Kur bëhet fjala për “Food Industry”, ose Industrinë e Ushqimit, shijet dhe preferencat e konsumatorëve janë gjithmonë në ndryshim e sipër. Brand-et që bëhen të suksesshme dhe qëndrojnë të tilla edhe në kohë, janë ato që i tregojnë ndjekësve që po ecin me hapin e tyre.
Jo vetëm që shpenzimet e harxhuara për ushqim nuk është se po zvogëlohen, përkundrazi, por nga ana tjetër vajzat dhe gratë nuk etiketohen më si “klientet” kryesore të ushqimeve shtëpiake, pasi besojeni ose jo, mileniasit kanë filluar të vënë “vulën” e tyre si konsumatorë, por edhe si “kuzhinierë”.
Në këtë artikull, ju do të mësoni për prirjet dhe njohuritë e mbështetura në studime dhe statistika, të cilat ju ndihmojnë të prodhoni përmbajtje të suksesshme për audiencën e kontenteve të ushqimit.
Do t’ju tregojmë se si të diferencoheni nga konkurrentët tuaj duke theksuar mundësitë më të mira – zonat me ofertë të ulët dhe kërkesë të lartë – që marketierët e ushqimit të mund të “ushtrojnë” profesionin e tyre të qetë e të lumtur!
Me ofertë, kemi përcaktuar përqindjen e buxhetit të shpenzuar në një lloj kontenti të të gjithë rrjetit Taboola dhe si kërkesë, kemi përcaktuar opsionin “click-through-rate” (CTR), ose kliko-përmes-normës.
Le të gërmojmë më tej!
Kontenti më i mirë për Krijuesit e Kontentit të Ushqimit
Në fakt, ajo që duhet të dini është se soji më i mirë i kontentit të ushqimit, si fotot, videot, artikujt, etj., varen nga shteti për të cilin po përgatitet ky kontent. Në rang global, kontenti me tekst vazhon të jetë shumë i preferuar, pavarësisht ofertave të mëdha. Gjithsesi, mundësia më e madhe për marketierët e ushqimit mund të gjendet në fushata me video në landing pages.
Praktikat më të mira kreative për Marketierët e Kontentit të Ushqimit
Në Raportin e Standartit të Ushqimit, ju do të gjeni praktikat më të mira për të qenë të suksesshëm në krijimin e videove dhe në fushatat e kontentit të sponsorizuar.
Më poshtë, disa foto që janë bërë trend dhe është provuar që kanë sukses në marketingun dhe krijimin e kontentit të ushqimit. Fotot “Outdoor” (në ambient të hapur), është provuar në studime të ndryshme se rrisin gjenerimin e lead-eve.
Ja disa shembuj të titujve kryesorë bazuar në fjalë kyçe, të cilat janë provuar se kanë një performancë të lartë:
- Jo kaq shpejt! A e lani ushqimin aq sa duhet?
- 7 ide për një javë me mëngjes të shijshëm
- Ja çfarë ndodh kur shtoni “super” ushqime në dietën tuaj
Koha e mundësive të vitit!
Ka disa momente të caktuara gjatë vitit, të cilat sjellin mundësi “të arta” për marketierët e kontentit të ushqimit. Ja kur ju rekomandojmë të rrisni buxhetin për zbulimin e kontentit:
KPI-të konkurruese në Marketingun e Kontentit të Ushqimit
Së fundmi, bëmë një “gërmim” në të gjitha fushatat e kontentit të ushqimit në rrjetet tona dhe zbuluam KPI-të që janë targetuar më së shumti:
Adaptuar nga Taboola
F
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]