Si të marketoni universitetin tuaj në mënyrën e duhur

Përveçse një institucion arsimor universitet në vetvete janë një biznes i mirfilltë dhe si të tillë duhet të ngrejnë stuktuara të veçanta dhe të ndjekin strategji të caktuara marketingu për të arritur qëllimet e tyre. Marketingu dixhital është forma më e fuqishme e marketingut që çdo organizatë përdor sot, për këtë po listojmë disa pika si ta bëni atë më efektiv.

Përdorni rrjetet sociale

Ju duhet të keni llogari zyrtare të universitetit tuaj në Facebook, Insagram apo LinedIn si rrjetet sociale më të përdorura nga të rinjtë të cilat do iu ndihmojnë për t’i çuar ata në web faqen tuaj.

Azhornoni vazhdimisht web faqen tuaj

Duhet të kujdeseni që faqja juaj të mos ketë informacion të vjetëruar. Gjithashtu pasja e një blogu do të rriste me 434% shanset që të renditeni në një motorr kërkimi dhe do të rriste trafikun në webfaqe. Kontenti gjithashtu lejon studentët potencialë të angazhohen dhe njihen më shpejt me ju.

Investoni në SEO (Search Engine Optimization)

SEO punon për ta bërë biznesin tuaj të optimizuar për motorrët e kërkimit. Kjo ka të bëjë me renditjen e faqes tuaj në faqet e kërkimit. SEO është një strategji në të cilën duhet të investoni vazhdimisht.

Automatizimi i marketingut

Investimi në automatizimin e marketingut do të rriste deri në 77% konvertimet dhe do të rriste 14.55% produktivitetin. Kjo ju ndihmon të arrini audiencat e synuara në kanale të shumta duke ju bërë më efikasë dhe duke ju kursyer kohë.

Reklamoni në mediat sociale

Investoni kohën dhe burimet tuaja në një fushatë ndërgjegjësimi të markës duke ndjekur ata që kanë vizituar faqet tuaja në mediat sociale. Duke qënë se ata kanë njohuri për ju me shumë gjasa mund të reagojnë pozitivisht ndaj reklamave. Ju mund të përdorni Hootsuite për të konsoliduar llogaritë tuaja duke bërë postimet tuaja nga një burim i vetëm.

Përdorni reklamat video

Videot marrin me shumë angazhim se përmbajtja e shkruar apo imazhet. Kjo për arsyen se video ka më shumë fuqi për të shkaktuar kujtimin e markës, gjithashtu e përcjellin më qartë informacionin tek audienca. Kështu ju duhet të përdorni videot si dëshmi për të nxjerrë në pah vlerat tuaja dhe për ta bërë më të qartë atë çka ofroni.

Në një përiudhë si kjo, detajet e video që tregojnë ambientet e sterilizuara, studentët që respektojnë distancimin social dhe mbajnë maskë, sallat e pajisura me dizinfektantë ju ofrojnë siguri studentëve. Gjithashtu duhet të jeni të kujdesshëm të përcillni qartë vizionin tuaj, të jepni mesazhin se mbani përgjegjësi sociale dhe se ofroni më shumë për të ardhmen e studentëve.

Përpjekjet marketing do të ndihmojnë në rritjen e vetëdijes të markës dhe numrin e aplikuesve. Nëse ju mungon ekspertiza, një kompani marketingu si Boost mund t’iu vinte në ndihmë. Ekspertët e industrisë mund të drejtojnë në mënyrë efektive fushatat tuaja ndërkohë që ju fokusoheni për të zhvilluar më tej biznesin tuaj.

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!