Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju.
Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të jenë vendimtare për shumë klientë të mundshëm.
Në këtë artikull, ne do të zhytemi në ndërtimin e një strategjie marketingu të mirë-përpunuar, afatgjatë të promovimit hyrës, që do të gjenerojë drejtime të vazhdueshme për një kohë të gjatë.
Çfarë është një strategji promovimi?
strategjia e promovimit të marketingut
Një strategji promovimi përcaktohet nga plani dhe taktikat që zbatoni në planin tuaj të marketingut për të rritur kërkesën për produktin ose shërbimin tuaj. Strategjitë promovuese luajnë një rol jetik në përzierjen e marketingut (produkt, çmim, vendosje dhe promovim), dhe ato rrotullohen rreth:
Audienca e synuar. Për kë po shisni dhe cilat janë interesat e tyre;
Buxheti. Sa jeni të gatshëm të investoni në promovim;
Plani i veprimit. Çfarë strategjie po adoptoni për të arritur objektivat tuaja dhe për të bërë shitje. Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju
Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të jenë vendimtare për shumë klientë të mundshëm.
Në këtë artikull, ne do të zhytemi në ndërtimin e një strategjie marketingu të mirë-përpunuar, afatgjatë të promovimit hyrës, që do të gjenerojë drejtime të pandërprera për një kohë të gjatë.
Çfarë është një strategji promovimi?
Pra, çfarë është një strategji marketingu?
Përkufizimi i strategjisë së marketingut i referohet planifikimit strategjik dhe veprimeve afatgjata të çdo organizate me qëllim të arritjes së qëllimeve të përcaktuara.
Këto strategji mund të jenë hyrëse (marketing tërheqës) ose të jashtme (marketing shtytës).
Cilët janë shembujt më të mirë të strategjive të marketingut?
1. Marketingu i përmbajtjes
2. Marketingu i mediave sociale
3. Marketingu me email
4. Marketingu i referimit
5. Sponsorizimi i ngjarjeve
6. Marketingu me ndikim
7. Promovimet
8. Ofrimi i rimbursimeve
Cili është ndryshimi midis marketingut hyrës dhe atij të jashtëm?
Marketingu hyrës është procesi strategjik që përdor marketingun tërheqës – marketingun e përmbajtjes, bloget, ngjarjet, SEO, mediat sociale – për të krijuar ndërgjegjësim për markën dhe për të tërhequr klientë të rinj.
Ky proces shpesh ndodh edhe para se klientët potencialë të vendosin të bëjnë një blerje. Hapi i parë është njohja dhe lidhja me markën në të cilën ata do të kthehen përfundimisht për të ndërmarrë veprime.
Duke qenë një formë e marketingut vendas, marketingu përbrenda mbështetet shumë në drejtimet organike, duke e bërë markën tuaj të duket më njerëzore sepse metodat e përdorura në këtë lloj strategjie marketingu nuk duken tepër promocionale. Ato janë disi edukative dhe argëtuese. Sapo klientët tuaj t’ju zbulojnë përmes një përmbajtjeje të mirë, informative, ata menjëherë do t’ju besojnë më shumë.
Marketingu i jashtëm ose shtytës i referohet çdo strategjie ku një kompani kryen një formë më tradicionale të marketingut, të tilla si reklamat televizive, reklamat në radio, reklamat e shtypura ose thirrjet e shitjeve (të njohura si thirrje të ftohta). Mund të thuash se është një formë më agresive e marketingut, e cila mund të sjellë shitje në vend, por ka një ROI më të ulët se marketingu i brendshëm. Çfarë rolesh luajnë strategjitë e promovimit të marketingut?
Strategjitë e promovimit të marketingut luajnë katër role të ndryshme që duken si një gyp që çon në blerje:
Ndërtoni ndërgjegjësimin
Filloni të ndërgjegjësoni audiencën tuaj të synuar për markën tuaj. Për ta ndërtuar atë, së pari duhet të identifikoni profilin e njerëzve që dëshironi të arrini.
Bëni njerëzit të interesuar
Pasi të keni nxjerrë produktin/shërbimin tuaj atje, krijoni interes rreth tij dhe bëni njerëzit të intrigohen dhe të interesuar duke dalluar markën tuaj nga konkurrenca.
Krijoni kërkesë për produkt/shërbim
Në këtë hap të gypit, njerëzit do të fillojnë të lidhen emocionalisht me produktin/shërbimin tuaj duke parë diçka që mund t’u sjellë dobi.
Bëjini ata të ndërmarrin veprime
Krijoni një mënyrë që audienca juaj e synuar të angazhohet me produktin/shërbimin tuaj. Vendosni një buton thirrje për veprim në faqen tuaj të internetit, email-et, reklamat, profilet e mediave sociale ose joshni ata me një ofertë të parezistueshme.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Kam qenë në mbarë botën, në konferenca marketingu, në takime të ekipeve të marketingut të markave të mëdha dhe kam folur me qindra tregtarë që mendojnë se marketingu me përmbajtje është e njëjta gjë me marketingun e përmbajtjes. Në këtë postim, unë do t’ju jap përkufizimin, arsyen pse shumë kompani lider e përdorin atë për […]