Çfarë bën një Content Writer?
Content Writer është një profesion relativisht i ri. Ai përfshin planifikimin, shkrimin dhe redaktimin e kontentit për marketingun dixhital. Shpesh njerëzit mendojnë se një Content Writer merret me shkrimin e artikujve, por në fakt veç tyre ai duhet të përgatitë formate të ndryshme kontenti si: newsletter, skenarin e videove, postime në rrjetet sociale, shkrime për landing pages, etj.
Si të nisni karrierën si një Content Writer?
Mënyra më e thjeshtë është të aplikoni në një kompani që ofron këtë shërbim për klientët e saj ose të punoni freelance nga shtëpia. Nëse synoni të punoni dhe të zhvilloni karrierën tuaj në fushën e marketingut të nisni nga këtu do të ishte ideale.
Çfarë aftësish duhet të zotëroni apo zhvilloni?
- Kreativitet
- Fleksibilitet, tu përshtateni trendeve sociale
- Të kuptoni çfarë pëlqen audienca
- Të përdorni stile të ndryshme shkrimi
- Aftësi analitike dhe kërkimore
- Aftësi në përdorimin e WordPress dhe SEO (Search Engine Optimization)
- Aftësi shumë të mira gjuhësore
Krijoni një praktikë pune
Zgjidhni një tematikë të caktuar për të cilën dëshironi të flisni. Përcaktoni qëllimet se çfarë do të shkruani dhe çfarë mesazhi dëshironi të përcillni tek lexuesi, më pas filloni të hulumtoni. Mbani shënime të cilat mund t’iu ndihmojnë të krijoni një skicë të qartë në mendjen tuaj rreth mënyrës së strukturimit të tekstit.
Krijoni një stil tuajin unik. Ka shumë shkrimtarë që dallohen për mënyrën e tyre të veçantë të shkrimit, ju mund të frymëzoheni prej tyre por mos i kopjoni.
Tregohuni të kujdesshëm që të ruani fokusin dhe të mos dilni jashtë temës të cilës po trajtoni. Sigurisht, ju mund të përfshini informacion me temat e lidhura por sigurohuni që kjo të mos sjellë shpërqëndrim tek lexuesi.
Mbani në mendje audiencën ndërkohë që shkruani. Përdorni fjalë të thjeshta të cilat e bëjnë tekstin të kuptueshëm edhe për një fëmijë. Nëse po shkruani për një audiencë të mirëinformuar rreth temës mund të përdorni fjalor teknik.
Pasi të keni shkruar tekstin rikthehuni disa herë. Editoni dhe ndryshoni pjesët që mendoni se kanë nevojë të përmirësohen dhe gjeni një titull të goditur.
Lexoni shkrimin tuaj nga këndvështrimi i një lexuesi. Pse ai duhet ta lexojë këtë artikull? Çfarë e bën këtë artikull të veçantë dhe tërheqës?
Ndiqni kurse online për të përmirësur shkrimin tuaj
Aftësitë zhvillohen dhe ka gjithmonë vend për përmirësim. Për këtë duhet praktikë dhe mësimi i teknikave të veçanta. Në kurset online ju mund të merrni bazat të cilat do iu ndihmojnë të kuptoni artin e shkrimit të përmbajtjes.
Për të qenë një Contet Writer i suksesshëm ju duhet të dini jo vetëm si të shkruani një artikull tërheqës por edhe parimet e marketingut, skedulimin e kohës në mënyrën e duhur për ta shfrytëzuar atë si duhet dhe SEO për të parë trafikun në faqen tuaj.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]