Native Stories – Si të krijoni një eksperiencë të gjithanshme për ndjekësit e brand-it

Të gjithë përdoruesit e telefonave smart dhe rrjeteve sociale janë të familjarizuar me “stories”. Po njësoj, edhe me reklamat native. Ajo që mbase mund të mos keni dëgjuar shpesh është shkrirja e të dy koncepteve të lartpërmendura, në interesin e brand-it. E thënë ndryshe – një story nativ!

Por, për çfarë saktësisht bëhet fjalë?

Sipas një studimi të 99 Firms, përdorimi i stories në rrjetet sociale është rritur me 300% në 3 vitet e fundit, me plot 500 milionë përdorues aktiv në ditë. “Native Stories” janë një format vertikal fotosh dhe videosh, që nxisin konsumatorët të jenë aktivë, të kenë interes dhe t’i ndjekin vazhdimisht.

Dallimi nga story-t e tjera në rrjetet sociale, është se një story nativ ka një funksionalitet unik, i cili i kërkon një përdoruesi të klikojë një reklamë native, në mënyrë që të angazhohet me përmbajtjen.

Për shkak të këtij funksionaliteti unik, përdoruesit zgjedhin në mënyrë aktive të përfshihen me kontentin e brand-it, duke u angazhuar kështu edhe me kontentin e platformave sociale, në mënyrë pasive.

Si funksionojnë Native Stories?

  • Përdoruesit angazhohen në mënyrë direkte me reklamat native, në po të njejtin “ambient” të faqes së botuesit
  • Pas klikimit, story hapet plotësisht, duke lejuar edhe vëzhgimin e kontentit të brand-it
  • Çdo frame i një story është 6 sekonda për imazhet, ndërsa kohëzgjatje e plotë për videot. Përdoruesit qendrojnë 12 deri në 20 sekonda të angazhuar në Native Stories.
  • Trafiku i qendrueshëm i CTA-së e orienton audiencën drejt URL-së së dizajnuar të reklamuesit.

Sipas një studimi, 92% e konsumatorëve dëshirojnë që reklamat t’ju serviren në formën e një story të zakonshëm.

Cili është impakti te brand-et?

Native stories ofrojnë një tjetër natyrë të eksperiencës native për industritë që kërkojnë një prezantim më vizual. Për shembull, marketierët që punojnë për një kompani udhëtimesh, apo entertainment, përfitojnë 100% nga eksperienca e kontentit vizual, për promovimin e produktit të tyre.

Jo vetëm që natyra e formatit e ndihmon shumë reklamimin e brand-it, por është edhe tejet i thjeshtë. Asetet e videove dhe fotove në rrjetet sociale mund të ekzekutohen në story native, duke krijuar angazhime të larta e të pasura me detaje mbi produktet dhe shërbimet, pa kërkuar kohë për të krijuar një aset nga e para.

Nga ana tjetër, marketierët mund të përdorin native stories për të rifreskuar kontentin për audiencat e reja që  janë mësuar me eksperienca të ngjashme në platformat sociale, duke dërguar video vertikale, në një kohë që 94% e përdoruesve konsumojnë kontent vertikalisht.

Native Stories janë të përshkallëzuara në qindra botues dhe news feed-et e tyre, me kontentin e brand-it që shpërndahet në ambientet editoriale. Ky lloj formati i reklamave native promovon nivel më të lartë angazhimi nga ana e audiencave. 

Adaptuar nga Nativo.com

December 6, 2019

Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:

June 2, 2020

Ju keni punuar shumë për të ndërtuar një faqe prezantuese tërheqëse, funksionale, të shpejtë në navigim dhe me CTA të qarta. Tani është koha për të drejtuar aty trafik.

May 22, 2020

Më poshtë do të gjeni një listë me shtatë pika “evergreen” të cilat do tju ndihmojnë të krijoni më lehtë një përmbajtje të suksesshme.

May 6, 2020

Me përhapjen e pandemisë, ekonomia globale po njeh rënie çdo ditë e më shumë, duke çuar miliona biznese në një krizë të thellë.

May 4, 2020

Në këtë artikull, ne eksplorojmë shkencën që qëndron pas marketingut emocional dhe shikojmë shembujt kryesorë të markave që përdorin emocionin për të përcjellë një mesazh.

April 29, 2020

Në këtë artikull ne kemi veçuar 7 praktika për tju ndihmuar të rrisni audencën tuaj potenciale dhe të zotëroni suksesin e plotë të markës tuaj në fushën e ”shëndetit dhe mirëqenies” .

April 25, 2020

Më poshtë po rëndisim 6 këshilla të rëndësishme se si të rrisni angazhimin kur reklamoni me anë të rekamave native në Boost Discovery.

April 20, 2020

Reklamat native ofrojnë jo vetëm opsione por edhe mundësi të jeni krijues dhe paraqisni produktin tuaj në formën më të mirë.

April 13, 2020

Kohët janë të vështira – të paktën krahasuar me deri përpara shpërthimit të pandemisë së koronavirusit.

April 8, 2020

Të tilla kohëra shërbejnë për të na rikujtuar se gjithçka mund të ndryshojë me një kërcitje gishtash.

April 7, 2020

Reklamat native po dominojnë faqet e para të mediave online dhe titujt kryesorë në uebsajt-et e besueshme dhe serioze. Pse?