Një strategji e mirë marketingu është thelbësore për çdo biznes. Ajo ju ndihmon të arrini audiencën e synuar dhe të rritni biznesin tuaj në afatgjatë.
Kur jeni duke menduar se çfarë strategjie marketingu do të ndiqni në median tuaj sociale duhet të keni parasysh qëllimet dhe ku dëshironi të arrini.
Marketingu i kontentit është arti për t’iu ofruar klientëve informacionin e nevojshëm për produktin ose shërbimin tuaj në një mënyrë interesante dhe tërheqëse.
Strategjia 4-1-1 arrin ta bëjë këtë duke e ndarë informacionin në 3 lloje:
- 4 artikuj të cilët përmbajnë informacione nga burime të jashtme.
- 1 artikull origjinal i shkruar nga ju.
- 1 artikull promovues i cili synon shitjen.
Nisni me 4 artikuj që japin informacione interesante me anë të të cilëve klientët potencialë të njihen me përfitimet që mund të marrin nga një shërbim ose produkt i caktuar. Ato do iu ndihmojnë të gjeneroni angazhim dhe të ndërtoni marrëdhënie me klientët. Më pas vazhdoni me një artikull i cili do të jetë një gërshetim i informacionit të dhënë në artikujt e parë dhe zgjidhjes të cilës ju ofroni. Në fund do të jetë një artikull promovues i cili do të flasë me detaje për produktin ose shërbimin tuaj.
Kjo strategji ka rezultuar të jetë shumë e suksesshme sepse fokusohet në nevojat e klientit duke i ofruar informacion të dobishëm dhe njëkohësisht promovon angazhim me markën nëpërmjet përmbajtjes, videove dhe imazheve tërheqëse.
Si të arrini angazhim maksimal me anë të përmbajtjes tuaj?
Kujdesuni që përmbajtja juaj të jetë e kuruar në mënyrë që të tërheqë vëmendjen e lexuesit dhe të rritë reputacionin tuaj.
Shumë e rëndësishme është të fokusoheni në formulimin e titujve. Ata duhet të ngjallin interes dhe ta bëjnë lexuesin të vazhdojë të lexojë përmbajtjen tuaj.
Sigurohuni që informacioni që i ofroni lexuesit të jetë i saktë. Nëse lexuesit konstatojnë se ju publikoni informacione të paskata imazhi i kompanisë tuaj do të dëmtohej.
Mos harroni të vendosni referencat në fund të shkrimit tuaj në mënyrë që statistikat apo informacionet të jenë lehtësisht të verifikueshme. Ato duhet të merren nga burime të besueshme.
Kjo do të ndihmonte motorrët e kërkimit të kuptonin për çfarë bën fjalë përmbajtja juaj gjë që do të rezultonte në më shumë trafik për faqen tuaj.
Përmbajtjet video dhe imazhet e përcjellin më fuqishëm mesazhin që ju doni të transmetoni. Kushtojini kohë dhe vëmendje të veçantë përzgjedhjes së tyre.
Mos harroni, shkrimi i mirë nuk realizohet që në momentin e parë që ju e shkruani atë. Si fillim hidhni idetë tuaja, ato do të jenë fokusi por ju do t’iu duhet t’i riktheheni tekstit disa herë për ta përmirësuar dhe për ta bërë një shkrim cilësor.
Dhe së fundi, rezultatet. Qëllimi i marketingut të përmbajtjes është të tërheqë dhe mbajë vizitorët për t’i konvertuar në fund në klientë. Numri i konvertimeve iu ndihmon të kuptoni sa e suksesshme ka qenë strategjia juaj dhe shanset janë që të jetë një numër i madh.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]