Si ndryshoi reklamimi në kohë pandemie. (analizë e përgjithshme)

Me përhapjen e pandemisë, ekonomia globale po njeh rënie çdo ditë e më shumë, duke çuar miliona biznese në një krizë të thellë. Ekzistojnë ndryshime të thella në tendencat e blerjes së produkteve duke ndryshuar rolin e reklamuesve të mëdhenj në mbarë botëm.

Reklamimi në kohë pandemie

Amazon ka raportuar një ndryshim drastik në blerjen e produkteve. Tendencat aktuale të kërkimit tregojnë se artikujt më të kërkuar janë padyshim sendet shtëpiake dhe furnizimet mjekësore. Për të ilustruar situatën, Google ka publikuar një grafik ku kërkesa për letër higjienike ka zvogëluar kërkesën për produktet gjithnjë e më të njohura në Amazon si dyshekët e jogës apo Air Pods.

Search Engine Journal shkroi se Amazon tashmë ka filluar të anulojë Google Ads dhe ka punësuar rreth 100,000 punonjës të rinj për të përmbushur kërkesat e reja për shpërndarjen e produkteve. Sipas Search Engine Journal, “tendencat e blerjes” e krijuar nga kufizimet e situatës aktuale kanë ndikuar si në të ardhurat e shitjeve nga bashkëpunëtorët (filialet) po ashtu edhe nga reklamat për botuesit, si Google Ads.

Shërbimet e postave dhe dërgesave janë padyshim sektori i cili do të përfitojë masivisht nga kjo situate. Ndërsa gjithnjë e më shumë njerëz ndjekin lëvizjen #stayathome, Netflix, Hulu, Prime Video dhe Tani TV tashmë po lulëzojnë. Një nga platformat më të njohura të lojrave PC Steam, vendosi një rekord në numrin e përdoruesve në internet duke goditur 20.3 milion në 15 Mars. Ndërsa industritë e lojërave dhe transmetimit mund të përballojnë me lehtësi dhe madje edhe të përfitojnë nga situata aktuale, ka sektorë si turizmi dhe udhëtimi që janë me të vërtetë në vështirësi. Ndërsa gjithnjë e më shumë njerëz anullojnë prenotimet e pushimeve, markat e udhëtimit po zvogëlojnë shpenzimet e reklamave në Facebook dhe Google.

Ajo që është e qartë është se përmbajtjet e lidhura me COVID-19 do të jenë një nxitës shumë i rëndësishëm i aktivitetit të konsumatorit, për një periudhë potenciale të konsiderueshme kohe. Bizneset duhet të bëjnë një vështrim shumë të detajuar për të mbështetur ato botime që prodhojnë informacion të ligjshëm duke analizuar nëse konsumatorët do ta zgjidhte vërtet markën nga ajo përmbajtje.

Mijëra reklamues ndërruan strategjitë e tyre të shitjeve drejt promovimit të maskave dhe furnizimeve mjekësore. Shumë njerëz filluan të përdorin fjalë kyçe që lidhen me COVID në reklamat e tyre për të rritur angazhimin e konsumatorit. Në të njëjtën kohë, bizneset janë të ndaluar të përhapin informacion të rremë se disa produkte mund të kurojnë sëmundjen.

Tani, me siguri po e pyesni veten: cilat nyje të marketingut po preken më së shumti nga COVID-19? Le të hedhim një vështrim mbi industritë më të prekura.

1. e Sports

Nuk janë vetëm ndeshjet e UEFA-s, por edhe turnet e eSports që janë anuluar për shkak të përhapjes së Coronavirus. Mjerisht, fushatat e basteve sportive janë një nga vertikalët më të prekur në të gjithë hapësirën dixhitale.

2. Turizmi dhe udhëtimi

Është parashikuar që Google dhe Facebook mund të shohin një rënie prej 15% të turizmit dhe të ardhurave nga udhëtimi (siç raportohet nga Search Engine Land). Gjithashtu, mund të shohim një rënie edhe më të madhe të shpenzimeve të reklamave në Sh.B.A dhe BE në sektorin e udhëtimit.

3. Automotike

Coronavirus godet shumë industrinë e automjeteve dhe tërë blerjen programatike të hapësirës së reklamave për fushatat që lidhen me automobilat. Është shumë herët për të gjykuar ndikimin aktual të pandemisë në industrinë e makinave, por ne me siguri mund të shohim një rënie të konsiderueshme në shpenzimet e reklamave brenda kësaj kategorie.

Përgatitja e planeve tuaja të marketingut

Ne në fakt kemi disa këshilla të mira për ju. Para së gjithash, mos kini frikë të shfrytëzoni mundësitë që janë shfaqur. Qëndroni aktivë, por jini të zgjuar dhe shpenzoni paratë tuaja me mençuri. Boost Discovery mund të jetë një vend i mirë për të filluar udhëtimin tuaj me reklamat native pasi mund të reklamoni në rrjete të shumta nga një platformë e vetme.

Qëndroni të sigurt! 🙂