Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut.
Ka mënyra të ndryshme për të tregtuar një biznes në internet. Mund të mos jetë e mundur që ju të përdorni të gjitha ato mjete të marketingut në internet pasi kërkon shumë kohë dhe para. Megjithatë, ju mund të zgjidhni mjetet më të mira të marketingut në internet që i përshtaten biznesit tuaj. Këtu janë 5 mënyra se si mund të filloni në mënyrë efektive një fushatë marketingu dixhital për biznesin tuaj.
1. Faqja e internetit
Një faqe interneti është një prezantim themelor dhe i domosdoshëm në internet i një biznesi. Është një pikë qendrore e cila kontrollon të gjitha aktivitetet e tjera të marketingut në internet. Prandaj, duhet të jeni shumë të kujdesshëm në krijimin e një faqe interneti që mbulon të gjitha aspektet e rëndësishme. Në një mjedis konkurrues, faqja juaj e internetit nuk duhet të jetë thjesht një broshurë. Ajo duhet të jetë mjaft e mirë për të gjeneruar drejtime dhe për t’u dhënë mesazhin klientëve tuaj të mundshëm.
2. Reklamimi online
Ka disa mënyra për të reklamuar produktet dhe shërbimet tuaja në internet. Një nga më të zakonshmet është pagesa për klikim (PPC) ose pagesa për përshtypje. Ju paguani motorët e kërkimit sa herë që dikush klikon ose sheh reklamat tuaja të cilat postohen falas. Është një mënyrë shumë efektive për të komunikuar me audiencën e synuar dhe për t’i bërë ata të blejnë çdo gjë që ju shisni.
Ju gjithashtu mund të postoni banderola në faqet e tjera të internetit përkatëse dhe të devijoni trafikun në faqen tuaj të internetit. Kjo quhet reklamë me baner. Për më tepër, kanalet e mediave sociale, për shembull, Facebook, ju lejojnë gjithashtu të kryeni fushata me pagesë për klikim ose pagesë për përshtypje.
3. Optimizimi i motorëve të kërkimit
Optimizimi i motorëve të kërkimit siguron që faqja juaj e internetit të renditet lart në motorët e kërkimit. Nuk ka asnjë dobi nëse faqja juaj e internetit është e zhytur thellë në motorët e kërkimit dhe ka shikueshmëri zero ose minimale. Ekspertët e SEO kryejnë aktivitete të ndryshme për t’u siguruar që faqja juaj e internetit të dallohet dhe të mbetet e gjallë. Optimizimi në faqe dhe jashtë faqes janë dy teknika që përdoren zakonisht në proces.
4. Marketing Affiliate
Marketingu i filialeve është kur paguani uebfaqe të tjera për të ndihmuar në gjenerimin e trafikut në faqen tuaj të internetit. Faqet e internetit të filialeve paguhen për drejtimet që gjenerojnë. Lidhjet e filialeve dërgohen gjithashtu përmes postës elektronike.
5. Mediat sociale
Mediat sociale kanë të bëjnë me komunikimin dhe rrjetëzimin. Kjo ju lejon të angazhoheni me klientët tuaj të mundshëm. Facebook, Twitter, Linkedin dhe Google+ janë disa mjete kryesore të mediave sociale të cilat ju ofrojnë mundësinë të korrespondoni me klientët tuaj ekzistues dhe të mundshëm. Kështu mund ta vlerësoni biznesin tuaj dhe ta bëni atë një sukses.
Natyra e çdo biznesi ndryshon. Prandaj, ju duhet të zgjidhni platformën e marketingut në internet në përputhje me rrethanat. Sigurohuni që të shfaqni përmbajtjen e duhur në vendin e duhur. Konsultohuni me një ekspert me përvojë të marketingut në internet për të gjetur mjetet më të mira të marketingut.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Kam qenë në mbarë botën, në konferenca marketingu, në takime të ekipeve të marketingut të markave të mëdha dhe kam folur me qindra tregtarë që mendojnë se marketingu me përmbajtje është e njëjta gjë me marketingun e përmbajtjes. Në këtë postim, unë do t’ju jap përkufizimin, arsyen pse shumë kompani lider e përdorin atë për […]