Me përhapjen e pandemisë, ekonomia globale po njeh rënie çdo ditë e më shumë, duke çuar miliona biznese në një krizë të thellë. Ekzistojnë ndryshime të thella në tendencat e blerjes së produkteve duke ndryshuar rolin e reklamuesve të mëdhenj në mbarë botëm.
Reklamimi në kohë pandemie
Amazon ka raportuar një ndryshim drastik në blerjen e produkteve. Tendencat aktuale të kërkimit tregojnë se artikujt më të kërkuar janë padyshim sendet shtëpiake dhe furnizimet mjekësore. Për të ilustruar situatën, Google ka publikuar një grafik ku kërkesa për letër higjienike ka zvogëluar kërkesën për produktet gjithnjë e më të njohura në Amazon si dyshekët e jogës apo Air Pods.
Search Engine Journal shkroi se Amazon tashmë ka filluar të anulojë Google Ads dhe ka punësuar rreth 100,000 punonjës të rinj për të përmbushur kërkesat e reja për shpërndarjen e produkteve. Sipas Search Engine Journal, “tendencat e blerjes” e krijuar nga kufizimet e situatës aktuale kanë ndikuar si në të ardhurat e shitjeve nga bashkëpunëtorët (filialet) po ashtu edhe nga reklamat për botuesit, si Google Ads.
Shërbimet e postave dhe dërgesave janë padyshim sektori i cili do të përfitojë masivisht nga kjo situate. Ndërsa gjithnjë e më shumë njerëz ndjekin lëvizjen #stayathome, Netflix, Hulu, Prime Video dhe Tani TV tashmë po lulëzojnë. Një nga platformat më të njohura të lojrave PC Steam, vendosi një rekord në numrin e përdoruesve në internet duke goditur 20.3 milion në 15 Mars. Ndërsa industritë e lojërave dhe transmetimit mund të përballojnë me lehtësi dhe madje edhe të përfitojnë nga situata aktuale, ka sektorë si turizmi dhe udhëtimi që janë me të vërtetë në vështirësi. Ndërsa gjithnjë e më shumë njerëz anullojnë prenotimet e pushimeve, markat e udhëtimit po zvogëlojnë shpenzimet e reklamave në Facebook dhe Google.
Ajo që është e qartë është se përmbajtjet e lidhura me COVID-19 do të jenë një nxitës shumë i rëndësishëm i aktivitetit të konsumatorit, për një periudhë potenciale të konsiderueshme kohe. Bizneset duhet të bëjnë një vështrim shumë të detajuar për të mbështetur ato botime që prodhojnë informacion të ligjshëm duke analizuar nëse konsumatorët do ta zgjidhte vërtet markën nga ajo përmbajtje.
Mijëra reklamues ndërruan strategjitë e tyre të shitjeve drejt promovimit të maskave dhe furnizimeve mjekësore. Shumë njerëz filluan të përdorin fjalë kyçe që lidhen me COVID në reklamat e tyre për të rritur angazhimin e konsumatorit. Në të njëjtën kohë, bizneset janë të ndaluar të përhapin informacion të rremë se disa produkte mund të kurojnë sëmundjen.
Tani, me siguri po e pyesni veten: cilat nyje të marketingut po preken më së shumti nga COVID-19? Le të hedhim një vështrim mbi industritë më të prekura.
1. e Sports
Nuk janë vetëm ndeshjet e UEFA-s, por edhe turnet e eSports që janë anuluar për shkak të përhapjes së Coronavirus. Mjerisht, fushatat e basteve sportive janë një nga vertikalët më të prekur në të gjithë hapësirën dixhitale.
2. Turizmi dhe udhëtimi
Është parashikuar që Google dhe Facebook mund të shohin një rënie prej 15% të turizmit dhe të ardhurave nga udhëtimi (siç raportohet nga Search Engine Land). Gjithashtu, mund të shohim një rënie edhe më të madhe të shpenzimeve të reklamave në Sh.B.A dhe BE në sektorin e udhëtimit.
3. Automotike
Coronavirus godet shumë industrinë e automjeteve dhe tërë blerjen programatike të hapësirës së reklamave për fushatat që lidhen me automobilat. Është shumë herët për të gjykuar ndikimin aktual të pandemisë në industrinë e makinave, por ne me siguri mund të shohim një rënie të konsiderueshme në shpenzimet e reklamave brenda kësaj kategorie.
Përgatitja e planeve tuaja të marketingut
Ne në fakt kemi disa këshilla të mira për ju. Para së gjithash, mos kini frikë të shfrytëzoni mundësitë që janë shfaqur. Qëndroni aktivë, por jini të zgjuar dhe shpenzoni paratë tuaja me mençuri. Boost Discovery mund të jetë një vend i mirë për të filluar udhëtimin tuaj me reklamat native pasi mund të reklamoni në rrjete të shumta nga një platformë e vetme.
Qëndroni të sigurt! 🙂
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]