Marketingu i kontentit është strategji që lidhet me krijimin dhe shpërndarjen e kontentit që targeton një audiencë për të sjellë vizitorë dhe klientë të rinj për një biznes. Ai ndodhet në qendër të strategjive të shumë bizneseve inovative. Por pse duhet ta bëni pjesë të marketingut për komaninë tuaj?
Edukon audiencën
Neurologët kanë vërtetuar se elementët e tregimit të historisë (storytelling) afektojnë trurin tonë në mënyrë tepër impaktuese. Ne mbajmë mend shumë më tepër informacion kur e dëgjojmë në formën e një historie. Çfarë ka të bëjë kjo me marketingun e kontentit? Kur kontenti juaj është cilësor, ai i mëson diçka audiencës.
E zëmë se keni një palestër, nëse ju shkruani e postoni informacione rreth shtimit të muskujve, stërvitjeve më efektive, ushqimeve të shëndetshme etj. dhe e bëni këtë interesante në formën e një historie, ju edukoni audiencën. Kjo është fitimprurëse për ta, pasi mësojnë informacione nga burime të sigurta.
Një nga gabimet më të shpeshta që hasen në marketingun e kontentit? Pikërisht mungesa e vlerës dhe informacionit të çmueshëm. Nëse dëshironi të evitoni këtë dhe gabime të tjera, lexoni artikullin e mëposhtëm.
Gjeneron kërkesë
Kontenti sjell fitime edhe për ju. Duke marrë shembullin e mësipërm, nëse lexuesit që hasin informacionet e palestrës suaj do duan të fillojnë të ushtrohen, do ju zgjedhin ju. Sigurisht duhet mbajtur parasysh që shpesh rrugëtimi i një klienti deri te vendimi final i blerjes së produktit nuk është një linjë e drejtë.
Pas leximit të një blogu, 61% e konsumatorëve online në Amerikë vendosin të blejnë.¹ Por vizitorit mund mos ti duhet shërbimi juaj për momentin, në të ardhmen po. Një mik mund ti përmendë vizitorit që i duhet një shërbim si i juaji. Një vizitor mund të ketë produktin specifik për të cilin keni folur, por ata mund të shohin faqen tuaj dhe të interesohen për një tjetër shërbim që ofroni.
Pse po e themi këtë? Pasi marketingu i kontentit, sado efektiv, është më afatgjatë si strategji dhe mënyrë gjenerimi klientësh. Nëse dëshironi të përshpejtoni këtë proces, mund të përdorni reklamat native. Me anë të tyre ju mund të përcillni mesazhin tuaj te qindra mijëra lexues shqiptarë menjëherë.
Rrit reputacionin e firmës
Çdo person në fushën e marrëdhënieve me klientët e di se në qendër të këtyre marrëdhënieve qëndron një faktor kyç: besimi. Reputacioni i një firme lidhet direkt me nivelin e besimit që klientët kanë te kompania. Transparenca, komunikimi, marketingu i kontentit etj. janë disa nga mënyrat e krijimit dhe rritjes së besimit. Ndihma, informacioni, kuriozitetet e bazuara në ekspertizën tuaj, që i ofroni vizitorëve, nuk janë kurrë investim i çuar dëm.
Ju mund të tregoni çfarë ju diferencon nga konkurrentët, çfarë ju bën specialë. Kontenti ju jep një mundësi të mrekullueshme për të treguar aftësitë dhe sa ekspertë jeni në fushën tuaj. 82% e konsumatorëve ndihen në mënyrë më pozitive rreth një kompanie kur lexojnë kontent nga to.²
Marketingu i kontentit funksionon për biznese të vogla e të mëdha, në industri nga më të ndryshmet, që i shërbejnë audiencave nga më të zakonshmet te më të veçantat. Rrisni shitjet dhe besimin te marka me këtë strategji efektive.
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]