Nuk ka tituj të përsosur por krijuesit dhe reklamuesit e suksesshëm të përmbajtjes përcaktojnë se si ata mund të përsosin titujt e tyre të reklamave native për t’i bërë ata më të fuqishëm.
Por çfarë do të thotë më ”i fuqishëm’’ në të vërtetë? Pyetje e vështirë. Përgjigja mund të lidhet me një larmi rezultatesh. Në reklamimin dixhital, para së gjithash, lidhet me CTR.
Qëllimi numër një është të marrësh shumë klikime ndërkohë që qëllim thelbësor bëhet rritja e treguesve të performancës në lidhje me konvertimin.
Titujt që e bëjnë lexuesin kurioz dhe e futin në mendime
Qëllimi i këtij artikulli është t’iu japim disa ide të cilat shpesh funksionojnë dhe ia vlen t’i provoni.
Bëj një pyetje
Kjo është një nga metodat e testuara në kohë për të angazhuar një lexues.
Shembull: Cili është rezultati juaj i inteligjencës? Përgjigjuni 20 pyetjeve për ta zbuluar!
Krijoni kuriozitet
Shembulli më lart është pyetje, shembulli tani nuk është, megjithëse të dy ngjallin kuriozitet.
Në letrën e famshme ‘’Psikologjia e kuriozitetit’’ studiuesi George Loewenstein shpjegon se boshllëqet e kuriozitetit prodhojnë një ndjenjë privimi. Kjo i motivon lexuesit ta zgjidhin këtë.
Shembull: Nëse jeni mbi 40 vjeç dhe zotëroni një kompjuter, kjo lojë është e domosdoshme!
Premtoni zgjidhje për një problem
Përsëri bëhet fjalë për të luajtur kartën e hendekut të kuriozitetit.
Shembull: Nëse vazhdimisht keni dhimbje koke (bëni këtë çdo ditë)
Ofroni këshilla dhe truke
Shikoni titujt kryesorë në kopertinat e revistave të njohura. Dominojnë këshillat dhe truket.
Shembull: Triku gjenial që duhet të dijë çdo blerës.
Ofroni lista
Listat tërheqin lexuesit sepse ata e kuptojnë menjëherë se çfarë do të marrin kur klikojnë.
Shembuj: 10 veturat elektrike me rrezet më të gjata të vitit 2020
Nxirrni në pah çfarë nuk kryhet në një mënyrë korrekte
Gabime, keqkuptime dhe mite. Kush dëshiron të gabojë? Këto qasje të titullit u sugjerojnë lexuesve se përmbajtja ose produkti juaj do t’i ndihmojë ata të ndalojnë duke bërë gjëra të gabuara. Sende magnetike.
Shembuj: Gabimet e modës që gjithkush bën që ju bëjnë të dukeni më të moshuar
Filloni me ‘’Si të’’
Kur keni një përfitim të konsiderueshëm për të ofruar, ju mund të filloni titullin thjesht duke shkruar “Si të” dhe pastaj të plotësoni vendin bosh që vijon.
Shembull: Si të shpëtojmë nga pikat e zeza
Një derivat efektiv i qasjes “si të bëhet” është të shmangësh fjalët “si të bësh”.
Shembull: Çlirohuni nga pikat e zeza
Një qasje tjetër e lidhur është: Ja si të shpëtoni nga pikat e zeza
Përdorni numrat
Numrat i japin titullit tuaj besueshmëri të shtuar.
Këtu luhet me besueshmërinë:
Mijëra kanë zgjdhur këto çizme të reja kauboj (Ja pse)
Këtu kemi një specifikim, në këtë rast një çmim:
Ky shkop golfi 199 dollarësh po ndryshon lojën
Një numër i përfshirë në titull është më ngacmues:
Luaj këtë për 1 minutë dhe shiko pse të gjithë e adhurojnë
Ofro arsye
Shembuj: 9 arsyet që kjo furçë dhëmbësh elektrike ia vlen
Shtroni një parantezë
Shikoni sa shpesh reklamuesit vendas shtojnë paranteza, shpesh në kllapa, në titujt e tyre. Nuk e di pse funksionon, por funksionon.
Sfidoni lexuesin të bëjë diçka
Krijoni kontent interaktiv.
Shembull: Pothuajse askush nuk mund t’ia dalë me këtë quiz për makinat klasike
Thjeshtësia
Një titull që premton të japë më shumë thjeshtësi në zgjidhjen e një problemi është efektiv.
Shembuj: Kjo metodë e thjeshtë lufton natyrshëm neuropatinë – Provojeni sot
Sillni ‘më të mirat’
Kjo qasje është një derivat i paraqitjes së listave edhe pse përdorimi i një numri është opsional.
Shembuj: Shfaqjet më të mira HBO të të gjitha kohërave
Flisni në gjuhën e parave
Njerëzit duan të kursejnë kohë dhe natyrisht para.
Shembuj: Sa duhet të kushtojë një unazë fejese 2-karatëshe?
Tregoni histori
Është e vështirë të tregosh një histori në një titull, por nëse ke një histori të mirë është e lehtë ta përshtatësh atë në titullin tënd.
Shembull: Provova një dietë Keto. Ja çfarë rezultatesh arrita.
Referuar nga Taboola.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]