Gjenerimi i klientëve është procesi i tërheqjes dhe konvertimit të të interesuarve për të përdorur shërbimet tuaja për të marrë me qira, për të blerë ose shitur një shtëpi ose pronë.
Me shtrirjen gjithnjë e më të zgjeruar të mediave dixhitale, agjentët duhet të mendojnë për gjenerimin e klientëve me anë të inbound dhe outbound marketing:
Inbound marketing tërheq perspektiva në biznesin tuaj të pasurive të patundshme përmes krijimit dhe promovimit të përmbajtjes përkatëse. Ky lloj marketingu përfshin marketing të përmbajtjes, marketing të mediave sociale, optimizim të motorrëve të kërkimit (SEO) dhe reklamim në internet.
Outbound marketing është qasje më tradicionale. Këtu, profesionistët e pasurive të patundshme përdorin taktika të tilla si posta elektronike, telefonatat, etj.
Strategjitë e suksesshme të marketingut të pasurive të patundshme përdorin të dy taktikat e marketingut.
Strategjitë inbound për gjenerimin e klientëve
- Uebfaqe e markës personale
Agjentët e pasurive të patundshme nuk duhet të supozojnë se një profil në një faqe të vetme të siguruar nga një ndërmjetës krijon një prani të mjaftueshme ose efektive, në internet. Agjentët duhet të krijojnë dhe zhvillojnë një markë personale përmes faqeve të tyre të internetit. Një uebfaqe me markë personale ju jep platformën për krijimin e besueshmërisë, mbledhjen e materialeve udhëheqëse dhe sigurimin e klientëve.
- Landing Pages
Kur vizitorët mbërrijnë në faqen tuaj të internetit të pasurive të patundshme, paraqituni atyre një landing page të ndërtuar për të nxitur një veprim specifik, siç janë:
Rezervoni një takim
Përcaktoni vlerën e shtëpisë tuaj
Shkarkoni një udhëzues blerjeje
- SEO lokale
Është e rëndësishme të përdorësh praktikat më të mira lokale të SEO për të shfaqur faqen tënde të internetit kur njerëzit kërkojnë agjentë të pasurive të patundshme.
Optimizoni faqen tuaj të internetit dhe ‘Google My Business’ në mënyrë që ato të paraqiten kur njerëzit të kërkojnë fjalët kyçe përkatëse.
- Community pages
Blerësit që konsiderojnë lëvizjen në një zonë të re kërkojnë jo vetëm tregun në përgjithësi por edhe komunitetet specifike. Krijoni Community Pages për të pozicionuar faqen tuaj në internet si burim kryesor për zonën tuaj. Faqet e komunitetit mund të mbulojnë tema të tilla si klima, demografia, shkollat, shërbimet publike, bizneset lokale dhe më shumë.
- Pagesa për klikim (PPC)
Një përqindje e konsiderueshme e blerësve dhe shitësve të pasurive të paluajtshme fillojnë procesin në internet, shpesh përmes një motorri kërkimi. Sidoqoftë, është vështirë të fitosh një vend në krye të faqes të rezultateve të kërkimit por ju mund të përdorni programe kërkimi të paguara, përfshirë Google Ads dhe Microsoft Advertising për këtë.
- Ritargetimi
Ritargetimi paraqet reklama dixhitale për njerëzit që kanë vizituar më parë faqen tuaj në internet. Kur të ndërtoni strategjinë e ritargetimit bazohuni në kritere specifike duke përshtatur blerësit me ofertat.
- Reklamimi në rrjetet sociale
Shifrat tregojnë se Facebook dhe Instagram janë dy vendet kryesore ku mund të lidheni me klentët tuaj. Reklamat me pagesë në Facebook dhe Instagram shpesh janë me kosto efektive. Këto rrjete kanë një sasi të madhe të dhënash të vlefshme, të cilat ju mundësojnë t’i drejtoni reklamat tuaja në audienca specifike me interesa specifike.
- Reklama native
Reklamat native priren të shfaqen pranë ose pas përmbajtjes editoriale të faqeve të mëdha të lajmeve dhe përmbajnë fraza të tilla si: ‘të rekomanduara’, ‘të sponsorizuara’ ose ‘ju gjithashtu mund të pëlqeni’.
- Marketingu i mediave sociale
Në mediat tuaja sociale shfaqni vazhdimisht foto dhe video të listave tuaja, ofron informacione rreth tregut tuaj dhe angazhohuni rregullisht me ndjekësit tuaj.
- Marketingu i përmbajtjes
Kompanitë dhe agjentët e pasurive të patundshme që kanë sukses me marketingun e përmbajtjes përqendrohen në përgjigjen e pyetjeve dhe ndihmojnë perspektivat të zgjidhin problemet.
Në biznesin e pasurive të patundshme, marketerët e përmbajtjes përqendrohen në botimin e artikujve, postimet në blog, infografitë dhe videot.
- Chatbots dhe biseda të drejtpërdrejta
Vizitorët në faqen tuaj të internetit shpesh janë më të prirur për të biseduar në chat sesa në telefon. Biseda e drejtpërdrejtë është një opsion tërheqës dhe një chatbot i automatizuar mund të angazhojë vizitorët.
Ide Outbound për gjenerimin e klientëve
Le të shohim strategjitë më tradicionale të gjenerimit të pasurive të patundshme që janë më kuptimplota për profesionistët e suksesshëm:
- Printimi
Marketingu tradicional i shtypur ende luan një rol në suksesin tuaj. Strategjitë e bazuara në shtyp përfshijnë:
Kartat e biznesit
Broshura
Baner
Fletëpalosje pronash
- Rrjeti
Bashkohuni me organizata profesionale të pasurive të patundshme për t’u lidhur me agjentë të tjerë.
Merrni parasysh Rotary Club, Shoqatat e Profesionistëve të Rinj dhe grupe të tjera që nxisin rritjen profesionale.
Bashkohuni me dhomën lokale të tregëtisë.
Bashkoni forcat me pronarë të tjerë të biznesit për të ndihmuar njëri-tjetrin të fitojë në biznes.
Ndërtoni kontakte përmes miqve, familjes dhe marrëdhënieve të biznesit.
Rrjeti dhe ndërtimi i marrëdhënieve me agjentët e pasurive të patundshme jashtë zonës tuaj. Kur njerëzit duhet të zhvendosen në zonën tuaj, për shembull, ata mund t’i referojnë klientët e tyre tek ju.
Referuar nga Taboola
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]