaj potencialë.
Tërhiqni më shumë review pozitive
Subjektiviteti i review-ve, veçanërisht atyre negative, i bën të duken të pavërteta, por, 2/3 njerëz i marrin review-të online si të vërteta, çka do të thotë se një review i thjeshtë mund të jetë vendimtar përpara se një tjetër klient i juaji të jetë duke zgjedhur për të blerë ose jo. Të dhënat tregojnë se një review e keqe mund të ketë një impakt edhe nëse nuk ekziston një e tillë! Kjo sepse njerëzit, përpos të gjitha komenteve pozitive që mund të lexojnë, janë në kërkim të një komenti negativ për të parë se cilat mund të jenë të metat e këtij produkti.
Së fundmi, është shumë e rëndësishme të kemi një tepricë të vlerësimeve autentike pozitive, për të dominuar peshën e atyre negative. Sipas studimit, njerëzit instiktivisht i shohin review-të nga ekstremi në ekstrem – review-të me pesë yje dhe ato me një yll – pasi në këtë mënyrë janë më të thjeshta për t’u përpunuar, ndaj, të pasurit një numër të lartë të vlerësimeve me pesë yje i tërheq vërtet vëmendjen blerësve potencialë.
Verifikojini review-të tuaja fallco
Review-të fallco janë bërë mjaft të zakonshme, kështu që do të ishte mirë t’i linit klientët tuaj të kuptojnë se review-të tuaja janë të vërteta. Në momentin që do të inkurajoni një klient tuajin për të lënë një review, këto klientë duhet të jenë të markuar “verified” në cilindo sajt që do të komentojnë. Kjo i lejon klientët potencialë të kuptojnë se review-të janë rezultat i blerjeve reale dhe jo fallco. Konsumatorët e vlerësojnë autenticitetin më shumë se çdo gjë gjatë leximit të një review-je, ndaj të dish se një review është e sinqërtë, është një ndihmesë e madhe për të nxitur këdo tjetër të marrë vendimin të rezervojë ose blejë një produkt. Duket si fjalë e thënë përpara syve kur klientët shohin rekomandime nga dikush që e njohin dhe ka lënë pesë yje, e kjo i eklipson komentet “bujare” me pesë yjë, që mund të jenë fake, për shkak se vijnë nga njerëz anonimë.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]