Të gjithë përdoruesit e telefonave smart dhe rrjeteve sociale janë të familjarizuar me “stories”. Po njësoj, edhe me reklamat native. Ajo që mbase mund të mos keni dëgjuar shpesh është shkrirja e të dy koncepteve të lartpërmendura, në interesin e brand-it. E thënë ndryshe – një story nativ!
Por, për çfarë saktësisht bëhet fjalë?
Sipas një studimi të 99 Firms, përdorimi i stories në rrjetet sociale është rritur me 300% në 3 vitet e fundit, me plot 500 milionë përdorues aktiv në ditë. “Native Stories” janë një format vertikal fotosh dhe videosh, që nxisin konsumatorët të jenë aktivë, të kenë interes dhe t’i ndjekin vazhdimisht.
Dallimi nga story-t e tjera në rrjetet sociale, është se një story nativ ka një funksionalitet unik, i cili i kërkon një përdoruesi të klikojë një reklamë native, në mënyrë që të angazhohet me përmbajtjen.
Për shkak të këtij funksionaliteti unik, përdoruesit zgjedhin në mënyrë aktive të përfshihen me kontentin e brand-it, duke u angazhuar kështu edhe me kontentin e platformave sociale, në mënyrë pasive.
Si funksionojnë Native Stories?
- Përdoruesit angazhohen në mënyrë direkte me reklamat native, në po të njejtin “ambient” të faqes së botuesit
- Pas klikimit, story hapet plotësisht, duke lejuar edhe vëzhgimin e kontentit të brand-it
- Çdo frame i një story është 6 sekonda për imazhet, ndërsa kohëzgjatje e plotë për videot. Përdoruesit qendrojnë 12 deri në 20 sekonda të angazhuar në Native Stories.
- Trafiku i qendrueshëm i CTA-së e orienton audiencën drejt URL-së së dizajnuar të reklamuesit.
Sipas një studimi, 92% e konsumatorëve dëshirojnë që reklamat t’ju serviren në formën e një story të zakonshëm.
Cili është impakti te brand-et?
Native stories ofrojnë një tjetër natyrë të eksperiencës native për industritë që kërkojnë një prezantim më vizual. Për shembull, marketierët që punojnë për një kompani udhëtimesh, apo entertainment, përfitojnë 100% nga eksperienca e kontentit vizual, për promovimin e produktit të tyre.
Jo vetëm që natyra e formatit e ndihmon shumë reklamimin e brand-it, por është edhe tejet i thjeshtë. Asetet e videove dhe fotove në rrjetet sociale mund të ekzekutohen në story native, duke krijuar angazhime të larta e të pasura me detaje mbi produktet dhe shërbimet, pa kërkuar kohë për të krijuar një aset nga e para.
Nga ana tjetër, marketierët mund të përdorin native stories për të rifreskuar kontentin për audiencat e reja që janë mësuar me eksperienca të ngjashme në platformat sociale, duke dërguar video vertikale, në një kohë që 94% e përdoruesve konsumojnë kontent vertikalisht.
Native Stories janë të përshkallëzuara në qindra botues dhe news feed-et e tyre, me kontentin e brand-it që shpërndahet në ambientet editoriale. Ky lloj formati i reklamave native promovon nivel më të lartë angazhimi nga ana e audiencave.
Adaptuar nga Nativo.com
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]