Edhe pse viteve të fundit, trendi i “suksesit” të reklamave native është rritës, ajo që duhet të dini është se në fakt, ato e kanë zanafillën dekada më parë. Në vitin 1915, shkrimtari i General Motors krijoi atë që përshkruhet si reklama e parë native në botë.
Për të promovuar një model të ri motorri Cadillac, Theodore F. MacManus, botoi një artikull të quajtur “Penalltia e Lidershipit”, e cila nuk ishte një foto e modelit të motorrit, por një histori e tërë e cila të jepte përshtypjen e gjithçkaje përveçse të një reklame.
Asokohe ishte një risk i madh i ndërmarrë mbi supe për kompaninë, por që i korri frytet e suksesit. Në vitin 1945, reklama u votua si “Reklama më e mirë e të gjitha kohërave”.

Pas 100 vitesh nga publikimi i kësaj reklame, historia vetëm sa ka ardhur duke u zhvilluar, duke i bërë reklamat native një mundësi fantastike për epokën dixhitale. Megjithatë, për marketierët e rinj, krijimi i një reklame native mund të jetë ende e paqartë dhe një strategji për reklamat native mund të duket “frikësuese”.
Më poshtë, një guidë për të gjithë fillestarët, për t’u futur në “botën e reklamave native”. Le t’i hedhim një sy!
Çfarë janë reklamat native?
Një përkufizim i thjeshtë – Reklamat native janë një formë reklamimi ku reklama përputhet me formatin dhe kontekstin e përmbajtjes përreth. Një reklamë native në rrjetet sociale duket si një postim i zakonshëm në mediat sociale. Një reklamë native në rezultatet e kërkimit në Google duket njësoj si një sygjerim i zakonshëm i çfarëdolloj përmbajtje tjetër.
Pse janë reklamat native kaq të përhapura?

Së pari, ato ofrojnë një përvojë “të zakonshme” (në kuptimin që nuk ofrojnë bezdisje si reklamat imponuese) për shikuesin. Në vend që të shfaqen në mes të një artikulli apo të ndërpresin plotësisht rrjedhën e navigimit, reklamat native përshtaten plotësisht me veprimtarinë që shikesi po bën.
Nuk është për t’u çuditur që zyrat e marketingut çdo ditë e më shumë po rrisin buxhetin e marketingut që ja dedikojnë vetëm reklamave native.
Reklamat native në internet kalojnë përmes 3 kanaleve kryesor shpërndarës:
1. Search-i:

Kur reklamat native u shfaqën për herë të parë në rezultatet e kërkimit në internet ato sollën revolucion. Krijuan një formë të thjeshtë për marketierët që të arrinin te konsumatorët të cilët kërkonin për produkte specifike.
Këto rezultate të kërkimit në Google për syze dielli sportive, për shembull, përfshijnë dy reklama vendase lart, të ndjekura nga rezultatet e kërkimit organik.
2.Platformat sociale

Ashtu sikurse search-i, motorri i kërkimit, edhe platformat sociale janë kthyer në një shtëpi të re për reklamat native, sidomos platformat sociale si Instagram-i apo Facebook-u.
Duke pasur rrjetet sociale në majë të gishtave, reklamuesit kanë mundësinë të mbledhin të gjitha të dhënat që ju nevojiten për konsumatorët, nëpërmjet të dhënave të ndryshme demografike dhe analitikëve që vetë rrjetet sociale ofrojnë.

Në një kohë që rrjetet sociale dhe motorri i kërkimit drejton hapësirën e vet revolucionare, “open web-i” është ende plot me uebsajt-e, publikime dhe përmbajtje me të cilat njerëzit kalojnë shumë kohë.
Kjo është arsyeja pse Interneti ka ofruar një zgjidhje të përshkallëzuar – reklamat native në uebsajt-et e botuesve. Reklamat native në një open web kombinojnë shtrirjen e përhapjes së kontentit, me përcjelljen e një kontenti specifik të rëndësishëm. Hidhini një sy këtyre reklamave native “të servirura” në fund të botuesit të famshëm Business Insider:

A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Ekziston një arsye kryesore pse videot native kane fituar epërsi ndaj videos së rregullt dhe ja: Videot native nuk janë ndërhyrëse, kështu që nuk e bezdisin audiencën siç bëjnë reklamat e tjera. Reklamat video native synojnë të përputhen me pamjen, ndjesinë dhe website-s në të cilën ato shfaqen. Në 2021, reklamat me video do të […]
Bukuria e vërtetë e marketingut të kontentit qëndron në sa mënyra të ndryshme mund të bëhet, por për ironi të fatit kjo është gjithashtu një nga aspektet më sfiduese të tij. Mënyrat më të mira për të bërë marketing të kontentit fillojnë të gjitha me të kuptuarit e asaj çfarë është marketingu i përmbajtjes dhe […]
Pavarësisht sa të bukura janë landing pages, është shkrimi që bën ndryshimin se me sa efektshmëri një landing page konverton vizitorët. Nga titulli tek thirrja për veprim (CTA), çdo aspekt i shkrimit është thelbësor për t’ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj për të marrë përfitime dhe shitje. Në këtë udhëzues ju do të shikoni si […]
Përveçse një institucion arsimor universitet në vetvete janë një biznes i mirfilltë dhe si të tillë duhet të ngrejnë stuktuara të veçanta dhe të ndjekin strategji të caktuara marketingu për të arritur qëllimet e tyre. Marketingu dixhital është forma më e fuqishme e marketingut që çdo organizatë përdor sot, për këtë po listojmë disa pika […]
Gjenerimi i klientëve është procesi i tërheqjes dhe konvertimit të të interesuarve për të përdorur shërbimet tuaja për të marrë me qira, për të blerë ose shitur një shtëpi ose pronë. Me shtrirjen gjithnjë e më të zgjeruar të mediave dixhitale, agjentët duhet të mendojnë për gjenerimin e klientëve me anë të inbound dhe outbound […]