Ju kuptoni bazat e marketingut të kontentit, keni një ide për disa nga qasjet që do të merrni dhe tani po pyesni veten nëse marketingu i kontentit është me të vërtetë strategjia e duhur për ju.
Për t’ju ndihmuar të arrini sukses, ne kemi mbledhur disa nga statistikat më thelbësore të marketingut të kontententit si efektiviteti, suksesi, rritja, ROI, B2B, B2C dhe më shumë. Le të thellohemi në secilën nga këto pika.
Statistikat e efektivitetit të marketingut të përmbajtjes
Nëse do të investoni përpjekje në marketingun e kontentit ka kuptim vetëm nëse e bëni atë sa më efektivisht të jetë e mundur. Por a janë marketerët e kontentit tashmë efektivë?
Ja çfarë tregojnë numrat:
70% e marketerëve po investojnë në mënyrë aktive në marketingun e përmbajtjes.
84% e tregtarëve që kanë përdorur infografikë i konsiderojnë ato efektive.
Vendosja e një strategjie të marketingut të kontentit nuk është shaka — 60% e marketerëve më efektivë kanë një strategji të dokumentuar të kontentit.
73% e organizatave të mëdha punësojnë dikë për të menaxhuar strategjinë e tyre të marketingut të kontentit.
Statistikat e suksesit të marketingut të kontentit
Sigurisht, do të dëshironi të jeni të sigurt se po arrini sukses nga marketingu juaj i kontentit. Për sa i përket matjes së suksesit dhe ROI, këtu tregohet impakti i marketingut të përmbajtjes:
89% e marketerëve të videos thonë se video në përgjithësi u jep atyre një kthim të mirë të investimit.
Për çdo 100 Euro të shpenzuara në marketing, gjenerohen deri në 3.000 Euro në ROI, kjo varjon edhe nga produkti apo shërbimi që shitet.
Trafiku në internet është një nga KPI-të më të zakonshëm që synohet të arrihet me marketingun e përmbajtjes.
Statistikat e rritjes të marketingut të kontentit
A lidhet marketingu i kontentit drejtpërdrejt me metodat e rritjes? Absolutisht po.
80% e tregtarëve të videos thonë se video ka ndihmuar direkt në rritjen e shitjeve.
92% e tregtarëve raportuan që kompania e tyre e shikon kontentin si një aktiv të biznesit të tyre.
Statistikat e gjenerimit të marketingut të kontentit
Marketingu i kontentit është një mënyrë e shkëlqyer për të rritur gjenerimin e të ardhurave në mënyra të ndryshme. Disa mënyra rreth ksaj janë:
Marketingu i kontentit kushton 62% më pak se outbound marketing dhe gjeneron 3x më shumë fitim.
Kur bëhet fjalë për postimet në blog, postimet që kanë volum informacioni gjenerojnë 9 herë më shumë rezultate sesa homologët e tyre në formë të shkurtër.
Statistikat e marketingut të kontentit video
Marketingu i përmbajtjes video nuk është aq i vështirë sa duket. Kur keni një plan të përgatitur, bëhet gjithashtu jashtëzakonisht i rëndësishëm dhe ja pse:
92% e tregtarëve që përdorin video thonë se është një pjesë e rëndësishme e strategjisë së tyre të marketingut.
85% e bizneseve përdorin video si një mjet marketingu, kjo tregon që konkurrentët tuaj ka të ngjarë ta përdorin atë.
Statistikat e marketingut të kontentit B2B
Mendoni se biznesi juaj B2B nuk ka nevojë për marketing të kontentit? Mendohu persëri. Thjesht hidhini një sy statistikave dhe do të shihni pse është absolutisht diçka që duhet ta bëni:
76% e blogerëve të marketingut B2B dhe 73% e rasteve të studimit publikojnë se:
Marketingu i kontentit është pjesë e 88% të strategjive të përgjithshme të marketingut B2B.
Statistikat e marketingut të kontentit B2C
Marketingu i kontentit është pjesë e shumë strategjive të bizneseve B2C dhe ka një arsye. Këtu keni një vështrim se si dhe pse marketingu i kontentit funksionon kaq mirë për B2C:
Marketerët më të suksesshëm B2C i kushtojnë kontentit 40% të buxhetit të tyre të marketingut.
¾ e marketerëve B2C raportojnë se kanë arritur jashtëzakonisht ose shumë sukses me anë të marketingut të kontentit.
Marketingu i përmbajtjes është një kanal i vlefshëm për të gjitha llojet e bizneseve.
Por mos harroni se marketingu i efektshëm i kontentit nuk ndodh brenda natës. Bëni hulumtimine për të përcaktuar si do të arrini sukses dhe si do të realizoni qëllimet tuaja në marketing. Hulumtoni edhe se si konkurentët tuaj e përdorin marketingun e përmbajtjes.
Adaptuar nga Taboola
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]