Si të krijoni një fushatë të marketingut të përmbajtjes

Kur bëhet siç duhet, një fushatë e marketingut të përmbajtjes mund t’iu hapë shumë dyer për të arritur qëllimet tuaja të përgjithshme të marketingut dhe KPI. Ju mund të rritni awarness, madje edhe të bëni shitje, por para se të filloni fushatën dhe të arrini sukses duhet të ndërtoni strategji të caktuara.

Bashkimi i të gjithave së bashku mund të jetë një proces krijues me të vërtetë i shkëlqyer dhe ju jep shans për të menduar për përcaktimin e audiencës tuaj, atë që ata mund të dëshirojnë të shohin nga ju dhe se si ju mund ta bëni atë përmbajtje të funksionojë.

Çfarë është fushata e marketingut të përmbajtjes?

Një fushatë e marketingut të përmbajtjes është procesi i krijimit dhe shpërndarjes së përmbajtjes drejtuar një treguesi specifik kryesor të performancës (KPI) në një fazë specifike të kanalit të marketingut.

Përfitimet e një fushate të marketingut të përmbajtjes për një biznes qëndrojnë në të njëjtat përfitime të marketingut të përmbajtjes si një e tërë. Fillimi i krijimit të një fushate të marketingut të përmbajtjes mund të çojë në:

Një bazë të fortë, besnike të klientëve për biznesin tuaj

Pozicionimi i markës tuaj si e besueshme

Një bazë e personave të angazhuar të cilëve është e lehtë për t’u shitur

Dhe shumë më tepër

Si mund të krijoni një fushatë të marketingut të përmbajtjes?

Ju e kuptoni se si biznesi juaj mund të përfitojë nga marketingu i përmbajtjes dhe tani doni të dini se si të krijoni një fushatë efektive të marketingut të përmbajtjes. Le ta ndajmë në hapa.

Vendosni KPI të qarta

Ky hap është tepër i rëndësishëm sepse është themeli për fushatën tuaj. Cili është qëllimi kryesor? Dytësor? Cilat do të jenë qëllimet e përgjithshme të biznesit për tremujorin ose vitin?

Krijimi i qartë i KPI të marketingut të përmbajtjes do të jetë thelbësor kur të vijë koha për të matur suksesin dhe do të sigurojë që të gjitha përpjekjet të qëndrojnë të përqëndruara dhe në drejtimin që ju (dhe biznesi juaj) doni të vazhdoni.

Ky ilustrim nga Portent vizualizon se si mund të mendoni për KPI të marketingut të përmbajtjes përpara se të filloni fushatën tuaj.

Përcaktoni audiencën tuaj dhe nevojat e tyre

Në zemër të praktikave më të mira të marketingut të përmbajtjes është akti i krijimit të përmbajtjes posaçërisht për t’iu përgjigjur nevojave të audiencës suaj ose pikave të dobta të tyre.

Krijoni një audiencë për të kuptuar më mirë me kë po flisni ose për të krijuar një listë të pikave të dobta që dëgjoni nga klientët. Ndoshta ju keni krijuar një platformë për gjurmimin e ambasadorëve dhe keni dëgjuar që shpesh klientët luftojnë me mënyrën e identifikimit të ambasadorëve të mundshëm. Si rezultat, mund të krijoni një infografi për të kualifikuar një klient, për t’u bërë një ambasador i markës ose kanalet kryesore ku ambasadorët e markës mund të jenë tashmë aktivë.

Ky ushtrim është një mënyrë e shkëlqyer për ta vendosur veten në vendin e audiencës tuaj dhe për të siguruar që ajo që po krijoni nuk ju shërben vetëm juve, por ju shërben edhe klientëve të mundshëm që mund të jenë duke përjetuar të njëjtat eksperienca.

Krijo hapësirën tënde

Kur krijoni një fushatë të marketingut të përmbajtjes, do të duhet të hidhni një vështrim se çfarë ka në industrinë tuaj dhe të shihni se si mund ta veçoni veten dhe përmbajtjen tuaj.

Nuk po shihni shumë podcast në lidhje me atë që bëni? Ndoshta kjo është niçja për ju.

Çështja është, ju do të bëni shumë përpjekje për të filluar fushatën tuaj të marketingut të përmbajtjes. Sigurohuni që jeni duke bërë diçka që do të ketë ndikim dhe do të merrni vëmendje nga konsumatorët.

Krijoni përmbajtje

Shumë herë, marketingu i përmbajtjes nënvlerësohet brenda një organizate.

burimi: Brandpoint

Siç duket , shumica e bizneseve B2B nuk i kushtojnë pjesën më të madhe të buxhetit të tyre marketingut të përmbajtjes.

Mos më keqkupto, nuk ke pse t’i kushtosh pjesën më të madhe të buxhetit të marketingut fushatës tënde për të qenë i suksesshëm, por duhet të pranosh që krijimi i përmbajtjes kërkon burime.

Mënyra më e shpejtë për të shmangur marketingun e suksesshëm të përmbajtjes është ta bësh atë me gjysmë zemre. Mos mendoni gabimisht se çdokush brenda organizatës suaj mund të krijojë një fushatë të suksesshme të mediave sociale ose që kushdo që ka kohë për ta bërë këtë mund të shkruajë një email tërheqës.

Kur jeni duke krijuar përmbajtje, sigurohuni që ajo është krijuar nga ata që janë të kualifikuar për ta bërë atë dhe dedikojini burimet e duhura fushatës tuaj të marketingut të përmbajtjes.

Vlerëso, Vlerëso, Vlerëso

Një pjesë thelbësore e procesit të fushatës që nuk mund të injorohet është matja e suksesit.

Kjo është kritike për disa arsye. E para është që ju do të dëshironi të merrni një kuptim të Roi të fushatës suaj, të kontrolloni gjërat që keni bërë dhe të nxirrni mësime.

Si të matni suksesin e fushatës tuaj

Nëse dëshironi të gjitha ato përfitimet e lartpërmendura të matjes, atëherë si ta bëni këtë?

Marrja e një vështrimi të qartë mbi ROI të marketingut tuaj të përmbajtjes varet nga nevojat tuaja specifike.

Ju mund ta bëni këtë nëpërmjet: matjes të shitjeve, trafikut të faqes, angazhimit në faqe dhe media sociale, kredibilitetit të markës, etj.

Referuar nga Taboola