Gjatë dekadës së kaluar rëndësia e marketingut dixhital ka marrë dimensionë të jashtëzakonshme në çdo industri të mundshme. Me strategjinë e duhur të marketingut, biznesi juaj eCommerce mund të zgjerojë shtrirjen e tij, të operojë në mënyrë më eficente dhe t’i afrohet më shumë objektivave financiare të vendosura.
Ndërkohë që benefitat që sjell marketingu dixhital janë evidente, të kuptuarit nëse qasja specifike e ekipi tuaj të specialistëve të marketingut ka funksionuar apo jo, është një sfidë më vete. Në vend që të jeni në kërkim të një qasje e cila supozohet se e shpaguan punën e mirë, është më mirë të “gërmoni” në atë që keni bërë deri më sot, për të grumbulluar sa më shumë prova që mbështesin strategjitë që keni bërë.
Për fat të mirë, bota e analitikës së marketingut dixhital ka qenë e aftë të adaptohet me ndryshimet e furishme të ekosistemit të marketingut. Ka një sërë këndesh nga të cilat mund të kuptoni nëse biznesi juaj eCommerce mund të dallojë arritjet tuaja; e dhëna që do t’ju hyjë më shumë në punë është ajo që lidhet me natyrën specifike të biznesit tuaj.
Në këtë artikull, ne do të diskutojmë se përse departamentet e kontabilitetit të eCommerce, ato të të gjitha natyrave, duhet ta marrin mëse seriozisht analitikën e marketingut dixhital. Po ashtu, do të fokusohemi në indikatorë specifik të cilët kanë një peshë të rëndësishme.
Cilat janë benefitet e analitikës së marketingut dixhital?
Në rast se jeni duke drejtuar çfarëdolloj fushatë të marketingut dixhital (apo jeni duke shitur në eCommerce), kryerja eAdaptuar nga coustomerthink.com analitikës është thelbësore. Pa analitikë, ju thjesht jeni duke hamendësuar në hapat që po hidhni, me shpresën se do të ketë rezultat.
Benefitet e analitikës së marketingut dixhital përfshijnë:
-Përcaktimin se cilat kanale kanë koston më të ulët të përftimit të klientit dhe cilat kanale ju ndihmojnë të arrini audiencën më të gjerë.
-Identifikimin e përfitimeve dhe kostove të secilës prej fushatave tuaja
-Njohjen e pikave të forta dhe pikave të dobëta të botës dixhitale të kompanisë suaj
-Gjetjen e mundësive për të rritur marzhin ditor të fitimit tuaj
-Të kuptuarit se cilët klientë janë të përsëritur, të gatshëm të shpenzojnë më shumë dhe janë të gatshëm t’i referojnë biznesit tuaj miqve të vet
-Të kuptuarit secilat fushata ja vlejnë për t’u zgjeruar dhe cilat fushata mund të hiqen përfundimisht
Me një plan të menduar mirë, marrja e vendimit të rradhës do të jetë shumë më e lehtë. Duke vendosur një framework për koston e çdo mundësie, mund të jetë më e thjeshtë për të vendosur se ku do të investoni në mënyrë sa më efektive, çdo qindarkë të rradhës.
Si mund të kuptoni nëse biznesi juaj po performon mirë, nëpërmjet të dhënave?
Mes një numri të lartë të raporteve, indikatorëve, mjeteve anatilike, ka një sërë mënyrash që ju lejojnë të kuptoni nëpërmjet të dhënave, nëse biznesi juaj po performon mirë në botën e online-it. Ndërkohë që është me vlerë vëzhgimi i të gjithë indikatorëve eCommerce, me kalimin e kohës është e pashmangshme që do të keni disa të preferuar.
-Trafiku nga kanalet e ndryshme do t’ju ndihmojë të identifikoni se nga po vijnë vizitorët e uebsajt-it tuaj eCommerce. Kjo do ta bëjë shumë më të thjeshtë të kuptoni nëse bëhet fjalë se impaktin më të madh e kanë pasur mediat sociale, search-et organike (google, etj.) apo vizitorë direktë të uebfaqes suaj.
-Klikimet për vizitë në faqe dhe koha e kaluar në të do t’ju ndihmojnë të shihni nëse uebfaqja juaj është me të vërtetë e aftë të lidhet me audiencën e synuar. Sa më shumë kohë kalon dikush në faqen tuaj të internetit, aq më shumë të ngjarë ka që ata të shndërrohen në klientë.
-Të ardhurat nga çdo vizitor ju ndihmojnë të kuptoni se sa eficente është në të vërtetë uebsajti juaj. Mundi që të rrisni të ardhurat për vizitor do të jetë, në fakt, edhe më efiçent se sa përpjekja për të rritur numrin e përgjithshëm të vizitorëve.
-Përllogaritja e shpenzimeve në raport me fitimin është thelbësore – kompanitë që investojnë më shumë nga ç’fitojnë duhet të bëjnë një ndryshim.
-Lead-et që nuk mundën të përktheheshin në klientë shërbejnë për të kuptuar më shumë për ata që për pak do të bëheshin blerës. Kjo mund të ketë një impakt të madh në mënyrën se si ju vendosni t’i jepni drejtim strategjive për lead-et potencialë.
-Kthimi i investimeve është një matës i gjerë që mund t’ju ndihmojë të vlerësoni vlerën e përgjithshme të mundit të bërë nga departamenti juaj i marketingut. Kur të gjithë indikatorët e tjerë ecin në mënyrë të barabartë përballë njëri-tjetrit, çdo gje që rrit kthimin e investimit ka një peshë të caktuar.
Koha që do t’i kushtoni nga dita juaj këtyre metrikëve është thelbësore, qoftë çdo javë, apo edhe çdo ditë, pasi do t’ju ndihmojë të përcaktoni mënyrën se si përpjekjet tuaja për eCommerce mund të jenë më produktive.
Si mund të rrisni përpjekjet tuaja për marketingun dixhital në eCommerce?
Tani që ju kemi prezantuar se si të arrini të merrni në duart tuaja të dhënat e vështira, do t’ju vijë natyrshëm të kuptoni çfarë të bëni me to. Edhe nëse keni kuptuar se rritja e të ardhurave për vizitor duhet të jetë prioritet, duhet të vendosni se si do ta bëni konkretisht.
Fatmirësisht, ka disa gjëra që mund të bëni, që në biznesin tuaj mund të sjellin efekte të dukshme.
-Punësoni një bashkëpunëtor eCommerce: të pasurit akses në rrjetin dhe burimet e ekspertëve dhe profesionistëve më të mirë mund të ndihmojë biznesin tuaj të ketë ndryshime produktive.
-Kategorizojeni biznesin tuaj në hallka dhe “sjellje” të ndryshme. Duke ndarë mënyrën e interpretimit të analitikës së eCommerce, do të jeni në gjendje të merrni vendime më të sakta.
-Ecni në të njëjtin hap me kohën. Duke gjeneruar thjesht një panoramë të njejtë në kohë, pavarësisht ndryshimeve të botës së marketingut dixhita;, biznesi juaj do të qendrojë në “status quo”. Do të ishte shumë më e dobishme nëse do të shihnit progres, nga dita në ditë.
Konkluzione
Për aq kohë sa biznesi juaj është i vendosur të shkëlqejë në botën e eCommerce (dhe për shumë arsyje kjo që do të ishte ide e mirë), ju duhet të shfrytëzoni në mënyrë precize çdo analitikë të marketingut dixhital. Sa më shumë të dini se ku qëndron biznesi juaj, ku është pozicionuar, aq më e thjeshtë do të jetë të bëheni objektiv në vendimet e ardhshme përmirësuese.
Adaptuar nga coustomerthink.com
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]