Reklamat native po dominojnë faqet e para të mediave online dhe titujt kryesorë në uebsajt-et e besueshme dhe serioze. Pse?
Sepse janë efektive. Sipas Business Insider, deri në 2021, reklamat native do të kenë filluar të gjenerojnë 74% të të ardhurave nga të gjitha sojet e reklamave.
Ndërsa e ardhmja e reklamave native duket premtuese, mund të mësojmë shumë rreth tyre duke hedhur një sy në të kaluarën.
Historia e reklamave native: gjithçka që duhet të dini
E bukura e reklamave native është se një pjesë e njerëzve po prezantohen me to për herë të parë në epokën dixhitale. Mirëpo, në fakt, epoka dixhitale thjesht po nxjerr në pah atë që ka ekzistuar më shumë se një shekull më parë, pasi reklamat native datojnë që në 1915.Fillimet e reklamave native në shtypin e shkruar.
Fillimet e reklamave native në shtypin e shkruar.
Më 1915, Cadillac doli me këtë artikull të sponsorizuar.F
Në tekst, modeli Cadillac nuk përmendet, por flet për njeriun superior që drejton turmat dhe kërkon madhështinë. Mesazhi është i qartë: ai që është i pari, ai që e kanë zili që të gjithë, drejton modelin Cadillac.
Një artikull nga Linda Lawson në gazetën e vitit 1988, për “reklamat e maskuara si lajme”, liston dhjetëra artikuj dhe njoftime të publikuara falas si lajme.
Reklamat native në Radio
Radio u përfshi në reklamat native në vitet ’20. Kompanitë filluan të sponsorizonin transmetimet, ndërkohë që pa ndërprerë rrjedhën e emisioneve, moderatorët në radio do të përmendin produktet “natyralisht” – pa devijuar nga formati i rregullt.
Në 1934, kompania Ford Motor pagoi 100.000 dollarë për të sponsorizuar serinë botërore në radio. Interesante, përpara se Fordi të paguante për këtë transmetim, ky shërbim cilësohej si shërbim publik dhe eventi mbulohej nga AT&T.
Gillet ishte sponsori kryesor në radio e më pas në televizion i serive botërore, deri në vitin 1966. Besoj se jeni të vetëdijshëm se këto forma të reklamave native përdoren edhe në ditët e sotshme, çka tregon se kanë rezultuar efektive.
Fushatat tuaja të reklamave native mund të kenë nevojë për ndonjë përditësim të kohës, por themelet, në fund të ditës, mbeten të njejta. Marketierët i kanë marrë këto themele dhe i kanë përshtatur sipas kohës dhe nevojës.
Sponsorizimet e show-eve televizivë, vendosja e logove të brand-eve në uniformat e sportistëve, kompanitë që blejnë stadiumet sportive – janë të gjitha shembuj se si marketierët kujdesen për reklamimin nativ, duke filluar që nga sportet, e deri te shkenca. F
Reklamat native në Filma
Vitet ’20-’30 bënë që reklamat native ta gjenin rrugën e tyre edhe në kinematografi, nëpërmjet vendosjes së produkteve. Duke u kthyer pas në kohë, disa prej tyre përplasen kaq shumë përpara syve të audiencës, saqë është komike.
“Opera e Sapuni” ofron “Sapun Nativ”
Soap Opera transmetohej në radio përpara se të kalonte edhe si në televizion, por seritë melodramë të radios ishin kishin kontent “cheap” të sponsorizuara nga kompani dhe shisnin sapunë. Përpara se të bëhej standartizimi i reklamave të shkurtra në rrjetin e network-ut, kompanitë duhej të krijonin një show të tërë, vetëm për të vendosur një reklamë.
“Infomercials”, copëza jetike e reklamave native
Vitet ’80 sollën në ekran “informecialet”. Fillimisht ato zgjasnin deri në gjysëm ore brenda “prime time” –it, për të plotësuar kohën e saktë të programacionit televiziv. Kjo nxorri në pah kurimin e përmbajtjeve, pasi do t’i jepnin akses brand-eve në më shumë se 79 milionë familje. F
Reklamat infokomerciale tani kushtojnë nga 25 mijë dollarë, deri në 250 mijë dollarë, që është ende më pak se kostoja mesatare e reklamave komerciale në kohën “prime time” – 350 mijë dollarë. H
Historiku i reklamave native online
Me ardhjen e internetit, reklamat native u bënë me shtëpi të re. Reklamat e kërkimit në Google janë zhdukur mes rezultateve organike, që nga fillimi. Këto reklama u adoptuan mirë që në fillim të marketingut dixhital, duke ndihmuar në monetizimin e një prej kompanive më të mëdha teknologjike në botë. F
Reklamimi nativ modern është jashtëzakonisht i larmishëm. Mund të serviret në mënyrë të programuar – të drejtojë lexuesin në një faqe tjetër me kontent të ngjashëm, apo nga një video që hapet e papritmas shndërrohet në një ‘video game’. F
Rekomandimet, kuponat në mobile wallet, listat e promovuara, njerëzit janë të mirë në marrjen e një koncepti dhe zgjerimin e tij, e reklamat native janë një dëshmi e pastër e kësaj aftësie.
Media Sociale është shtëpia e vërtetë e reklamave native
Kur Facebook lancoi “Pages”, në vitin 2007, epoka e marketingut në mediat sociale filloi të merrte kuptim. Më përpara, Facebook kishte vetëm reklamat me banner-a, të quajtura Facebook Flyers. Klikimi në këto të fundit, të drejtonte në mënyrë direkte në faqe të tjera. Pages lejoi kompanitë të ndërtonin brand-e në platformën e Facebook, e Facebook ishte i lumtur ta bënte këtë, pasi mbante gjallë gjenerimin e trafikut në platformë. E thënë ndryshe, një situatë “win – win”!
Në vitin 2009, Facebook lejoi pronarët e këtyre faqeve të krijojin dhe menaxhonin vetë ads-at për herë të parë. Ata lejuan përdoruesit e segmentit advertisers të përzgjidhnin targetin kryesor të tregut duke përdorur kritere si gjuha, vendodhja, apo demografia.
Më pas, revolucioni erdhi në vitin 2011 me prezantimin e posteve të sponsorizuara dhe in-feed advertisements.
Programi i reklamave native
Disa paragrafe më lart e lamë të shkuarën pas, për të vijuar me të tashmen. Avancimet në targetimin e sjelljeve dhe masave kanë rezultuar me rritje të përdorimit të reklamave native të programuara. F
Reklamat e programuara mund të serviren në të gjitha platformat dhe sa më shumë të dhëna të vendosin marketierët, aq më reklama të mira native gjenerohen.
Marketierët duan të arrijnë një audiencë të targetuar, në postimin më të përshtatshëm. Duan që të targetojnë njerëzit e duhur sapo të futen në sajt. Kjo është mundësia që programimi i reklamave native ofron.
Thuhet shpesh se për të kuptuar të tashmen, duhet të njohim mirë të shkuarën. Nëse po pyesnit veten pse këto shifra suksesi nga reklamat native, me një panoramë të tillë të historikut të tyre, sytë tuaj mund ta shohin puzzle-in e plotësuar…
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]