Si t’i shndërroni kritikat negative të klientëve në marketing pozitiv.

Marketingu është më shumë se thjeshtë të hedhësh online një reklamë apo krijimi i një reklame perfekte. Ai përbëhet nga shumë komponentë strategjik. Të qënurit prezent në botën e internetit përfshin shumë ulje e ngritje. Një klient i pakënaqur mund të jetë pikërisht një nga këto raste. Një pakënaqësi e vogël mund të jetë motiv për një stuhi mendimesh dhe mllefi negativ të cilin ai shkruan diku në koment apo “review” duke dhënë mendimin e tij për këdo që do ta lexojë. Nganjëherë, vetëm disa fjalë mund të shkatërrojnë reputacionin tuaj në internet por një klient i pa kënaqur nuk duhet tju prishë ditën. Në këtë situatë ekzistojnë disa etapa se si ti ktheni këto kritika në të mirë të marketingut tuaj.

Kërkoni ndjesë në rrjetet sociale

Ju nuk doni të debatoni por jani aq shumë të irrituar nga komenti i klientit tuaj. Të kërkosh falje nuk është gjithmonë e këndshme, por të tregosh pendesë përmes rrjeteve sociale është mëse e nevojshme. Nuk duhet të tregoni mbrojtje por të pranoni fajin me mirësjellje. Aftësia se si ju do ti përgjigjeni atij komenti do të ndikojë në besimin e të gjithë atyre që do ta lexojnë. Jini të kujdesshëm. Më poshtë po rëndisim disa arsye përse ju duhet të jeni të përulur dhe të gëlltisni krenarinë tuaj dhe ti përgjigjeni në mënyrën e duhur një komenti negativ.

  • Minimizimi i dëmtimit.

Nëse i lini komentet negative pa përgjigje, kjo do ti shtyjë ndjekësit tuaj të supozojnë se ju nuk ju intereson çfarë mendojnë klientët dhe jeni të pa përgjegjshëm. Kështu që sigurisht, ju duhet të keni kujdes të ktheni përgjigje çdo komenti. Studimet tregojnë se 4 në 5 konsumatorë do të bëjnë një blerje pasi tu hedhin një sy opinioneve të klienteve në faqen tuaj. Ndaj, është e rëndësishme të përcillni mesazhin e duhur duke marrë seriozisht çdo koment.

  • Përdorini komentet në avantazhin tuaj.

Sigurisht, kritikat negative mund të mbajnë një peshë të madhe. Por, ajo që mund të ketë një peshë akoma dhe më të madh është një përgjigje siç duhet. Në fakt, konsumatorët kanë më shumë të ngjarë të zgjedhin një shërbim që ka pasur vlerësime negative sesa të zgjedhin një me rishikime të përsosura. Duke iu përgjigjur rishikimeve negative tregon se, jo vetëm që po i kushtoni vëmendje, por ju kujdeseni mjaftueshëm për të ndryshuar. Ky akt i vogël tregon perspektivat që ju jeni një shitës që interesohet vërtet në lumturinë e klientëve të tij.

  • Kërkimi i ndjesës në rrjetet sociale është një akt delikat

Leksioni 1: Mos i fshihni ato

Kërkimi i ndjesës në rretet sociale mund të bëhen shumë më të thjeshta dhe më efektive kur përdorni teknikat e duhura. Nëse ju duhet t’i përdorni ato vetëm një herë në jetën tuaj ose në disa dhjetëra raste, marrja e një mësimi të shpejtë do t’ju shërbejë.

Mund të duket kundërproduktive të qëndroni ulur dhe të lejoni njerëzit të ju komentojnë keq, por mbani në mend se njerëzit presin edhe vlerësime negative. Një biznes që ka vetëm vlerësime pozitive duket i dyshimtë. Nëse po i fsheh komentet atëherë vërtet ka diçka që nuk shkon.

Leksion 2: Kërkoni ndjesë në mënyrë publike

Nëse kërkoni ndjesë, sigurohuni që ta lexojnë sa më shumë shikues të jetë e mundur. Duke iu përgjigjur privatisht shkatërron aftësinë për të përdorur komentin negativ si PR pozitiv. Nëse jeni duke kërkuar falje në Twitter, vendosni emrin e klientit pas fjalisë tuaj të parë, (d.m.th. Faleminderit për reagimet tuaja, @emërklienti. Ne….) Në mënyrë që shumica e njerëzve ta shohin përgjigjen tuaj . Në Facebook, sigurohuni që ta etiketoni përdoruesin për të rritur shikueshmërinë.

Leksion 3: Thoni gjërat e duhura

Çfarë duhet të thoni dhe si? Këtu janë disa këshilla:

  1. Jini pozitiv.

Nëse në të gjithë komentin ka vetëm një vlerësim pozitiv atëherë theksojeni këtë pikë. Mos nxirrni justifikime por thoni që ju vjen keq dhe kjo është një gjë që nuk ka ndodhur më parë.

2. Mos u grindni me ta

Edhe nëse ankesa e tyre është qesharake, edhe nëse eshhte keqkuptim i plotë, edhe nëse është gënjeshtër e hapur për tju dëmtuar imazhin tuaj, mos dabatoni. Mundoni të mblidhi sa më shumë fakte që hedhin poshtë pretandimet e tyre të pa bazuara. Por në fund, mbylleni gjithmonë mendimin tuaj pozitivisht.

3. Nëse gjëndja është e ndërlikuar, sqarohuni privatisht.

Disa herë ju nuk mund ti shkruani klientit tuaj çdo gjë që doni të sqaroni me ta në koment. Nëse mendoni se ka ndodhur një keqkuptim atëherë kontaktojeni atë privatisht. Pasi të sqaroheni, shkruani sërsht në publik. Kërkoni sërisht ndjesë dhe falenderojini ata që u sqaruat dhe çdo gjë është në rregull. Ndjekësit tjerë duhet të dinë që çdo gjë u sqarua në formën më të mirë.

Mos harroni: Nëse gjithçka tjetër dështon, thjesht tregohuni të sinqertë.

Përfundim:

Nëse duhet ta finalizojmë shkrimin me një këshillë pozitive atëherë ajo është padyshim, mos u ndikoni nga ankesat e klintëve. Njerëzit shpesh përdorin internetin për tu konfrontuar me dikë të cilin nuk munden ta konfrontojnë personalisht. Kushtoni vëmendje reputacionit tuaj. Shikoni çfarë thonë për ju, sqaroni keqkuptimet dhe përmirësohuni.