
Përveçse një institucion arsimor universitet në vetvete janë një biznes i mirfilltë dhe si të tillë duhet të ngrejnë stuktuara të veçanta dhe të ndjekin strategji të caktuara marketingu për të arritur qëllimet e tyre. Marketingu dixhital është forma më e fuqishme e marketingut që çdo organizatë përdor sot, për këtë po listojmë disa pika si ta bëni atë më efektiv.
Përdorni rrjetet sociale
Ju duhet të keni llogari zyrtare të universitetit tuaj në Facebook, Insagram apo LinedIn si rrjetet sociale më të përdorura nga të rinjtë të cilat do iu ndihmojnë për t’i çuar ata në web faqen tuaj.
Azhornoni vazhdimisht web faqen tuaj
Duhet të kujdeseni që faqja juaj të mos ketë informacion të vjetëruar. Gjithashtu pasja e një blogu do të rriste me 434% shanset që të renditeni në një motorr kërkimi dhe do të rriste trafikun në webfaqe. Kontenti gjithashtu lejon studentët potencialë të angazhohen dhe njihen më shpejt me ju.
Investoni në SEO (Search Engine Optimization)
SEO punon për ta bërë biznesin tuaj të optimizuar për motorrët e kërkimit. Kjo ka të bëjë me renditjen e faqes tuaj në faqet e kërkimit. SEO është një strategji në të cilën duhet të investoni vazhdimisht.
Automatizimi i marketingut
Investimi në automatizimin e marketingut do të rriste deri në 77% konvertimet dhe do të rriste 14.55% produktivitetin. Kjo ju ndihmon të arrini audiencat e synuara në kanale të shumta duke ju bërë më efikasë dhe duke ju kursyer kohë.
Reklamoni në mediat sociale
Investoni kohën dhe burimet tuaja në një fushatë ndërgjegjësimi të markës duke ndjekur ata që kanë vizituar faqet tuaja në mediat sociale. Duke qënë se ata kanë njohuri për ju me shumë gjasa mund të reagojnë pozitivisht ndaj reklamave. Ju mund të përdorni Hootsuite për të konsoliduar llogaritë tuaja duke bërë postimet tuaja nga një burim i vetëm.
Përdorni reklamat video
Videot marrin me shumë angazhim se përmbajtja e shkruar apo imazhet. Kjo për arsyen se video ka më shumë fuqi për të shkaktuar kujtimin e markës, gjithashtu e përcjellin më qartë informacionin tek audienca. Kështu ju duhet të përdorni videot si dëshmi për të nxjerrë në pah vlerat tuaja dhe për ta bërë më të qartë atë çka ofroni.
Në një përiudhë si kjo, detajet e video që tregojnë ambientet e sterilizuara, studentët që respektojnë distancimin social dhe mbajnë maskë, sallat e pajisura me dizinfektantë ju ofrojnë siguri studentëve. Gjithashtu duhet të jeni të kujdesshëm të përcillni qartë vizionin tuaj, të jepni mesazhin se mbani përgjegjësi sociale dhe se ofroni më shumë për të ardhmen e studentëve.
Përpjekjet marketing do të ndihmojnë në rritjen e vetëdijes të markës dhe numrin e aplikuesve. Nëse ju mungon ekspertiza, një kompani marketingu si Boost mund t’iu vinte në ndihmë. Ekspertët e industrisë mund të drejtojnë në mënyrë efektive fushatat tuaja ndërkohë që ju fokusoheni për të zhvilluar më tej biznesin tuaj.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Ekziston një arsye kryesore pse videot native kane fituar epërsi ndaj videos së rregullt dhe ja: Videot native nuk janë ndërhyrëse, kështu që nuk e bezdisin audiencën siç bëjnë reklamat e tjera. Reklamat video native synojnë të përputhen me pamjen, ndjesinë dhe website-s në të cilën ato shfaqen. Në 2021, reklamat me video do të […]
Bukuria e vërtetë e marketingut të kontentit qëndron në sa mënyra të ndryshme mund të bëhet, por për ironi të fatit kjo është gjithashtu një nga aspektet më sfiduese të tij. Mënyrat më të mira për të bërë marketing të kontentit fillojnë të gjitha me të kuptuarit e asaj çfarë është marketingu i përmbajtjes dhe […]
Pavarësisht sa të bukura janë landing pages, është shkrimi që bën ndryshimin se me sa efektshmëri një landing page konverton vizitorët. Nga titulli tek thirrja për veprim (CTA), çdo aspekt i shkrimit është thelbësor për t’ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj për të marrë përfitime dhe shitje. Në këtë udhëzues ju do të shikoni si […]
Gjenerimi i klientëve është procesi i tërheqjes dhe konvertimit të të interesuarve për të përdorur shërbimet tuaja për të marrë me qira, për të blerë ose shitur një shtëpi ose pronë. Me shtrirjen gjithnjë e më të zgjeruar të mediave dixhitale, agjentët duhet të mendojnë për gjenerimin e klientëve me anë të inbound dhe outbound […]
Kur bëhet siç duhet, një fushatë e marketingut të përmbajtjes mund t’iu hapë shumë dyer për të arritur qëllimet tuaja të përgjithshme të marketingut dhe KPI. Ju mund të rritni awarness, madje edhe të bëni shitje, por para se të filloni fushatën dhe të arrini sukses duhet të ndërtoni strategji të caktuara. Bashkimi i të […]