Marketierët e gjejnë veten të mbingarkuar e të mbingopur me sasinë e platformave sociale, botuesit e përmbajtjeve dhe opsionet për të zgjedhur, saqë shpesh bëhen e vështirë. Ndaj, nëpërmjet këtij artikulli do t’ju ndihmojmë të “sintetizoni” të gjitha opsionet e zgjedhjes, duke i kanalizuar vendimet tuaja vetëm në drejtimet që do të jenë efektive.
Le t’i hedhim një vështrim të thjeshtë por gjithëpërfshirës lojtarëve kryesorë të reklamave native:
Këndi i Ofertës
Duhet të filloni me ato kanale që kanë “mallra”, lidhur me atë audiencë që ju po kërkoni. Këtu përfshihen:
Botuesit e mediave tradicionale: Këtu futen mediat më të njohura të tregut, ato “të lashtat”, e më me emër. Shpesh, ato kërkojnë brande që po kërkojnë të futen në një tregu të gjerë.
Këtu futen media që nuk operojnë në treg prej shumë vitesh dhe janë më të predispozuara të bashkëpunojnë me brand-e të vogla që kërkojnë të kapin një audiencë “niche”.
Qëllimi i të dyjave është i përbashkët – të monetizojnë sajt-et e tyre me kontent të brand-eve, për të rritur të ardhurat dhe angazhimet. Kujt i shesin konkretisht? Këtu futet në lojë këndi i kërkesës.
Këndi i Kërkesës
Nëse je një marketier dixhital, ky është seksioni juaj, për shkak se jeni ju ata të interesuarit për të kapur dhe rritur audiencën.
Ju jeni duke operuar mes:
– Agjencive të reklamave, të cilat ndihmojnë brand-et e vogla e të mëdha të ekzekutojnë procesin e tyre të reklamave pa pasur nevojë të krijojnë një “shtëpi” të veten reklamash.
– Reklamuesit e brand-eve të bizneseve të mëdha dhe korporatave, të cilat përdorin reklamat native për të kapur audiencën më të madhe të mundshme, si dhe për të gjeneruar popullaritet.
– Agjentët e marketingut dhe performancës të bizneseve dhe “start-up”-eve, të cilët dëshirojnë të rrisin kompanitë e tyre dhe të shesin produkte përmes reklamave native.
E gjetët këndin tuaj? Tani mund “të hidheni” në grupin përfundimtar.
Platformat teknologjike
Këto janë palë të treta që bëjnë së bashku aktorët e kërkesës me aktorët e ofertës.
Këtu përfshihen:
Platformat e zbulimit të përmbajtjes, si Boost, të cilat i mundësojnë reklamuesve akses në qindra uebsajt-e, duke ofruar kontent në audienca të targetuara.
Platformat e mediave sociale, si Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, të cilat ofrojnë mundësi reklamimi botuesve, agjencive apo brand-eve, nëpërmjet postimeve in-feed.
Motorrët e kërkimit, si Google, Yahoo! apo Bing, të cilat ofrojnë përmbajtje për ata që kërkojnë, në rezultatet e tyre të kërkimit. Ato ndihmojnë botuesit dhe reklamuesit të hedhin reklama dhe të kapin audiencën.
Tani që keni një pasqyrë të aktorëve, mund të kaloni lehtësisht në hapat e rradhës – të krijoni operacionin tuaj të reklamave native dhe të zgjeroni strategjinë tuaj të marketingut dixhital.
Si mund të krijoni reklama native në ditët e sotshme?
Është gjithmonë e vështirë të futeni në rrjedhën e reklamave native pa një strategji të mirë. Por, lajmi i mirë është se ju mund të nisni një fushatë të reklamave native në mënyrë të thjeshtë – e pa u detyruar të boshatisni llogarinë tuaj bankare apo portofolin. Hapat janë këto:
Përcaktimi i audiencës suaj të targetimit. Shumica e platformave ju lejojnë të targetoni sipas vendndodhjes, pajisjes, moshës, gjinisë dhe interesit. Por, sigurohuni që të gërmoni më thellë në rezultatet tuaja për opsione më specifike, në bazë të interesit.
Alokimi i shpenzimeve tuaja. Përdorni koston tuaj të targetit për klikim (CPC) për të matur buxhetin tuaj fillestar të fushatës. Ndërsa mund të filloni të gjeneroni një trafik të konsiderueshëm dhe për vetëm 50-100 dollarë në ditë, CPC më të larta ju lejojnë të krijoni një rrjet edhe më të gjerë. Duke nisur kështu, ju mund të mësoni për audiencën tuaj dhe të optimizoni opsionet e CPC-së, për të arritur një audiencë më të angazhuar.
Përdorni metodat e duhura. Nëse jeni duke zhvilluar një fushatë reklamash native në open web, platforma si Boost do t’ju ndihmojnë të keni akses në qindra botues dhe uebsajt-e. Në rrjetet sociale, ju mund të krijoni platforma të integruara reklamimi, pjesë platformave kryesore. Ndërsa për motorrët e kërkimit, ju mund të përdorni Google Adwords për shembull, për shërbimin e reklamave, apo shërbime të palëve të treta si WordStream apo AdStage.
Në momentin që do të ndiqni këtë guidë, ju do të keni një model të përshkallëzuar dhe të sigurtë për brand-in, të besueshëm, si dhe audiencën dhe angazhimet që sjellin platformat e “content discovery”…
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]